• http://www.youtube.com/watch?v=k9uwX0If7iM&feature=subtivity

    Ziekelijk gewoon, ik weet niet wat ik moet zeggen.


    -

    Ik snap er niks van.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Ik snap er niks van.

    Vanessa is de ex van Yu (Cinema Bizarre) het is nogal uit de hand gelopen en weet ik veel wat. En nu heeft ze dus een video gemaakt, je moet hem ff helemaal zien.


    -

    uhh ja.. idd xD

    Wat een engerd =S.


    I want my bloody cheese now!^^

    Wat een raar (lees: eng) mens o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Ze wilt 'm terug zo te zien. Alleen de manier waarop..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik vind haar best zielig.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ze heeft gewoon problemen en iemand zou haar moeten helpen. Toch heb ik ontzettend veel medelijden met haar. Klinkt cheesy maar ik meen het wel.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zij is echt raaaaaaaaar.


    blame the bully.

    Ik snap niet wat daar zo ziek aan is hoor. Ik vind het nog een vrij normale video.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oke, ik vind haar raar. En toen ik haar zag met die paperclip bij haar arm, heb ik hem gewoon weggedrukt, haha.

    Ergens heb ik medelijden met haar.


    We'll never be as young as we are tonight

    Fragile schreef:
    Oke, ik vind haar raar. En toen ik haar zag met die paperclip bij haar arm, heb ik hem gewoon weggedrukt, haha.
    Hahah nou ik was ook al aan het wachten en aan het vrezen dat ze zich iets ging aandoen :'DD Maar gelukkig is dat niet gebeurd, ghehe. Of ja, je ziet niks :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vindt het echt zielig voor haar, en zij is vet mooi! Alleen jammer van al die piercings. Jammer dat ze op deze manier aandacht zoekt.

    Confessions schreef:
    Ik snap niet wat daar zo ziek aan is hoor. Ik vind het nog een vrij normale video.


    I live for the applause, you will die for it.