• Ik weet niet zo goed waar dit topic hoort, dus als hij fout staat , sorry

    Ik heb morgen een sollicitatie gesprek, voor de eerste keer, dus nu is mijn vraag hoe zoiets in z'n werk gaat.
    Wat voor'n vragen zullen ze stellen, en wat kun je het beste antwoorden en zo. Want ik ben best wel nerveus ;x


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Oh dat had ik ook. Maar bij mij duurde het maar 10 minuten :'D Ik had iets van 'ik zie het wel'.


    -

    dat ligt er aan waar je een sollicitatie hebt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Geen idee, hahah. Toen ik 'solliciteerde' vroeg ik eigenlijk alleen of er eventueel werk was en hoe dat dan zou moeten en plotseling werd ik meegenomen naar een kamertje. Een man kwam tegenover me zitten en die zei: "Vertel het eens". Ik wist natuurlijk niet wat ik moest zeggen, maar blijkbaar heb ik toch het juiste gezegd..


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb geen ide emaar ik denk dat je gewoon of moet vertellen of vragen kriijgt over jezelf en waarom dat werk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Bereid je goed voor op vragen zoals 'wat zijn je slechte eigenschappen', want als je dat niet doet krijg je zoals mijn vader dit:

    - Ik ben lui.
    - Ik kan niet koken.

    (:

    ik heb morgen ook een sollicitatiegesprek voor een stageplaats bij een kinderdagverblijf
    zou wel een leuk verjaardagscadeautje zijn als ik aangnomen word haha

    succes

    gewoon jezelf zijn en inzet tonen.


    the world is filled with people that we dont understand

    Waarvoor ga je solliciteren? Dat zou wel handig zijn om te weten ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Waarvoor ga je solliciteren? Dat zou wel handig zijn om te weten ;]

    Vakkenvuller, lijkt me.
    Bij de hema.


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Ik solliciteerde bij de McDonalds en toen vroegen ze wat ik verwachtte, wanneer ik kon, wat ik leuk vond om te doen, ik moest wat over mezelf vertellen. Ik was ook zenuwachtig, maar ik ben wel aangenomen, dus het komt allemaal wel goed (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    vocalizer schreef:
    (...)
    Vakkenvuller, lijkt me.
    Bij de hema.


    Mijn tante is bedrijfsleider in zulk soort winkels. Ze zijn meestal niet erg kieskeurig maar als ze vragen wanneer je kan werken moet je vragen wanneer ze je het beste kunnen gebruiken. En ik weet niet of de Hema op zondag open is maar als dat zo is, altijd voorstellen om op zondag middag te komen werken, dan wil nl niemand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    vocalizer schreef:
    (...)
    Vakkenvuller, lijkt me.
    Bij de hema.


    O, dat is niet echt een heel diepgaand gesprek volgens mij. Ze vragen waarschijnlijk waarom je dit wilt gaan doen. Gewoon eerlijk antwoorden lijkt me. Ik weet verder ook niet wat je zou moeten zeggen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Genius schreef:
    Oh dat had ik ook. Maar bij mij duurde het maar 10 minuten :'D Ik had iets van 'ik zie het wel'.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    en denk om je houding:
    - Schouders recht
    - mens aankijken.
    - geen slap handje geven.
    - enz.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    IK BEN AANGENOMEN! (yeah)
    Dankjewel voor alle tips enzo, iedereen! (:


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.