• Ik klikte net op een random story omdat ik het leuk vind om beschrijvingen te lezen, stond erbij: Ik begin niet voordat ik 5 abo's heb.
    Begin niet... Wtf is this shit? Mensen horen een abo te hebben omdat je verhaal goed is, niet zomaar.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het ongelooflijk irritant en arrogant.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Ik vind het ongelooflijk irritant en arrogant.


    Inderdaad. Echt selfish.


    Obviously.

    Als ik zoiets zie staan, kijk ik niet eens meer of het verhaal leuk zou kunnen zijn of niet. Ik klik het dan meteen weg.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    DuskShine schreef:
    1 kind was echt dom
    ze vroeg aan mij
    of ik op haar story een abo wil nemen


    Dude, dat heeft niets met domheid te maken. Dat heet reclame maken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat deed ik op mijn allereerste verhaal... En mij stoort het niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bond schreef:
    (...)
    Dan maak er toch een promotie-topic voor? Of je koopt credits en zet 'm in de spotlights.

    Ik vind het ook een beetje zinloos. Als je zo graag abo's wil, doe dan gewoon veel moeite voor het verhaal schrijven zelf...


    Zo vaak helpt een promotie-topic of het in de spotlights zetten van een verhaal niet dus


    Physics is awesome

    Yoda schreef:
    Ik vind dat je moet schrijven voor jezelf en dat het aantal abo's of kudo's geen flikker uitmaakt. Ik heb dan ook een grondige hekel aan dat soort mensen, die gewoon (potentiële) lezers gaan chanteren door te zeggen 'ja, zoveel abo's/kudo's/reacties, anders ga ik niet verder/beginnen'. Ik kan daar écht niet tegen, dan schrijf je niet voor jezelf of de lol meer. Dan gaat het om het krijgen van complimenten.

    Oh, en er zijn trouwens mensen op quizlet die minstens 30 abo's willen voordat ze ook maar beginnen met schrijven.


    -

    Yoda schreef:
    Ik vind dat je moet schrijven voor jezelf en dat het aantal abo's of kudo's geen flikker uitmaakt. Ik heb dan ook een grondige hekel aan dat soort mensen, die gewoon (potentiële) lezers gaan chanteren door te zeggen 'ja, zoveel abo's/kudo's/reacties, anders ga ik niet verder/beginnen'. Ik kan daar écht niet tegen, dan schrijf je niet voor jezelf of de lol meer. Dan gaat het om het krijgen van complimenten.

    Oh, en er zijn trouwens mensen op quizlet die minstens 30 abo's willen voordat ze ook maar beginnen met schrijven.


    Je haalt mij de woorden uit de mond haha.


    Tell me about it, stud.

    Ik irriteer me er aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je graag veel abo's heb maak je gewoon 100 fake accounts aan en kijk, je hebt 100 abo's. --'

    best wel triest als je het zou doen

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 15:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol, als ik dat bij een verhaal zie staan, neem ik niet eens meer de moeite om het te gaan lezen


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik irriteer me er niet per se aan. Maar 't is wel dom om het dan te promoten in een topic, haha.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dit is mijn gezicht wanneer ik zoiets zie:

    Eyes schreef:
    (...)

    Zo vaak helpt een promotie-topic of het in de spotlights zetten van een verhaal niet dus


    Bij mij heeft het zat geholpen. Ik heb altijd wel een aantal lezertjes aangetrokken, waarvan er minstens één à twee wel reageren. Ik heb natuurlijk liever dat meer mensen reageren, maar ja, ik kan moeilijk mensen gaan dwingen, hè?


    Deep inside, I've never felt alive

    RainbowDash schreef:


    Ex astris, sciencia