• Do you want to live your dream?

    Art Academy



    Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

    Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

    Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

    Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

    Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ Hahaha klopt. Ik zag het ook al eigenlijk best zielig...maar ik heb niet echt veel inspiratie XD]

    Dylan Drew Dawson

    Ik lachte even maar toen viel ze van de bank af, 'Gaat het?' vroeg ik toen toch en ging bij haar zitten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza
    'Wat voor stijl danst je zusje?' vraag ik hem nieuwsgierig. Ik zelf was enigs kind dus ik kon mijn passie voor dansen nooit echt met een gelijke delen, behalve met mijn moeder dan. Zij is uiteindelijk de reden geweest dat ik er mee begonnen ben en er nu zo van hou.

    [ Gosh, ik heb compleet over Dustin's berichtje heen gelezen en dus 4 pagina's teruggelezen om hem te vinden >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ Hahaha kan gebeuren XD]

    Dsutin Samuel Jones

    'Ze danst Jazz ballet en sinds kort door mij ook hip hop,' lach ik dan even. 'Ze is pas 14 en verschrikkelijk goed, ik hoop dat wanneer ze er klaar voor is ook hier naar toe kan komen.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    'Aangestoken met hip hop door haar grote broer,' lach ik zachtjes. 'Ik ben benieuwd! Als ze net zo goed is als haar grote broer dan moet hier na toekomen geen probleem voor der zijn,' voeg ik er glimlachend aan toe en bevrijd ondertussen mijn haren uit de elastiek die ik er in had gedaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dustin Samuel Jones

    Ik lach even, 'Dankje,' zeg ik dan. 'Waarom ben je eigenlijk begonnen met dansen?' vraag ik dan toch nieuwsgierig, 'Zit het in je familie?' Ik stond even op en trok mijn shirt weer aan, 'Iedereen heeft zijn eigen verhaal,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    'Ik dans al zolang als ik het me kan herinneren,' glimlach ik. 'Mijn moeder is een professionele moderne danseres, ik zat vaak bij haar als ze met haar lessen bezig was en raakte gefasineerd door haar mooie bewegingen. Ik was geloof ik 6 toen ik mijn eerste echte lessen kreeg,' reageer ik en glimlach weer even. 'Mijn Oma heeft vroeger klasiek ballet gedaan, dus het zit wel een beetje in de familie.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dustin Samuel Jones

    Ik knik, 'Dat verrast me niet,' zeg ik dan. 'Je danst echt heel goed, maar dat zou wel moeten anders kwam je hier niet terecht,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    Glimlachend sta ik weer op. 'Dankje voor het compliment, maar dat geldt natuurlijk ook voor jou,' reageer ik met een knipoog. 'Wat doe je verder nog, naast het dansen?' vraag ik hem dan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Dustin Samuel Jones

    'Ik zit ook bij de muzikanten afdeling,' grinnik ik dan. 'Iets wat wel bij mij in de familie zit, ik speel gitaar, piano en ik drum.' Zeg ik dan. 'En zing een beetje,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Eliza

    'Wauw,' reageer ik lachend. 'Je bent zowat van alle markten thuis,' voeg ik eraan toe en werp hem een brede glimlach toe. 'Ik wil je wel eens horen spelen, of zingen.'


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Chiya Amorina Hoshi
    Ik prikte in zijn buik en lachte. 'Jou schuld.' Ik stond op. 'Zie je? Ook acteren lukt me,' zei ik met een grijns.

    Maxime Milla Fowler
    'Soms vraag ik me af hoe ik met mezelf kan leven dat ik dat van haar heb afgepakt.' Mijn ogen worden groot en ik moet me echt inhouden niet te gaan schreeuwen, iets wat ik overigens bijna nooit doe. Zonde van je stem. Maar echt, hoe kan hij nu zo iets zeggen?
    'Dat mag je echt niet denken,' zeg ik. 'Dat is echt de slechtste gedachte die je kunt hebben en daar schiet je ook echt niets mee op. Je zusje zou dat ook niet willen horen. Daar moet je echt mee ophouden, Liam!' Ik neem zijn hoofd tussen mijn beide handen en schud het. 'Eruit met die nare gedachtes!'


