• Ik lag zo eergisteren met mijn moeder en haar vriend beneden op de bank tv te kijken, totdat ineens de telefoon ging.
    Dus mijn moeder neemt op en begint heeeeeeel vreemd te kijken. Zette ze hem op de speaker, had ze een hijger aan de telefoon. Echt ik ging stuk van het lachen. Later belde die nog een keer haha :')
    Ze heeft er trouwens ook wel eens eentje eerder gehad :Y)

    Hebben jullie wel eens een hijger aan de telefoon gehad? (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, maar wel voor de grap eentje nagedaan. Ik ging m'n vader foppen. xd


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha, dat is grappig!
    En ja, maar dat was onze eigen schuld, we waren met vriendinnen naar zo'n mannen via tmf aan het bellen :')


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Turn schreef:
    Nee, maar wel voor de grap eentje nagedaan. Ik ging m'n vader foppen. xd

    Heb ik ook eens gedaan, maar de persoon die ik belde zat achter een wand vlakbij me, maar hij had het niet door haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    dan moet je gewoon ineens iets heel stoms zeggen, dat is leuk :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    sevani schreef:
    dan moet je gewoon ineens iets heel stoms zeggen, dat is leuk :9~

    Mijn ma zei: 'Zeg, als je toch zo stoer bent, kun je ook je naam wel zeggen!'
    Toen hing ie op :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, en die gene aan de andere kant van de lijn kon alleen maar hoesten xD En die belde toen op een gegeven moment 4x op een dag en je hoorde alleen maar gehoest of gezucht. Dus mijn moeder heeft de telefoon tegen de tv aan gehouden, toen die aanstond xD Ik hou van Holland was toen bezig xD Die gast heeft nooit meer terug gebelt xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb het nog nooit gedacht, maar het lijkt me echt weird.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Hehe. Bij ons ging de telefoon ook een keer. Ik nam op, stilte. Even later hoorde ik zo een raar geluid en het leek ook net of iemand aan 't hijgen was, dus ik schrok me dood en gooide de telefoon op. Even later gaat de telefoon weer. Iemand anders neemt op. Bleek het een vriend van mijn broer te zijn die nogal stottert - oeps.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nog nooit voorgehad. Maar haha, ik zou terughijgen. :'D


    If we had not a soul, music would have created it.

    Slime schreef:
    Hehe. Bij ons ging de telefoon ook een keer. Ik nam op, stilte. Even later hoorde ik zo een raar geluid en het leek ook net of iemand aan 't hijgen was, dus ik schrok me dood en gooide de telefoon op. Even later gaat de telefoon weer. Iemand anders neemt op. Bleek het een vriend van mijn broer te zijn die nogal stottert - oeps.

    Hahah -out-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    -out-


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wij hadden iemand die boerde, en ophing. Dus iedere keer nam ik op: ‘Gezondheid!’ ‘Hé, misschien moet je toch eens naar de dokter, dit is niet meer gezond hè?’


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hmm, een hele lange tijd terug. Als bij mij iemand op school word gebeld en ze komen erachter dat het een hijger is, dan nemen ze op als 'Met Mohammed' en dan word er door de hijger meestal gelijk opgehangen. (krul)


    Ieder meisje is van binnen wel een bitch.

    DECIBELLE schreef:
    Wij hadden iemand die boerde, en ophing. Dus iedere keer nam ik op: ‘Gezondheid!’ ‘Hé, misschien moet je toch eens naar de dokter, dit is niet meer gezond hè?’

    Looooool XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik had btw. een keer:

    ik: 'Hallo met Sanne?'
    iemand onbekends: 'Je spreekt met de politie'
    stilte
    ik: 'ja heel leuk!'
    ik hing op
    even later belde hij terug
    hij: 'ja waarom hing je nou op?'
    ik: 'omdat jij de politie niet bent, ik ga nu hangen want ik ben tv aan het kijken'
    en daarna niet meer terug gebeld :Y)

    je moet anders gewoon niks zeggen, de telefoon wegleggen maar het gesprek wel aanlaten, weg beltegoed (:


    Big girls cry when their hearts are breaking