• Jep, ik ben vandaag vrolijk.
    Ik werk wakker met een vreselijk humeur, wat ik eigenlijk al een paar dagen had.
    Maar het is zulk lekker weer hier dat mijn humeur snel verbeterd was.
    Ik zit al een week niet zo lekker in mijn vel, beetje ziek ook, want ik merk dat ik aan het veranderen ben.
    Ik wil serieus iets aan mijn gewicht en aan mijn scheve rug gaan doen.
    En ook wil ik volgend jaar toch wel graag de natuurprofielen gemengd doen en ben ik nu dus als een bezetene bezig met wiskunde.
    Al met al had ik het druk enzo.
    Maar het is vandaag zulk lekker weer, ik heb zelfs mijn teenslippers aan. En ik ga zo met mijn hondje naar de supermarkt lopen(halfuurtje lopen)
    Wie is er vandaag nog meer vrolijk?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik ben ook vrolijk omdat het lekker weer is :'D

    Weetje, ik had het ook ;D
    Ik slaap steeds superlaat en ben dus meestal vet chagrijnig 's ochtends, maar vanochtend was het heel anders en ik ben zelfs voor 12 uur naar buien gegaan om trampoline te poetsen ;o
    succes met je wiskunde! (:


    You can agree with me or you can be wrong

    SchoenVeter schreef:
    ik ben ook vrolijk omdat het lekker weer is :'D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Het heerlijke weer, heeft m'n humeur zeker verbeterd. :P


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Ik ben ook vrolijk door het lekkere weer buiten :D Heb daarnet twee uur buiten een boek gelezen :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hm, gaat wel. Ik heb wel een chille zondag, op het feit na dat ik morgen één of andere introdans heb en redelijk veel huiswerk. ._.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mooi weer, mooie films gekeken, de kat in de zetel, in mijn pyjama zitten héél de dag.
    Jup. (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Vrolijk kan ik mezelf niet noemen, maar het lekkere weer is een hele verbetering! ^^


    i put the fun in funeral

    Kowalewicz schreef:
    Vrolijk kan ik mezelf niet noemen, maar het lekkere weer is een hele verbetering! ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ook, ik heb een goed weekend geloof ik. Hoewel ik niet echt kan lopen omdat ik mijn kuitspier heb verrekt, mja, ik ben toch echt goed vrolijk. :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben bijna altijd vrolijk. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ALFRED JODOCUS KWAK!
    Oh, sorry. :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Lycaon schreef:
    Het heerlijke weer, heeft m'n humeur zeker verbeterd. :P

    Ik ook omdat ik net te horen heb gekregen dat er om 18:00 voetbaltraining is :Y).


    The odds are néver in our favor.