• Stel nu dat je 'vijf jaar jongere ik', je 'ik van vandaag' zou ontmoeten? Zou je jongere ik blij zijn met waar je staat? Is iets anders dan dat je toen verwacht zou hebben?

    Sorry voor de slechte verwoording. Een voorbeeldje:
    Ik ben nu bijna 16. Vijf jaar geleden was ik dus 11.
    Mijn 11-jarige ik zou best wel tevreden zijn met waar ik nu (bij 16 jaar) sta. Ik heb goede punten, doe de richting die ik wilde doen en heb een aantal goede vrienden.
    Ik zou wel niet geloven dat ik een echte boekenwurm ben geworden en hier, op Quizlet, een zeer goede vriendin heb ontmoet en ik vaak naar meetings zal gaan -en dat ik ze organiseer-.

    Snap je wat ik bedoel?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Young Annabeth: "Holy shit! Je hebt jezelf geaccepteerd! Je hebt vrienden die echt van je houden! Maar omg, waarom heb je die awesome blauwe plukken nog niet in je haar gedaan?"
    Old Annabeth: "Yeah, I know. Ik ben fucking famous geworden. En ik wil Adolfina worden! Goed hè?"
    YA: "OMG, that's so awesomeeee. D: Waarom kwam ik niet eerder op dat idee? En heb je al eens gezoend?"
    OA: "Ja, duuh. Twee keer."
    YA: "Was het lekker?"
    OA: "Shut up. Dat kom je over drie jaar wel te weten."
    YA: "Vertel!"
    OA: "Ksssst. Dat ga ik niet aan jouw neus hangen."
    YA: "Okay. :C"
    OA: "Teehee. Veel plezier met je verdere leven!"
    YA: "Thanks!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Achilles schreef:
    Young Annabeth: "Holy shit! Je hebt jezelf geaccepteerd! Je hebt vrienden die echt van je houden! Maar omg, waarom heb je die awesome blauwe plukken nog niet in je haar gedaan?"
    Old Annabeth: "Yeah, I know. Ik ben fucking famous geworden. En ik wil Adolfina worden! Goed hè?"
    YA: "OMG, that's so awesomeeee. D: Waarom kwam ik niet eerder op dat idee? En heb je al eens gezoend?"
    OA: "Ja, duuh. Twee keer."
    YA: "Was het lekker?"
    OA: "Shut up. Dat kom je over drie jaar wel te weten."
    YA: "Vertel!"
    OA: "Ksssst. Dat ga ik niet aan jouw neus hangen."
    YA: "Okay. :C"
    OA: "Teehee. Veel plezier met je verdere leven!"
    YA: "Thanks!"


    Wow, je jongere zelf klinkt als een airhead (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn vijf jaar jongere ik zou doodsbang zijn voor wat er nog te komen staat.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Annabeth, je ben echt nogal random bezig. c:
    I'm not sure whether I would like myself or not. Qua persoon en kwaliteiten waarschijnlijk wel, maar niet qua leven dat ik leid. Dit had ik vijf jaar geleden ook nooit kunnen weten, alleen als vijftienjarige zou ik dit voorspeld kunnen hebben.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Wow, je jongere zelf klinkt als een airhead (cat)


    En haar oudere zelf niet? :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Yoda schreef:
    Mijn vijf jaar jongere ik zou doodsbang zijn voor wat er nog te komen staat.


    I like being friends with you too (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Rivendell schreef:
    (...)

    En haar oudere zelf niet? :3


    Uhm... Dan is airhead een understatement :3


    quidquid excusatio prandium pro

    5 jaar geleden was ik 12, Toen zat ik in groep 8/ eerste klas ;D Nja, Ik weet niet.. Beetje gemixt. Ik heb de HAVO niet gehaald, maar ik weet sinds kort wel welke opleiding ik wil toen. Toen wist ik dat nog niet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn jongere ik zou mijn oudere ik eens flimk op d'r kop geven voor wat ze allemaal gedaan heeft en daarna uitlachen om hoe braaf ze geworden is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Vroeger had ik altijd een beeld van hoe ik wilde worden als ik later 'groot' was. Laatst kwam ik erachter dat ik nu precies ben geworden waar ik vroeger altijd letterlijk van droomde. Dus.. ik zeg 'missie geslaagd' (cat)


    Wie du mir, so ich dir.

    Mijn negen jaar jongere ik zou volgens mij trots zijn en me haten. Trots omdat ik die domme virtuele spelletjes heb laten liggen en me haten omdat ik eerst veel van mijn familie hield. Nou is er geen één sprankje liefde voor ze. En ze zou me haten omdat ik mijn gevoelens vaak wegstop. En geen vriendje heb.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zou denk ik denken:
    jemig wat apart ! wat raar ! wel stoer !
    maar zo anders....


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    De negen-jarige ik zou mij gestoord vinden.


    Firm believer of all that is magic

    Oké, 5 jaar geleden.. Ik denk dat ik mezelf nu heel groot had gevonden, ik keek toen nog tegen de groep 8ers op.
    Ik denk dat ik wel trots zou zijn op mezelf. Ik doe het niveau wat ik wil, heb vrienden en voel me gelukkig. Ik zou het wel raar vinden dat ik nu soms make-up op doe, toen moest ik daar echt helemaal niets van weten :'D
    En ik was toen zó braaf dat ik nooit quizlet had aangemaakt voordat ik duidelijk toestemming had gehad van mijn ouders :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik was toen 14.. Ze zou zich afvragen hoe het komt dat ik zo geworden ben, dat ik zo over mezelf kan en durf denken. Dingen afkeuren die ik jammer genoeg gedaan heb of spijt hebben in mijn plaats van de dingen die ik aan de kant heb laten liggen. Wel zou ze blij voor me zijn dat de band met mijn ouders nog steeds goed is, dat deze met mijn broer heel veel is verbeterd en dat ik zo'n lief vriendje heb.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right