• Vandaag is Justin Bieber jarig, en drie meisjes bij mij in de klas zijn helemaal Beliebers. Dus zij begonnen dat allemaal te zeggen tegen onze lerares enzo. Maar die ging een hele discussie met ze aan omdat ze te erg geobsedeerd zijn door Justin Bieber. Dus was er zo'n hele discussie begonnen waarin mijn Engels lerares zegt dat je nergens obsessed voor moet zijn, omdat dat niet goed voor je is, en dat ze veel te overdreven doen, dat sommige Beliebers te ver gaan, en dat die meisjes andere kinderen uit mijn klas zich ergeren aan hen enzo. Nou vind ik mijn lerares nog gelijk hebben ook. Ik erger me echt aan hen. Maar ze schold JB ook uit voor autist enzo, en dat vind ik wel te ver gaan.
    Goed, dit moest ik even kwijt...
    X


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Mwah, dat valt nog mee.
    Wij hebben gisteren serieus een discussie gevoerd dat jongens hun grote behoefte náást de urinoirs doen, gewoon op de grond en dat de poetsvrouwen daar mee bezig zijn om dat op te ruimen en dat daarom de lokalen zo vies zijn. O.o


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij ons is heel de klas Justin Bieber hater alleen ik en mijn vriendin niet xd vooral die vriendin is heel erg fan van hem en die wordt daar dan weer mee gepest terwijl ze helemaal niet zo heel erg hysterisch is over hem..


    What by Zeus' beard is going on????

    Mensen moeten ophouden met zo te zeuren over celebs. Tuurlijk gaan sommige meiden te ver en zijn te obsessed, maar datzelfde kun je van de haters zeggen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja, sommige Beliebers gaan inderdaad te ver, maar je kunt ze niet allemaal over één kam scheren.
    Ik haat 'm niet, ik luister gewoon niet naar z'n muziek. Maar door sommige acties van enkele Beliebers heb ik wel een kléín beetje een negatief beeld van hem gekregen.
    Maarja, wie ben ik om te zeggen dat hij een irritant aandachttrekkend ventje is, als ik elke zin van HP kan meelippen (van de films) ;]
    volgens mij is dit een slecht voorbeeld, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Onze leerkracht Engels zei dat je tegenwoordig geen skills meer moet hebben, alleen de looks.
    Dat ze (met nama Rihanna) halfnaakt over het podium loopt en meer niet.
    Dat Justin Bieber géén idool is en One Direction ook al niet.
    Dat men tegenwoordig niet meer kan opkijken naar de zogenaamnde idolen.
    Ik vind mijn leerkracht chill.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Mijn Engels lerares wil nou een JB- verbod in de klas. Omfg?! Gaat dat niet te ver?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Beliebers zijn geniaal, die willen hun celeb tenminste niet dood hebben.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Beliebers zijn geniaal, die willen hun celeb tenminste niet dood hebben.

    Wacht zijn er mensen die hun celeb dood willen hebben? Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall