• MARVEL AVENGERS RPG

    Ik weet niet of dit spoilers bevat, er is een mogelijkheid...?

    1 - Het is precies 70 jaar later na End Game wanneer men zeker weet dat de laatste Avenger voorgoed van aarde is verdwenen. In die tijd leek rust op aarde te zijn wedergekeerd, er kwamen geen nieuwe vijanden op het toneel en er waren geen incidenten die om de Avengers riepen, maar dit veranderde toen een oude bekende terug op het toneel verscheen. Hydra leek opnieuw interesse te tonen in het grijpen van macht en het creëren van een nieuw wapen, maar nu met de kennis die ze hebben over de infinty stones. Dit roept om nieuwe helden, een nieuwe groep Avengers die Hydra kan verslaan, maar kunnen deze onbekenden samenwerken? Of gaan ze in het gevecht tegen Hydra ook ten onder?

    2 - Na het laatste gevecht met Avengers die hun leven helaas hebben verloren besloot de overheid dat het tijd was om in actie te komen. Er waren te veel mensen met krachten, bijvoorbeeld gecreëerd door Hydra of personen van een andere planeet, en er waren te veel mensen die gewoon slim genoeg een superpak te creëren, zoals Tony Stark. Er moest een plek zijn waar deze mensen, die mogelijk superhelden konden worden, konden worden opgevangen: The Avengers School For Future Heroes, zodat deze mensen zich in ieder geval niet tegen de aarde gingen keren, maar leerden hoe ze hem moesten redden, zoals the Avengers al die tijd deden.


    * In beiden RPG's kunnen we ook nakomelingen van de Avengers spelen en hun vijanden. Dat is toegestaan en ga ik zelf waarschijnlijk ook doen.
    - Bij RPG idee nummer 2 heb ik ook 2 mogelijkheden: Er kan een klein groepje worden geselecteerd om tegen Hydra te vechten, die weer terug komen zoals in idee 1 en gaan dus echt een verhaal volgen waarin ze onderzoek doen naar Hydra of in idee twee komt Hydra ook terug, maar zijn het nog roddels en lijken steeds meer leerlingen na te denken over de overstap naar de Duistere kant, vooral omdat er ook nakomelingen van de slechteriken van de Avengers kunnen voorkomen. We kunnen ook altijd gewoon idee twee - The Avengers School For Future Heroes uitspelen en later bedenken waar het heen gaat.

    Interesse! Let me know!


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    I am such a sucker for Marvel, ngl. Dus als er genoeg animo zou zijn, dan mag mij altijd een berichtje gedaan worden als ik as per usual niet door heb dat er nieuwe topics worden geopend.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Oh dit lijkt me echt heel leuk! Vooral het tweede idee


    --

    I love Marvel! Mijn voorkeur zou eventueel uitgaan naar het tweede idee, en met voldoende animo zou ik ook zeker wel overwegen om mee te doen. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ohhh, dit lijkt me ook wel tof. Ik ben wel voornamelijk geïnteresseerd in het tweede idee! ^^

    Ik heb alleen echt al veel rollen, dus de vraag is of ik nog meer erbij kan, hahaha. Bij voldoende animo zal ik iig kijken ^^


    That is a perfect copy of reality.

    Starsight schreef:
    Ohhh, dit lijkt me ook wel tof. Ik ben wel voornamelijk geïnteresseerd in het tweede idee! ^^

    Ik heb alleen echt al veel rollen, dus de vraag is of ik nog meer erbij kan, hahaha. Bij voldoende animo zal ik iig kijken ^^


    I second this!


    I have seen my own sun darkened

    Ik ben ook erg geïnteresseerd!

    Count me in :Y)


    El Diablo.

    Ik vind dit ook een leuk idee!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oewh leuk! Zou wel willen meedoen, het tweede idee heeft m'n voorkeur. (:

    I like this ! Ook meer voorkeur voor idee 2.


    - thank you for existing -

    Hallo mensen die op deze post hebben gereageerd, dank jullie wel voor jullie feedback en ik ga waarschijnlijk een RPG met deel 2 openen. Ik heb alleen wel advies nodig over de tijd waarin dit zich zal gaan afspelen. Is het leuker om mogelijk kinderen van de karakters te spelen of kleinkinderen? Hoeveel jaar na het laatste gevecht zal dit verhaal zich ongeveer afspelen? We negeren even heel The Enternals hier waarschijnlijk en de vernieling van aarde. Het lijkt me logisch dat de school zo snel mogelijk is gebouwd, sinds natuurlijk de aarde zonder helden zit... Maar wanneer?


    Unfamiliar, rare, strange and yet marvelous.

    Hmmm… denk dat kleinkinderen misschien qua tijd wat logischer is en ook wat meer mogelijkheden biedt met de karakters (:


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    Hmmm… denk dat kleinkinderen misschien qua tijd wat logischer is en ook wat meer mogelijkheden biedt met de karakters (:


    Eens!

    Sombre schreef:
    Hmmm… denk dat kleinkinderen misschien qua tijd wat logischer is en ook wat meer mogelijkheden biedt met de karakters (:


    ^^


    --

    Sombre schreef:
    Hmmm… denk dat kleinkinderen misschien qua tijd wat logischer is en ook wat meer mogelijkheden biedt met de karakters (:


    I like it (: