• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar -
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 23:45 ]

    Sammy - 19
    'Uh, o-ok.' zei ik en liep naar de eetkamer. 'Nou uhm... Ik, mijn lievelingskle- die heb ik eigenlijk niet... Ik hou wel van pizza, dat is mijn favoriete eten en ik uhm... Ik kijk eigenlijk nooit films. En als ik überhaupt op vakantie ga is dat gewoon in ons eigen land... Ik, ik heb nogal een saai leven...' zei ik blozend. 'e-en jij?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Ehm, lievelingskleur is denk ik blauw en mijn lievelingseten is ook pizza. Qua films vind ik eigenlijk alles wel leuk en ik ga het liefste op vakantie naar Griekenland,' antwoord ik. 'Weet je,' zeg ik dan, 'je moet dit niet verkeerd opvatten maar je bent echt de meest ingewikkelde jongen die ik ooit heb ontmoet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    Ik sla mijn ogen neer. 'Sorry... Ik, ik ga eten. Uhm...' Ik keek door de deur naar Ivar in de woonkamer. 'Er wacht iemand weet je... En ik ben ook ingewikkeld, ik snap ook niks van mezelf...' zei ik zachtjes en begon aan mijn omelet.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Het is niet erg dat je ingewikkeld bent, het is alleen nogal verwarrend. Ik bedoel de ene keer ben je boos en dreig je om me te slaan, dan zit je weer te flirten en vervolgens ben je verlegen. Dus gewoon verwarrend,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Ik vertrouw mensen gewoon niet zo snel... En dan ben ik bang, dan ben ik gewoon bang... Dat ik tja... gekwetst word als iemand me verlaat... A-als bij April...' fluisterde ik zachtjes en beet hard op mijn lip.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik wrijf even over Sam's arm. 'Ik snap dat het lastig is om mensen te vertrouwen en dat je bang bent dat je gekwetst wordt. Dat heeft iedereen,' ik zwijg even en twijfel voordat ik doorga, 'Ehm, vind je April echt leuk of zie je haar alleen als een ehm, lustobject?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Ze hielp me... Ze hielp me meer... Het ging over iets anders dan liefde, maar dat is n-niet echt voor j-jouw oren bestemd.' fluisterde ik zachtjes en keek schuldig naar de grond. De pijn aan mijn nek was alweer weggezakt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Ik snap dat je het niet wil vertellen,' zucht ik, 'maar ik snap het niet helemaal, als het over iets anders ging dan liefde weet je dan zeker dat ze echt je vriendin was?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Ja, ik weet toevallig nog wel met wie ik een relatie heb en met wie niet.' zei ik lichtelijk bits en slikte toen zachtjes. 'Nee, we hadden geen relatie, het zat wat anders...'
    [Het topic is zo vol D: ]

    [ bericht aangepast op 1 maart 2012 - 15:34 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik bijt even op mijn lip, 'Ehm, waren jullie laat maar zeggen, friends with benefits?' vraag ik aarzelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Nee, zo ben ik niet...' zei ik zachtjes en keek Erin aan. 'Het ging om andere dingen... Dingen waar niemand hier iets mee te maken wil hebben, jij ook niet.' fluisterde ik zachtjes.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    Ik zucht even, 'als je niks wilt vertellen hoef je dat ook niet te doen. Sorry trouwens dat ik zoveel vragen stel, ik ben nogal nieuwsgierig dus vandaar,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Meer was ik ook niet echt van plan om te vertellen...' zei ik zachtjes. 'Ik, ik loop wel even mee naar I-ivar, oké?'


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Erin
    'Dat hoef niet hoor,' zeg ik met een gefakete glimlach waarna ik richting de woonkamer loop en met een diepe zucht naast Ivar ga zitten.

    [ nieuw topic ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sammy - 19
    'Oké, dan niet...' zei ik terughoudend en stond op met mijn bord. Aarzelend liep ik de gang op en ging opzoek naar mijn kamer.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."