• Do you want to live your dream?

Art Academy

Boys:
    1. Humble Tyler Samuel Fowler - Muzikant & Zang
    2. Proprius Liam Oliver Sanz - Muzikant & Zang
    3. Sanjit Godric Kartchner - Dans
    4. Jepson Ayden Samuel Evers - Zang & Dans
    5. Diapal Iral Lerio Crystal - Techniek
    6. IHeartMusicc Dustin Samuel Jones - Dans & Muzikant
    7. VRIJ 
    8. VRIJ
    9. IHeartMusicc Dylan Dustin Dawson - Drama & Muzikant
    10. xMinaj Tyler Jay Lopez - Zang/rap & Dans

Girls:
    1. Sangarios Carmella Valentine - Dans & Muzikant
    2. Sangarios Adelynn Jae Regine - Drama & Zang
    3. liefsamyx Amy Michelle Davids - Zang
    4. Humble Maxime Milla Fowler - Dans & Drama
    5. xMinaj Santana Alexis Avery - Dans & Zang
    6. JaiRy Eliza Josey Willows - Dans
    7. Jepson Ana Dallas Ria - Dans & Muzikant
    8. Randomness Chiya Amorina Hoshi - Muzikant & Zang
    9. IHeartMusicc Alexis Mia Averyn - Dans & Zang
    10. Nenuphar Joan Alexis Moore - Muzikant & Zang

Kamerindeling
    Jongens:
    1. Tyler F. & Dustin
    2. Liam & Ayden
    3. Godric & Iral
    4. Tyler L. & Dylan
    5. -

Meisjes:
    1. Carmella & Maxime
    2. Adelynn & Joan
    3. Amy & Santana
    4. Eliza & Alexis
    5. Ana & Chiya

Ps. Ik ben zelf niet het topicopenster, maar je kunt altijd nog dingen vragen/zeggen tegen de huidige openster; Sangarios.

[ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 20:59 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Dustin

Ik begon te lachen, het was een leuke meid, een meid met humor, talent en passie. 'Zo goed dansen als jij,' zei ik tot slot, ik was eerlijk het modern ging haar gemakkelijker af, misschien omdat het bij haar in het bloed zat en bij mij niet maar ze was beter dat verzeker ik je.

Dylan

Ik pakte haar hand en liep toen richting buiten. 'Wat frisse lucht helpt ons misschien met onze ideeën,' glimlachte ik.

The duty of youth, is to challenge corruption.

Eliza

Ik lachtte zachtjes en schudde licht met mijn hoofd. 'Dat valt te leren en bovendien, jij danst ook goed,' zeg ik dan en glimlach weer even. Op dat zelfde moment voelde ik mijn maag rommelen. 'Heb je zin om mee te gaan kijken of er in de keuken wat te eten valt?'

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Dustin

'Alsof je mijn gedachte leest,' lach ik en sta dan op. Ik pak haar hand en loop dan richting de keuken. Ik laat hem los en kijk haar aan, 'Eten,' grinnik ik dan.

Eliza

'Ja, eten,' reageer ik met een lachje en open de koelkast. 'Eens kijken wat er te eten valt, heb je ergens trek in?' vraag ik hem terwijl ik in de koelkast neus.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Chiya
    'Vast,' lachte ik. Ik werd meegetrokken door Dylan.

[Nou, we kunnen dit topic eigenlijk wel voor dood verklaren. (;]

[ True, and sorry had het niet gezien D:]

Dustin

' Hmm, verras me maar,' Zei ik terwijl ik haar een knipoog gaf.

Dylan

Ik lachte, ' Frisse lucht helpt altijd,' lachte ik.

[Maakt niet uit, ik wil je niet pushen. Ik bedoelde gewoon over het algemeen. :3]

Chiya
    'Hopelijk.' Ik liep ook maar mee, dat vond ik beter dan meegetrokken te worden. Dylans hand had ik nog steeds vast, ik vond de blikken van mensen altijd prachtig, hoe ze zo verbaasd keken.

Dylan

Ik grinnikte toen ik hun gezichten zag, ' Wacht hier gaan ze nog eens van schrikken' fluisterde ik haar toe. Ik stopte en hield met mijn ene hand haar gezicht vast, mijn acteer kunsten kwamen vandaag goed van pas. Ik grijnsde en kuste haar midden in de gangen, het was wel een toneel zoen, maar zoen blijft zoen.
    Toen ik mijn lippen van die van haar haalde viel het me pas op dat het echt geen lelijke meid was, integendeel, ze was verschrikkelijk knap. Ik keek haar even aan, afwachtend op haar reactie.

Chiya
    Wacht, wat? Het verbaasde me nogal, ook al was het een toneel zoen.
    Ik keek rond. 'Inderdaad,' zei ik met een grijns.
    Mooi gedaan, Chiya, dacht ik bij mezelf. Eerste dag en je staat al te zoenen. Nou, eigenlijk helemaal niet slecht gedaan, aangezien Dylans looks.. niet slecht zijn.

Dylan

Ik grijnsde en begon daarna te lachen, 'Kom,' zei ik en wenkte naar de deur naar de tuin. Ik wierp nog een blik op de andere en lachte nog terwijl ik mijn hoofd schudde, 'Mensen,'

Chiya
    Een paar mensen keken nog steeds. Ik zag niemand die ook nieuw was.
    'Wat?' riep ik naar ze met een grijns. 'Ik dacht dat dit ook een acteerschool was? Nooit mensen zien acteren?' En ik draaide me om.

Dylan

Nu was het helemaal mooi, ik lachte me suf. 'Goddamn, ik weet het, ik ben een geweldige acteur,' en maakte een buiging, 'En ook een applausje voor mijn lieftallige tegenspeelster, Chiya Hoshi !' Zei ik en iedereen ging applaudiseren,.

[Chiya heeft haar achternaam niet eens verteld. x"d]

Chiya
    'Ik doe mijn best,' zei ik overdreven. Ik ging op een bankje zitten. 'En, al ideeën?'

[ Nu wel XD ]

Dylan

Ik lachte nog even en plofte naast haar neer, 'Nou, we kregen ze al, ' zei ik toen. Doelend op de toneel zoen. 'Maar nu, wat dacht je van richting het bos lopen,' en wees naar het bos achter ons. Het was misschien al donker maar oke.