• Mijn vriend en ik zijn 10 maanden samen. Dus ik kom ook al 10 maanden bij hem thuis over de vloer.

    Hij doet aan motorrace en ik ga standaard iedere wedstrijd mee als dat kan. Maar nu is hij dus naar Spanje, op voorjaarstraining. Hij komt pas zaterdag thuis.

    Nu heeft zijn moeder vorige week al gevraagd of ik wou blijven eten dinsdag(als hij er niet is) omdat dat gezellig is. Dus ik had ja gezegd.
    Toen hadden we ook afgesproken dat ik van vrijdag op zaterdag zou blijven slapen zodat ik er was als hij thuis kwam.

    Vroeg ze net of ik donderdag al wou komen omdat ze dat gezellig vond.. En dat vond ik dus echt zo lief, want ze probeerde ook al vervoer voor me te regelen dat ik vanuit mijn werk daar heen kon(:

    Wie heeft er ook zo'n leuke schoonmoeder?

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    Met de schoonmoeder van mijn ex kon ik het ook heel goed vinden. Soms zaten we uren met elkaar te kletsen terwijl mijn toenmalige vriendje met zijn vader over allemaal mannendingen zaten te praten, en dan hield hij mijn hand vast of had hij mij op schoot terwijl ik met zijn moeder praatte. Of dan gingen zijn moeder en ik samen koken of in de tuin werken, ze is echt heel aardig. En kan ongelooflijk goed taarten bakken. Dat waren mooie tijden <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nouja ik heb niet zoveel met mijn schoonouders eigenlijk. :'D Ik zou hier (want op dit moment ben ik bij mijn vriend) ook nooit komen als hij er niet is.


    -

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Lijkt me echt zo lief. =D
    Veel plezier alvast.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Remembrall schreef:
    Wat superleuk! (:

    Ik heb geen schoonmoeder; moet ik eerst een kerel voor aan de haak slaan (cat)


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    I'll lick the poison from right off your kiss

    beide schoonouders ^^

    hij heeft lekker school terwijl ik twee weken vakantie heb, vroegen ze me mee naar hun vakantiehuis aan zee, en willen ze me voeren naar zijn stad waar hij studeert enzo... ze zijn zo chill ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    you make everything seem so possible <3

    Ik heb geen schoonmoeder haha.
    Maar superlief ja!


    <3

    Wow, zo cool! (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat lief!
    Geen vriendje, dus ook geen schoonouders hier. (A)


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Wat leuk voor je! Ik lees zo vaak op andere sites over schoonmoeders die alles behalve aardig en lief zijn.

    En ik heb nog geen schoonmoeder, want ik heb nog geen vriendje


    Physics is awesome

    Biologist schreef:
    Dat klinkt echt zo leuk!
    Maar om een schoonmoeder te hebben moet je eerst een vriendje/vriendin hebben, en dat heb ik niet. ^^


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Mijn schoonmoeder mag me niet. Eerst wel, in het begin, maar nu niet meer. :')
    Ze kan het niet hebben dat ik mijn opleiding zo makkelijk doe (ze heeft zelf geen middelbare school afgemaakt), vind mijn opleiding niet bij me passen en kan er niet tegen als iemand een weerwoord heeft. Wat ik dus heb, omdat ik zo opgevoed ben. Ook vind ze mij maar een onverstandige trien omdat ik zwanger ben geraakt en zo.
    Ik kom er ook niet meer, mijn vriend is elk weekend hier. Had er op ten duur elk weekend onenigheid, dus mag ik er niet meer heen van mijn vader.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Mijn schoonmoeder mag me niet. Eerst wel, in het begin, maar nu niet meer. :')
    Ze kan het niet hebben dat ik mijn opleiding zo makkelijk doe (ze heeft zelf geen middelbare school afgemaakt), vind mijn opleiding niet bij me passen en kan er niet tegen als iemand een weerwoord heeft. Wat ik dus heb, omdat ik zo opgevoed ben. Ook vind ze mij maar een onverstandige trien omdat ik zwanger ben geraakt en zo.
    Ik kom er ook niet meer, mijn vriend is elk weekend hier. Had er op ten duur elk weekend onenigheid, dus mag ik er niet meer heen van mijn vader.


    Ik had dat met mijn vorige schoonmoeder, maar ik heb abortuspillen genomen omdat het kindje het anders ook niet zou redden en er nóg een groter risico was omdat ik de pil wel heb genomen in die tijd. Stel dat ik nu zwanger zou raken, dan zou ik het houden, maar mijn ex-vriend was (ook al schetste ik hem hier als een lief persoon) iemand die zijn handjes niet thuis kon houden, maar die me paaide met mooie woordjes. Ik ben nu samen met de persoon van wie ik al zeven jaar lang heel erg veel houd en die voor die tijd voor mij is geweest als een grote broer en als een beste vriend die ik iedere dag zie. En nouja, het lichamelijke aspect is erbij gekomen. En dat we heel erg verliefd zijn xD


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!