• Ik klikte net op een random story omdat ik het leuk vind om beschrijvingen te lezen, stond erbij: Ik begin niet voordat ik 5 abo's heb.
    Begin niet... Wtf is this shit? Mensen horen een abo te hebben omdat je verhaal goed is, niet zomaar.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bond schreef:
    (...)

    Bij mij heeft het zat geholpen. Ik heb altijd wel een aantal lezertjes aangetrokken, waarvan er minstens één à twee wel reageren. Ik heb natuurlijk liever dat meer mensen reageren, maar ja, ik kan moeilijk mensen gaan dwingen, hè?


    Dan doe ik toch echt iets verkeerd *vraagt zich af wat ze verkeerd doet*


    Physics is awesome

    Ja. Ik kan daar ook zo niet tegen he. Ze zeggen ook wel is: 'Ik plaat geen nieuw hoofdstuk voordat ik 2 pagina's reacties heb.' Dan denk ik echt van, ja laat dan maar, die gun ik geen reactie. Of van die mensen: 'Ik wil eerst in de top 5 staan voordat ik er een nieuw hoofdstuk opzet.' Ik kan daar zo niet tegen he :S


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dan doe ik toch echt iets verkeerd *vraagt zich af wat ze verkeerd doet*


    Dan weet ik het ook niet. Het moet ook aanslaan bij de users. Maarja, laten we ontopic blijven ^^.


    Deep inside, I've never felt alive

    DuskShine schreef:
    1 kind was echt dom
    ze vroeg aan mij
    of ik op haar story een abo wil nemen

    1 kind? volgens mij wel meerdere :'D
    ik zie vaker dat soort berichten in het gastenboek van mensen staan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Embraced schreef:
    Ja. Ik kan daar ook zo niet tegen he. Ze zeggen ook wel is: 'Ik plaat geen nieuw hoofdstuk voordat ik 2 pagina's reacties heb.' Dan denk ik echt van, ja laat dan maar, die gun ik geen reactie. Of van die mensen: 'Ik wil eerst in de top 5 staan voordat ik er een nieuw hoofdstuk opzet.' Ik kan daar zo niet tegen he :S


    Aan die mensen irriteer ik me wel, die per se in de top 5 willen want dat moet je echt verdienen en niet krijgen omdat je mensen heb gechanteerd


    Physics is awesome

    Nou er is ook zo'n vrouwke dat elke dag in de top staat, meestal ook nog op 1, waarbij ik dacht: laat ik eens een hoofdstuk lezen om te zien of het echt zoveel abo's waard is, staat er: kunnen we vandaag 100 kudo's halen?/Halen we de top vandaag? Toen dacht ik: Mens, je staat elke dag al in de top, je hebt bekant 900 abo's en je schrijft zo geweldig helemaal niet. Zeur niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Top Stories Vandaag
    1.The untalented daughter. - One Direction. +65
    2.Help, I'm in love with my teacher - Zayn Malik +61
    3.Locked Away || Harry Styles +49
    4.Make my body say "ah ah ah" - Bad Harry Styles. [16+] +44
    5.Snowflakes || Niall Horan +35


    er staan ook weer lekker veel originele stories in de top vandaag


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ImOnFire schreef:
    (...)

    er staan ook weer lekker veel originele stories in de top vandaag


    Nou, Snowflakes is misschien geen origineel verhaal maar wel een heel mooi verhaal en ook heel goed geschreven. En ik irriteer me er ook aan als ik zie dat er verhalen in de top 5 staan die ik niet zal gaan lezen omdat het nou eenmaal onoriginele verhalen zijn die om seks draaien


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Nou, Snowflakes is misschien geen origineel verhaal maar wel een heel mooi verhaal en ook heel goed geschreven. En ik irriteer me er ook aan als ik zie dat er verhalen in de top 5 staan die ik niet zal gaan lezen omdat het nou eenmaal onoriginele verhalen zijn die om seks draaien

    oh ik wil ook best wel geloven dat er goede verhalen tussen zitten. maar je kan mij niet wijsmaken dat er alleen maar 1D stories in de top staan door toeval.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik vind het echt stom dat ze dat zeggen, maar als ze dat doen dan haal ik juist mijn abo weg XD


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    ik heb zoiets van 'als ik dat zou vragen, komt dat volgende hoofdstuk er toch nooit...'
    onpopulair zijn eh :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    'OP NAAR DE 400 ABO'S EN HEEL VEEL KUDO'S.'
    Eh wat.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik snap het gewoon niet. Als je minstens vijf abo's wilt hebben, schrijf je duidelijk niet omdat je dat leuk vindt. Waarom zou je het dan überhaupt doen? Als het niet iets is wat jij graag wilt, maar wat je doet zodat je complimentjes kunt krijgen van anderen, heb je niet de juiste redenen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Annatar schreef:



    Really. Why?


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D