• Merwin & Height

    Innocent Waters



    Mensen vrezen voor de wezens die hun bloed drinken, degenen die hen verleiden met één oogopslag.
    De inwoners van Leafstown vrezen simpele bloedzuigers niet meer. In de wateren rond hun dorp huist een veel groter gevaar; de Speciem genoemd. Voor zover bekend was er maar één iemand die een aanval van de Speciem overleefde, en zij vertelde het volgende;

    "Ik werd gewoon naar de plek toe getrokken, door zijn stem. Het klonk als zilveren muzieknoten door de kille lucht, klanken die ik niet kon weerstaan.
    Hijzelf was.. hij was prachtig. Zijn glimlach betoverde me, water deinde langzaam heen en weer terwijl zijn lichtgroene vissenstaart door de rivier wiegde. Het bovenlichaam van een man, een adembenemende man.
    Ik kwam dichterbij, gevangen door zijn magie. Maar toen ik eenmaal bij hem stond.. Ik las alles in zijn ogen wat men de Duivel toespreekt. Mijn lichaam verstijfde bij het zien van zoveel.. haat. Het enige wat hij wilde was mijn lichaam verscheuren, om vervolgens te kunnen leven van mijn energie..
    De felheid waarmee hij naar me toe schoot.. Als de jager er niet was geweest, had de Speciem me levend uiteen getrokken.."


    Twee weken later werd het meisje gevonden, dood. Opgehangen in haar eigen kamer. Het briefje dat naast haar bed stond vertelde;
    "Ik kan niet leven met deze angst, met de nachtmerrie's. Ik wil rust, en dit is de enige manier waarop ik die kan krijgen"

    _______________


    - ABN wordt zeer gewaardeerd
    - Gebruik leestekens en hoofdletters

    Speciem
    Merwin - Alex Devonn Lynch
    Height - Carmella Valentine
    Sweetest - Evangelia Archangelos
    IHeartMusicc - Brooklyn Grey
    Lacrima - Grace Marlyn Hazel
    Lacrima - Drew Austin More

    Jagers
    Height - Adelynn Jae Callida
    IHeartMusicc - Liam Scottins
    OnlyWeKnow - April Alex Jones
    LovingStyles - Brandon Chapman
    jdbfann - Tyler Brandon Love
    teardroprain - Ian Kyle Levine

    Dorpinwoners
    Proprius - Matt Oliver Bringston
    OnlyWeKnow - Elianne Jane Brown
    LovingStyles - Nicole Tempeste
    IHEARTNIALLx - Jack Robert Maynor
    jdbfann - Angel Valentine Love
    Sweetest - Austin McGomery



    Tweede topic *O*

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 1:01 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Allyda Jae Callida
    Een schamper lachje klonk, ik liet mijn armen weer zakken. Omdat ik dichterbij stond, moest ik nu enigzins opkijken om zijn gezicht te kunnen zien.
    'Jij verwacht nu serieus dat ik het je ga vertellen?'
    Ik wist niet of hij nu zoveel zelfvertrouwen had, of mij zo laag inschatte. Waarschijnlijk beiden.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Nope. Maar ik graaf naar aanwijzingen door naar je reactie te kijken nu we het over die mysterieuze Salvator hebben."
    Ineens viel het me op hoe dichtbij ik bij haar stond. Bij mijn prooi. Ikzelf was me er nog niet eens zo van bewust, maar mijn verkrampte maag zeer zeker wel en even werd Salvator uit mijn gedachten verbannen door beelden van haar huid; glad, zacht, zo makkelijk te verscheuren, zo jong, zo heerlijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Allyda Jae Callida
    Hij liet zijn blik afdwalen van mijn gezicht. Ik maakte een geluid dat tussen een grom en een zucht inzat, onwillekeurig reikte mijn hand naar de pijlen op mijn rug.
    'Waag het niet,' siste ik hem toe.
    Ik herkende de blik in zijn ogen, ookal was het maar voor even. De honger, het verlangen naar vlees.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [brb, drie min]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [Okee (cat)]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Door haar stem kwam ik weer een beetje bij zinnen, maar ik was niet van plan me in te houden voor haar. Met een diepe zucht legde ik een hand op mijn maag en wreef erover in een poging hem iets te bedaren.
    "Oké, ik eet jou nu niet op, enkel omdat ik je gezicht wil zien als ik erachter ben gekomen wie die Salvator is. Daarna maak ik je net zo goed af. Maar ik ga zo jagen en jij gaat me niet in de weg zitten."


