• [Naam] is een wees, ze heeft haar ouders verloren en heeft alleen haar opa en oma nog. Ze is vijftien, zit in het vijfde jaar op Hogwarts in Ravenclaw en als één jaar op Hogwarts afgelopen is moet ze voorlopig naar haar opa en oma, die ook kunnen toveren. Maar als haar opa en oma op een nacht verdwijnen en ze alleen is, blijkt het een streek van de Malfoy’s te zijn. Ze adopteren haar, zodat ze moet intrekken bij hun, en dus waarschijnlijk ook Voldemort. Ze raakt verliefd op Draco, maar wil dat eigenlijk helemaal niet. Ze besluit weg te lopen, eigenlijk vliegen, en gaat naar de Weasley’s. Ron doet verschrikkelijk aantrekkelijk tegen haar, en zij doet het terug. Ze is echt verliefd op Ron, en beschouwt later ook Draco als een Beste Vriend, ook al zit ze in Ravenclaw. En ze weet ook dat de familie Weasley en Malfoy niet samen kunnen zijn. Ron zou teleurgesteld zijn als ze voor Draco zou kiezen, en het zou ook andersom zijn. Maar Lucius zal heel kwaad zijn als ze voor Ron zou gaan, en haar dus doden of dwingen om te keren naar Draco als dat gebeurd. En ze komt er ook nog achter dat haar opa en oma zijn vermoord door Lucius zelve. Dit geeft haar sowieso twijfels. Voor wie gaat ze kiezen? En waar gaat dat aan liggen?

    Sorry voor de enorme samenvatting, haha!

    Invullen graag!

    Naam voor het meisje? -
    Titel voor het verhaal? -
    Doen? -
    Leuk idee? -
    Waarschuwen? -
    Tips? -


    Alvast bedankt :3.


    May the odds be ever in your favor!

    Awh, please?


    May the odds be ever in your favor!

    Naam voor het meisje? Lucy, Alexandra, Natasha, Daniëlle etc.
    Titel voor het verhaal? My choice
    Doen? Nee
    Leuk idee? Nee
    Waarschuwen? Nee
    Tips? Probeer iets anders, het is nogal een beetje een cliché idee. Meisje moet kiezen tussen twee jongens maar ze weet niet welke ze moet kiezen


    Physics is awesome

    Naam voor het meisje? Chloe, Lizzy, Lily, Alice, Alex, Sophie, Elianne Enz..

    Titel voor het verhaal? Two different ways and two different people
    Doen? Moet je zelf weten :-)
    Leuk idee? (..)
    Waarschuwen? Ja
    Tips? Mischien moet je het verloop van het verhaal anders doen.. Je zet ook al bijna alles in de samenvatting en het idd cliché dat ze moet kiezen tussen 2 jongens..

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 14:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik zet niet alles in de samenvatting, want er gaat nog veel gebeuren, daartussen. (:.


    May the odds be ever in your favor!

    Naam voor het meisje? - Celine
    Titel voor het verhaal? - tough choise
    Doen? - Ja
    Leuk idee? - Ik vind van wel.
    Waarschuwen? - ja
    Tips? - Misschien moet je ergens in het verhaal doen dat ze achter een groot geheim komt van beide jongens ofzo. Of dat als bijvoorbeeld 1 van de 2 erachter komt dat ze ook met die ander omgaat dat die dan die ander iets probeert aan te doen..


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Naam voor het meisje? - Chiara, Victoria, Kayleigh.
    Titel voor het verhaal? - Die ene die OnlyWeKnow zei haha, dus deze: Two different ways and two different people
    Doen? - Ja
    Leuk idee? - Nee
    Waarschuwen? - Ja
    Tips? - Nee :3


    My father will hear about this.

    Naam voor het meisje? - Rilana Gottawayn
    Titel voor het verhaal? - Another guy, I love
    Doen? - Ja,als je het zelf wilt
    Leuk idee? - mmmhh ik zie wel
    Waarschuwen? - ja
    Tips? - ze word op een andere jongen[Pepijn Oppoupel] verliefd en kiest ze uiteindelijk voor


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Naam voor het meisje? - Arya, Elione, Lealia, Madelynn
    Titel voor het verhaal? - Bewitched, Snakes and Weasles
    Doen? - Why not? :'D
    Leuk idee? - Als het leuk uitgewerkt en goed geschreven wordt.
    Waarschuwen/tips? - Zorg ervoor dat het niet te langdradig of saai wordt. Dus niet alleen maar overspringen van Draco naar Ron, en weer terug, etc.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Je hebt wel veel ideeën, ga je er ook nog eentje afwerken of zo? xd

    Agron schreef:
    Je hebt wel veel ideeën, ga je er ook nog eentje afwerken of zo? xd


    Ik heb nog maar 4 ideeën hier..? Twee daarvan ga ik zeker uitwerken, één idee was als ik me verveelde. Misschien ga ik deze ook uitschrijven, maar dat weet ik nog niet.


    May the odds be ever in your favor!

    Tramore schreef:
    (...)
    Sorry voor de enorme samenvatting, haha!

    Invullen graag!

    Naam voor het meisje? - charlie, emma, sam, alyssia
    Titel voor het verhaal? - wat should i do, stuck between to fires,
    Doen? - ja zeker het lijkt me een leuk verhaal
    Leuk idee? - ja het verhaal klinkt leuk te worden
    Waarschuwen? -
    Tips? -
    meschien ook nog veel spanning en enge stukjes zijn leuk

    Alvast bedankt :3.

    Naam voor het meisje? - Nina
    Titel voor het verhaal? - ?
    Doen? - Ja
    Leuk idee? - Ja
    Waarschuwen? - Ja
    Tips? - /


    Keep your head up, keep your heart strong