• Ik klikte net op een random story omdat ik het leuk vind om beschrijvingen te lezen, stond erbij: Ik begin niet voordat ik 5 abo's heb.
    Begin niet... Wtf is this shit? Mensen horen een abo te hebben omdat je verhaal goed is, niet zomaar.


    Your make-up is terrible

    Ja, zulke dingen zijn me jaren geleden ook al opgevallen, heb er zelf een gruwelijke hekel aan. 't Is in mijn ogen gewoon chantage, ja dan heb je het bij mij al verpest :].


    No growth of the heart is ever a waste



    Really. Why?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oh, dat is mij ook wel eens opgevallen bij sommige stories. Mijn oplossing: Het geliefde rode kruisje aanklikken (krul)


    “Love is a contradiction.”

    Ja daar heb ik ook een gruwelijke hekel aan of dat er alleen een beschrijving staat maar nog geen hoofdstuk en de tekst:
    "Start ..." Ja, zet dat dan ook nog niet online als je ook nog niet van plan bent om een deel online te pleuren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ben ik nou echt de enige die me daar aan niet irriteert? Als ik lees dat de schrijfster (heb nog nooit een verhaal van een jongen gelezen voor zover ik weet, die overigens moeilijk te vinden zijn of ik zoek niet hard genoeg) vijf abo's wil denk ik, die heeft vast eerder een verhaal geschreven en weinig abo's gehad op dat verhaal. En zal daarom nu wel vijf abo's willen, begrijp me niet verkeerd, ik begrijp jullie standpunt want ik vind ook dat je abo's moet verdienen maar het is vaak moeilijk om abo's te krijgen en dan krijg je dit soort actie's


    Physics is awesome

    RainbowDash schreef:



    Quoting because of the Doctor.

    but yes!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    fail
    tja
    als die persoon abo's wilt moet hij/zij wel goed kunnen schrijven, anders go get a life pleasee


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Eyes schreef:
    Ben ik nou echt de enige die me daar aan niet irriteert? Als ik lees dat de schrijfster (heb nog nooit een verhaal van een jongen gelezen voor zover ik weet, die overigens moeilijk te vinden zijn of ik zoek niet hard genoeg) vijf abo's wil denk ik, die heeft vast eerder een verhaal geschreven en weinig abo's gehad op dat verhaal. En zal daarom nu wel vijf abo's willen, begrijp me niet verkeerd, ik begrijp jullie standpunt want ik vind ook dat je abo's moet verdienen maar het is vaak moeilijk om abo's te krijgen en dan krijg je dit soort actie's

    Dan maak er toch een promotie-topic voor? Of je koopt credits en zet 'm in de spotlights.

    Ik vind het ook een beetje zinloos. Als je zo graag abo's wil, doe dan gewoon veel moeite voor het verhaal schrijven zelf...

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 23:29 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind dat je moet schrijven voor jezelf en dat het aantal abo's of kudo's geen flikker uitmaakt. Ik heb dan ook een grondige hekel aan dat soort mensen, die gewoon (potentiële) lezers gaan chanteren door te zeggen 'ja, zoveel abo's/kudo's/reacties, anders ga ik niet verder/beginnen'. Ik kan daar écht niet tegen, dan schrijf je niet voor jezelf of de lol meer. Dan gaat het om het krijgen van complimenten.

    Oh, en er zijn trouwens mensen op quizlet die minstens 30 abo's willen voordat ze ook maar beginnen met schrijven.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2012 - 2:15 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    ja, zulke dingen zie je toch ook heel vaak bij een hoofdstuk. 'Ik plaats het volgende hoofstuk pas, als ik zoveel reactie's heb.'
    Dan heb ik echt zowiets van, waar schrijf je nu werkelijk voor. voor de aandacht, of omdat je het echt leuk vind?
    ik snap ook wel dat kudo's, reactie's en abo's motiverend zijn, maar als je normaal geen kudo's krijgt, en wel als je ze gaat eisen. dan hoor je volgens mij ook wel bij jezelf te denken van. 'he, hier klopt iets niet.'
    Ik snap echt niet dat somige mensen alleen daarvoor schrijven. ik bedoel,
    Ik heb hier 100 verhalen op de computer staan die nog nooit iemand gelezen heeft.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    jeey ben niet de enige. En dat wat Eyes zegt. Ik heb 4 story's die weinig gelezen worden en weinig reactie's ik doe dat ook niet. Mijn lezers vinden het leuk en grappig om te lezen. Ik lees nu ook een story en heel de tijd. Als we op 1 staan komt er een hstuk. Ikkan daarniet tegen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Om een of andere reden vind ik het zo verwend en hebberig overkomen... Kom op! Er zijn zoveel goede stories die maar weinig abo's hebben!
    Tuurlijk begrijp ik dat het niet leuk is om echt geen lezers of wat dan ook te hebben, en ik vind het zelf ook geweldig als mensen mijn story leuk vinden en abo nemen, maar dit vind ik ook een beetje vreemd.
    Ik kan me ook niet voorstellen dat als je een leuk verhaal hebt, dat je dan zou willen wachten op abo's... Ik zou dan direct willen schrijven, en het ook direct online zetten, maar ach. Dat ben ik.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    1 kind was echt dom
    ze vroeg aan mij
    of ik op haar story een abo wil nemen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.