• Stel nu dat je 'vijf jaar jongere ik', je 'ik van vandaag' zou ontmoeten? Zou je jongere ik blij zijn met waar je staat? Is iets anders dan dat je toen verwacht zou hebben?

    Sorry voor de slechte verwoording. Een voorbeeldje:
    Ik ben nu bijna 16. Vijf jaar geleden was ik dus 11.
    Mijn 11-jarige ik zou best wel tevreden zijn met waar ik nu (bij 16 jaar) sta. Ik heb goede punten, doe de richting die ik wilde doen en heb een aantal goede vrienden.
    Ik zou wel niet geloven dat ik een echte boekenwurm ben geworden en hier, op Quizlet, een zeer goede vriendin heb ontmoet en ik vaak naar meetings zal gaan -en dat ik ze organiseer-.

    Snap je wat ik bedoel?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mij 9 jarige ik zou heel erg tegen me opkijken en geen flauw idee hebben welke woorden er uit mijn mond komt :W


    Shoganai i ne~

    Toen was ik 10. Aawh, moeilijke periode.
    Ik denk dat de 10-jarige ik heel trots zou zijn op mijn 15-jarige ik, al zou de 10-jarige ik wel vinden dat de 15-jarige ik nog aan een paar kleien dingetjes moet werken :3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    De 9 jarige ik? Die zou me denk ik stoer vinden, simpel weg omdat ik ouder ben :3


    You've cat to be kitten me right meow.

    Oei die is moeilijk. Ik denk dat mijn 15-jarige ik erg zou schrikken want mijn jongere ik had een heel ander toekomst in beeld. Ik denk dat ze erg zou schrikken voor wat haar te wachten zou staan, en teleurgesteld zou zijn in haar toekomst, maar toch ook trots dat ze na 5 jaar nogsteeds dezelfde principes heeft.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hmm. Geen idee, eigenlijk.
    Misschien is trots niet het goede woord. Ik ben zeker niet wat de 10-jarige had gewild dat ik was geworden. Maar ze zou wel zien dat ik gelukkig ben, dus ze zou er vrede mee kunnen nemen. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    De 9 jarige Sterre zou waarschijnlijk denken dat er echt iets mis is gegaan met de oudere versie. En die zou ook nooit gedacht hebben dat ze zo dom zou worden, maar ook niet dat ze zou schrijven


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De 13-jarige ik zou... blij zijn, denk ik. i like where i'm headed. and so would she.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik denk dat ik mezelf met open mond zou aankijken, omdat ik nu een véél grotere mond heb gekregen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    De tienjarige ik zou... Nou, haar mond zou wijd open vallen als ze wist dat ik nu een relatie met Fred heb. En gillend wegrennen omdat ze hem ziet als grote broer-figuur.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga er niet op antwoorden Nele, want mijn leven was 5 jaar geleden helemaal anders dan nu, of toch de jaren daarvoor.


    En ik besef juist dat een deel exact 5 jaar geleden is verandert

    De achtjarige ik zou blij zijn. ^^ I'm sure she would.


    Full of envy behind that anonymous mask

    nee, echt helemaaaal niet!


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik zou tegen mezelf opkijken, denk ik. Maar toen ik 11 was keek ik naar iedereen op. :W

    Ik zou 9 jaar zijn en totaal verbaasd. :W. Ik heb veel goede vrienden , hoog niveau met school. Ben verandert in een boekenwurm. :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vijf jaar jongere ik zou trots op me zijn. Omdat ik nu mijn eigen ik heb gecreëerd. Ik heb mijn eigen stijl, mijn eigen interesses, mijn eigen vrienden. Vroeger was ik een verlegen meelopertje dat niet wist wat ze wilde.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"