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    'Je bent wel een erg naïf geval, wist je dat?'
    Mijn hand zweefde nog altijd in de buurt van mijn pijlen, terwijl mijn groene ogen op zijn gezicht vast bleven zitten.
    'En daarbij, je komt er nooit achter wie die Salvator is.'
    Ik snapte überhaupt nog steeds niet waarom hij dat wilde weten. Wat maakte het hem uit dat ik een halfjaar heb geloofd in zijn spelletjes en leugens?


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Hé, hoe zou jij het vinden moest ik iedere keer als jij wilde gaan eten een pijl op je afschieten? Ik heb gewoon stervende honger," Kom op, dat hadden mensen toch ook wel eens?
    "En waarom zou ik er niet achter komen wie Salvator is? Zo moeilijk kan het niet zijn? Is hij familie, vriend, vriendje, ex, bekende... heeft hij je puppy vermoord?" voegde ik eraan toe met een scheve lach.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    'Já dat zou ik erg vinden, omdat ik geen levend wezen uit elkaar trek!' sneerde ik woedend.
    'En hou verdomme op over Salvator, het gaat je helemaal niks aan,' voegde ik er nog aan toe, en draaide me een kwart van hem weg. Ik liet mijn lange lokken mijn gezicht verbergen, sloot mijn ogen één tel en opende ze daarna weer.
    Mijn handen waren gebald tot vuisten, ongedurig, ongeduldig om een pijl te pakken en die in het wilde weg af te schieten.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "In ieder geval vind je hem niet erg aardig. Of moet ik zeggen; niet meer?" sneerde ik en ik bracht mijn stem omlaag tot bijna een fluistertoon.
    "En weet dat je heel, heel gevaarlijk bezig bent door je zo half weg te draaien van een zeer, zeer hongerige Speciem." De honger, lust het halve gegrom was onmiskenbaar in mijn stem. Mijn voeten gingen als vanzelf vooruit, naar haar toe, ik begon te watertanden, mijn ogen waren donker van de honger; ik moest wel toeslaan.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Automatisch greep ik een pijl, zette een halve stap achteruit omdat die afstand vervolgens weer te overbruggen met mijn wapen. De scherpe punt van de gespannen pijl was nog geen tien centimeter van zijn gezicht af. Mijn lichaam trilde bijna van de irritatie, de woede.
    'Eén stap dichterbij en ik laat hem los.' Mijn stem was ijskoud en kil, en mijn ogen vertelden hem wel dat ik het bloedserieus meende.
    Waarom had hij de rol van Salvator's bestaan in mijn leven al bijna geraden? Was het zo voor de hand liggend? Dat leek me verdomme niet.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 0:45 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    Wow. Zelfs tijdens het gevecht in het water had ik niet zo'n ijskoude blik in haar ogen gezien. Deze kon onmogelijk alleen te maken hebben met het feit dat nu van plan was haar op te eten. Was ze echt boos vanwege die Salvatore?
    Ik bevroor in de houding waarin ik stond, hield de pijl nauwlettend in de gaten en stapte daarna een paar meter achteruit. Goed dan. Nog even geduld.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Toen hij eenmaal afstand had genomen, liet ik mijn boog iets zakken en de spanning erop afnemen. Maar mijn donkergroene ogen bleven dezelfde koude glans bezitten, schoten achterdochtig naar de Speciem.
    Onbewust haalde ik diep adem, liet die weer ontsnappen. Ik dacht teveel na. Vooral over Salvator, en als er dan ook nog even iemand langs kwam om me eraan te herinneren..
    Vanonder mijn lange, donkere wimpers keek ik weer bedenkelijk naar hem op.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Alex Devonn Lynch

    "Je bent een koelbloedige moordenares, Adelynn. Er valt niet te spotten met jou, hè?" Het zou bijna zonde zijn om haar tot mijn prooi te maken. Bijna. Nog niet helemaal. Nu stelde ik het gewoon nog eventjes uit, omdat ik wilde weten wie Salvator was en wat hij met haar te maken had. En daarom mocht ze nu blijven leven. Of maakte ik dat mezelf alleen maar wijs?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Adelynn Jae Callida
    Met één hand haalde ik de pijl van de boog, liet die even tussen mijn vingers dansen en schoof die daarna in de koker.
    'Alsof jij ook maar een haar beter bent,' sneerde ik hem toe.
    Het ergste was nog mijn frustratie. Als Alex lang genoeg door zou gaan met dat gedram, zou ik uiteindelijk zo boos worden dat ik alles gewoon naar zijn hoofd slingerde.
    Wie Salvator was, wat hij had gedaan, wat ik daarna met hem had gedaan.
    Maar dat mocht ik niet doen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Do you believe monsters are born or made?"