• RPG Teenage House.

16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

Praktische dingen.

Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

Regels in het huis.

-Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

Regels in het spel.

-Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

Het huis.

-Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

Rollen.

In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar -
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 23:45 ]

Erin
    'Vertel eens, over je hondje.' zegt Sam dan. Ik glimlach even en schud dan lachend mijn hoofd, 'ehm okee. Zijn naam is, lach niet, Toto. Het is zo'n klein wit hondje, een Maltezer. Ehm...Ik heb hem gekregen voor mijn 16e verjaardag.' Ik denk even na, ik weet niet echt wat ik moet zeggen,'en...hij begint altijd hard te blaffen net als ik wil gaan slapen,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Brooke

'Maar ik ben echt niet zo goed hoor.' zeg ik verlegen als Brandon het nog een keer zegt. Ik bijt op mijn lip en kijk snel weg.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Sammy - 19
    Ik glimlachte. 'Toto? Van the wizard of Oz?' vroeg ik grinnikend. The wizard of Oz was altijd al een van mijn lievelingsfilms geweest. Ik slikte en mijn gedachte' s dwaalde weer af naar mijn telefoon. Mijn greep om de tafelpoot verterkte en ik drukte mijn kaken op elkaar.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Aurora Muta Kane.
    Net wil ik aanstalten maken om naar een van de deuren te gaan lopen als er een meisje voorbij komt lopen. Ik vraag het wel aan haar, anders blijf ik doorzoeken. Mijn buik begint weer te grommen, en mijn hand gaat naar mijn buik toe. 'Ehh, kun jij me misschien uitleggen waar de keuken ook al weer is?' vraag ik haar op een vriendelijk toontje. 'Mijn buik wilt namelijk heel graag wat eten hebben,' grapte ik.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 21:08 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

Brandon

"Niet zo verlegen, zing is iets" glimlachte ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Erin
    'Toto? Van the wizard of Oz?' grinnikt hij. 'Klopt,' zeg ik waarna ik ook even grinnik. Dan merk ik dat hij zijn kaken op elkaar drukt en de tafelpoot steviger beet pakt. Ik zucht even en maak dan langzaam zijn hand los van de tafelpoot. 'Als je ergens in wil knijpen, knijp dan maar in mijn hand aangezien we nog een jaar met die tafels moeten doen,'

Mia

Ik hoorde iemands buik of iets wat daar op moest lijken. 'Ehh, kun jij me misschien uitleggen waar de keuken ook al weer is?' hoorde ik iemand op een vriendelijke toon zeggen. Ik keek op en zag dat het een meisje was. Het was Nikita niet. Deze had ik nog nooit gezien. 'Mijn buik wilt namelijk heel graag wat eten hebben,' zei ze. Ik glimlachte naar haar. 'Je hebt het eten gemist, maar misschien ligt er wat nog in de koelkast?' zei ik. Ik nam haar mee naar de keuken. Zo had ik tenminste wat afleiding.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Brooke

Huh? Wat? Nu zingen? Uhm.. even denken. Ik bijt even op mijn lip en begin zacht met de eerste woorden van 'A-team' van Ed Sheeran.

White lips, pale face
    Breathing in snowflakes
    Burnt lungs, sour taste
    Lights's gone, day's end
    Struggling to pay rent
    Long nights, strange men

And they say
    She's in the class A team
    Stuck in her daydream
    Been this way since 18
    But lately her face seems
    Slowly sinking, wasting
    Crumbling like pastries

And they scream
    The worst things in life come free to us
    Cos were just under the upper hand
    And go mad for a couple of grams
    And she don't want to go outside tonight
    And in a pipe she flies to the motherland
    Or sells love to another man
    It's too cold outside
    For angels to fly
    Angels to fly

Na dat laatste zinnetje stopte ik. 'En wat vond je?' vroeg ik en ik bloosde toen hij mij aankeek.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Brandon

"En wat vond je?" vroeg ze toen ze de laatste regel zong
    "Je bent geweldig" was het enige wat ik mon uitbrengen terwijl ik haar nog steeds aankeek.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Iral

'Ja, dat boek ken ik volgens mij wel,' zegt Ivar met een knikje. 'Over die water-halfgod of zo?'
    Ik knik. 'Inderdaad. En wat doe jij zoal?'

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Sammy - 19
    Ik keek haar scheef aan. 'En jij dan? Het zou ook fijn zijn als jij nog een jaartje meeging.' zei ik terwijl ik de tafelpoot weer vastpakte, ze kon me niks verbieden. 'Ik wil weg, ik wil nu al weg.' mompelde ik. 'Mietje dat ik ben.' voegde ik er nog aan toe.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 21:14 ]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Erin
    'En jij dan? Het zou ook fijn zijn als jij nog een jaartje meeging.' zegt hij terwijl hij de tafelpoot weer vast pakt. 'Ik wil weg, ik wil nu al weg.Mietje dat ik ben.' mompelt hij. Ik trek zijn hand weer van de tafel poot en pak die met twee handen vast, 'je bent heus geen mietje alleen maar omdat je hier weg wil hoor,'

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 21:17 ]

Sammy - 19
    'Dat vind ik.' zei ik zachtjes en schuifelde met mijn voeten. 'Ik vind het heel lief dat je me wilt helpen, maar ik ben een beetje te koppig.' zei ik zachtjes terwijl ik met mijn duim haar hand streelde. 'Ik, ik ga zo maar naar mijn kamer.' zei ik hees.

Aurora Muta Kane.
    Toen ik dit eenmaal gevraagd had, glimlachtte ze. 'Je hebt het eten gemist, maar misschien ligt er wat nog in de koelkast?' Zei ze vervolgens. Ze liep voor me uit, waarschijnlijk richting de keuken, en ik liep achter haar aan. Mooi, want ik heb geen zin dat mijn buik steeds erger wordt. Straks kan het hele huis mijn buik horen. Met die gedachten worden mijn ogen automatisch groot, zonder dat ik het merk. 'Ah, wat is dat nou jammer,' antwoordde ik sarcastisch. Ik had totaal geen zin om te eten met een overvloed aan mensen rondom mij heen. Ik hou echt niet van de drukte. 'Hoe heet je trouwens?' Vroeg ik benieuwd.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Erin
    'Ik verzeker je Sam, je bent echt geen mietje,' vertel ik hem. 'En het laatste wat je moet doen als je overstuur bent is in je eentje op je kamer gaan zitten. Dan kan je het er beter buiten uit schreeuwen,' met die woorden trek ik hem overeind en sleur ik hem aan zijn arm mee naar buiten.