• Stel nu dat je 'vijf jaar jongere ik', je 'ik van vandaag' zou ontmoeten? Zou je jongere ik blij zijn met waar je staat? Is iets anders dan dat je toen verwacht zou hebben?

    Sorry voor de slechte verwoording. Een voorbeeldje:
    Ik ben nu bijna 16. Vijf jaar geleden was ik dus 11.
    Mijn 11-jarige ik zou best wel tevreden zijn met waar ik nu (bij 16 jaar) sta. Ik heb goede punten, doe de richting die ik wilde doen en heb een aantal goede vrienden.
    Ik zou wel niet geloven dat ik een echte boekenwurm ben geworden en hier, op Quizlet, een zeer goede vriendin heb ontmoet en ik vaak naar meetings zal gaan -en dat ik ze organiseer-.

    Snap je wat ik bedoel?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    De mijne ook echt denken: WTF is met jou gebeurd?
    Ik ben anders geworden, stiller, fragiel en gesloten. Maar vanaf september 2011 vond ik dat ik alles op een rijtje had. Ik heb werk, school ging goed en stage ook. Nou zijn de rollen ineens omgekeerd. Met school gaat het dus niet goed, weet mijn moeder nog niet echt. Ik weet niet of ik mijn opleiding wil afmaken. Dat heb ik wel verteld alleen mijn moeder is er niet mee eens. En daardoor voel ik me niet zo gelukkig. Stage gaat helemaal niet goed, volgens hun ben ik dus fragiel en gesloten. Maar ik vind ook dat ik dat ben. Maandag 5 is waarschijnlijk daar mijn laatste dag. Dat was het.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Toen was ik 6... nu ben ik 11.
    Daar denk je niet echt over na als je 6 bent, denk ik.
    Ik denk dat ik wel blij zou zijn. Buikje weg, langer haar, goeie punten.
    Yup ^^

    Mijn 5 jaar jongere ik zou heel teleurgesteld zijn als ze me nu zou zien.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Mijn jongere ik zou 8 zijn. Ik denk dat ze vrij blij zou zijn. Dat ik vriendinnen heb en ze zou niet begrijpen dat ik ook vrienden heb. Ook denk ik dat ze verbaasd zou zijn hoe goed ik het heb en dat ik zo rustig ben, en dat ik zoveel boeken heb. Ze zou nu wel aangenamer verrast zijn dan bijvoorbeeld twee jaar geleden. Ik denk dat ze me niet zou snappen trouwens, met al mijn make-up spullen, posters, kleding en hakken.


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    12-jarige Bianca zal gaan balen dat de 17-jarige Bianca nog steeds onzeker is maar is ook zeker trots als ze ziet hoe zelfverzekerder ze is geworden.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik denk dat mijn twaalf jarige ik, best trots op me zou zijn. Ik heb uiteindelijk de havo gehaald, ben een jaar blijven zitten maar ik moet mijn leven gewoon weer op de rails krijgen. Ik denk dat ze dat wel zou begrijpen


    Physics is awesome

    Ik denk dat ze wel tevreden zou zijn. (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2012 - 7:02 ]


    Don't judge a book by its cover...

    Mijn 5 jaar jongere ik zou waarschijnlijk zoiets denken : "Wauw, het utopia bestaat toch, ook voor mij bestaat dat geluk, ik ben ook iets waard..."
    Niks anders kunnen doen dan glimlachen en verbaasd zijn om de toekomst, het misschien ook wel niet geloven...

    En dan denken: "Ho, eens even! Waarom heb ik een relatie met een andere jongen :8 ???!!!"
    Ik had 5 jaar geleden een vriendje (kalverliefde, dus veel stelde het niet voor, maar toch ik was helemaal dol op hem) en kon me niet voorstellen niet met hem te trouwen (lol).

    Al met al zou mijn jongere ik wel tevreden zijn denk ik, maar ze zou zich nogsteeds wel zorgen maken om de vriendjes, en hoe dat dan allemaal zou lopen enzo.
    :)


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    Nu ik er meer over nadenk zou mijn jongere ik denk ik ook best wel bang zijn voor de 5 jaar durende strijd, dat het allemaal nog VEEL erger zou worden (kon ik me toen niet voorstellen namelijk), maar hopelijk zou ze ook hoop blijven houden, omdat ze ook wist dat het wel goed zou komen.


    Pain is temporary, quitting lasts forever./Nothing is forgotten , nothing is ever forgotten...

    ik ben nu 15, dus 5 jaar geleden was ik 10 jaar. en toen werd ik heel erg gepest op school en zelfs buiten school, en in de tussentijd heb ik geleerd om daarmee om te gaan dus ik denk wel dat de '5jaar jongere ik'trots op mij zou zijn.


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Nee, mijn 14 jarige ik zou wegrennen als ze mij zou zien, ze zou precies weten wat ze op dat moment moest doen en alles omgooien.


    Your make-up is terrible

    Mijn tienjarige ik zou me eng en onvriendelijk vinden. En vervolgens zou ik haar vertellen welke gebeurtenissen mij zo hebben gemaakt als ik ben, en dan zou ze waarschijnlijk een potje gaan huilen. :c


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    De 14-jarige ik zou zich waarschijnlijk verbazen over mijn 19-jarige ik en de dingen die in de afgelopen jaren gebeurd zijn. Ze zou wel trots zijn omdat ze haar vwo-diploma heeft gehaald en een leuke studie heeft gevonden, maar minder blij met het feit dat ze iemand heeft verloren die ze toen al kende, maar van wie ze niet helemaal besefte hoe belangrijk die uiteindelijk zou worden.. Achja, you win some, you lose some. Overall, denk ik dat mijn jongere ik best trots zou zijn om de positieve veranderingen die ik heb doorgemaakt.

    Ik denk dat mijn 12 jarige ik wel blij zou zijn geweest. Hij had bepaalde dingen wel anders gedaan, maar over het algemeen zou hij blij zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn 6 jarige ik zou wel blij zijn geweest denk ik. Maar ik denk niet dat je als je 6 jaar bent op echt alles gaat letten en vragen van wat er allemaal gaat gebeuren en zo.

    Ik word een beetje depri van die verhalen van mensen die nu helemaal niet blij zijn. Ik krijg dan allemaal het gevoel dat ik ze wil helpen, zoals ik al met half Quizlet en de halve school doe :"D