    Tyler Samuel Fowler
    Er komt even geen antwoord en ik kijk achter me of te zien of Joan nog wel bij me loopt.
    'Ehh.. Ja. Dat zal. Zijn we er al bijna?' 'Ja hoor,' zeg ik. Het is heel duidelijk dat ze van onderwerp wil veranderen, vooral vanwege het gestotter. Ik heb niets verkeerd gezegd, toch? Alleen dat haar lach mooi is, dat zei ik min of meer, althans dat wilde ik zeggen. Misschien ligt het aan mij, maar ik zie niet in wat daar fout aan is. Vrouwen vinden het toch leuk complimentjes te krijgen? Ik schud mijn hoofd. Weg met die onzekerheid, ik heb helemaal niets fout gedaan.
    Als we bei de goede kamer zijn aangekomen wil ik de deur voor Joan openhouden, tot ik me bedenk dat de sleutel van haar kamer niet heb.
    'Dit is de juiste kamer. Denk je dat je de kamer de volgende keer alleen kunt vinden?' Niet dat ik haar de weg niet meer wil wijzen, maar ik ben helaas niet altijd in de buurt.
    'Heb je misschien hulp nodig bij het uitpakken van je spullen?'


    everything, in time

    Joan Alexis Moore.
    'Ja hoor,' zegt Tyler. Dan komen we bij de goede kamer aan, en staan we beiden stil. 'Dit is de juiste kamer. Denk je dat je de kamer de volgende keer alleen kunt vinden?' Nee, ik heb een geheugen als een goudvis, maar dat zeg ik hem niet. Zo lijk ik nog hulpeloos, en ik kan het heus wel allemaal alleen af. "Ja, tuurlijk vind ik die de volgende keer." Zeg ik bijdehand. Ik maak mijn haar weer los uit het knotje dat ik gemaakt had, en haal een hand door mijn haarlokken. 'Heb je misschien hulp nodig bij het uitpakken van je spullen?' Ik grinnik. Nou nee, eigenlijk niet. Maar als hij me meehelpt dan blijft hij wel langer bij me, natuurlijk. Ik knik. "Ja hoor, is goed." Ik druk de deurknop naar beneden, maar hij zit op slot. Huh? Oh, tuurlijk! De sleutel! "Shit! Ik ben totaal vergeten om die verdomde sleutel op te halen vanwege dat rotjong!" Scheldt ik, en ik sla mezelf tegen mijn voorhoofd. "Ehh, de receptie. Ik zoek even snel naar de receptie, oke? Als je hier wilt blijven wachten mag dat, het hoeft niet perse." Zeg ik met overhaaste stem, en knik Tyler dan gedag. Dan loop ik weg met snelle passen de gang door. Vervolgens kom ik een meisje tegen, en ben van plan om het aan haar te vragen. Ookal gaat dit echt ver tegen mijn eigen regels in. "Zeg, weet jij misschien waar de receptie is?" Het meisje met het bruine haar knikt. 'Jazeker. Dat is bij de ingang. Dan loop je er zowat tegenaan.' Ik knik, en bedank haar. Dan loop ik verder, en ik bedenk me dat ik helemaal niet weet waar de ingang is. Shit, dan kan ik dat ook weer gaan vragen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2012 - 22:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Liam Oliver Sanz

    Ik kijk vernaast op als ze mijn hoofd schud. 'I-ik' mijn stem haperd en ik slik. 'Ik mis haar gewoon. ' ik was niet de enige. Iedereen die haar kende miste haar dat werd ook zo vaak gezwgt. Hoevaak heb ik mijn moeder niet al horen huilen s'avonds als ze dacht dat ik sliep en mijn vader moest over werken.

    Dylan Drew Dawson

    'Dat zullen we nog wel eens zien,' zei ik toen terwijl ik mijn schouders ophaalde. Ik keek haar aan, 'Wat zullen we doen?' vroeg ik toen toch.

    Dustin Samuel Jones

    'Kom,' zei ik toen en trok haar mee naar een muzieklokaal. Ik ging achter de piano zitten en keek haar toen aan, 'Wat wil je horen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.