• RPG Teenage House.



    16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

    Praktische dingen.

    Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

    Regels in het huis.

    -Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

    Regels in het spel.

    -Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

    Het huis.


    -Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

    Rollen.

    In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

    Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar -
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

    Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 23:45 ]

    Ivar

    Nikita houd me al tegen, zij had dus al ijs gehaald. Ik haal mijn schouders op en ga dan maar weer zitten in het water waar ik weer een slok neem.


    I only miss you when I'm breathing

    Sammy - 19
    Ik loop naar de keuken en pak twee flesjes flugels en loop terug. Ik gooi het in haar richtig en open de mijne. Zonder na te denken sla ik het goedje achterover en voel me al weer iets beter.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    [ik ben weg --]

    Mia

    'Weldoener Ivar is telaat,' zei Nikita. Ik lachte zachtjes. Ik keek Iral weer aan en zag dat hij toch wat en elkaar kromp, maar herstelde zich snel weer. 'Jawel,' zei hij. Ik keek hem aan en schudde lichtjes mijn hoofd met een glimlach. Ik keek Ivar weer even aan. 'Moet jij niet iets tegen hem zeggen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Erin
    Ik kijk even naar Sam die het achteroverslaat en volg dan zijn voorbeeld. Het leegje flesje zet ik op de tafel waarna ik languit op de bank ga liggen en naar Sam kijk. Ik merk dat ik nog steeds mijn bikini aan heb maar dat kan me niet zo veel schelen.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 23:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral

    Met een glimlach op haar gezicht schud ze lichtjes haar hoofd. Lekker dan.
    'Moet jij niet iets tegen hem zeggen?' vraagt Mia aan Ivar.
    'Ach, laat hem toch,' zeg ik zacht. Ze hoeft het echt niet voor me op te gaan nemen of zoiets.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    'Oh ja, ik moet inderdaad nog wat zeggen.' zeg ik voor ik mijn keel schraap. 'Oh wacht eigenlijk twee dingen. Ten eerste, als je naar een meisje staart doe het onopvallender. En ten tweede, sorry dat ik je oog raakte,' zeg ik. Dit keer zonder enige lach op mijn gezicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Iral

    'Oh ja, ik moet inderdaad nog wat zeggen.' Ivar schraapt zijn keel. 'Oh, wacht eigenlijk twee dingen. Ten eerste: als je naar een meisje staart, doe het onopvallender. En ten tweede: sorry dat ik je oog raakte.'
    Op de een of andere manier haat ik Ivar nu nog meer. Vooral door dat eerste punt, denk ik.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Mia

    'Ach, laat hem toch,' hoorde ik Iral zachtjes zeggen. Ik deed alsof ik hem niet hoorde en keek Ivar nog steeds aan. 'Oh ja, ik moet inderdaad nog wat zeggen,' zei Ivar en hij schraapte zijn keel. 'Oh, wacht eigenlijk twee dingen. Ten eerste: als je naar een meisje staart, doe het onopvallender. En ten tweede: sorry dat ik je oog raakte,' zei hij. Ik negeerde het eerste maar, want ik had geen flauw idee waar dat over ging. Zo net ook al niet. Tevreden keek ik Ivar aan. 'Goed zo,' zei ik met een lachje. 'En jij,' zei ik en ik keek Iral weer aan. 'Rustig doen,' zei ik. Ik draaide me weer om en liep weer naar de rand van het dak.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    'Nou, dat is ook weer geregeld.' zeg ik tegen mezelf als ik nog wat meer achteruit ga liggen en de rest van het flesje in een paar teugen opdrink.


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik moet gaan, doei.]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ivar

    Ik stap de jacuzzi uit en loop Mia achterna, waarna ik naast haar ga staan aan de rand van het dak en meegeniet van het uitzicht. 'Dit is een van de redenen dat ik niet naar huis toe wil,' zeg ik na een korte tijd alleen van het uitzicht te hebben genoten.


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    Ik hoorde dat iemand naast me was komen staan. Ik zei en keek niet. Die persoon ook niet. Het was een tijd stil. 'Dit is een van de redenen dat ik niet naar huis toe wil,' hoorde ik opeens naast me. Ik keek eventjes en zag dat het Ivar was. Ik glimlachte eventjes en keek weer naar voren. 'Tot nu toe is dit de enige reden,' zei ik en ik zuchtte eventjes. 'Wat zijn je andere reden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ivar

    Ik denk weer even in stilte na, 'Nou, dat ik niet bij mijn familie ben is ook een goede reden. Ook dat ik hier wat mense leer kennen.' antwoord ik uiteindelijk, na de stilte die niet heel onaangenaam ofzo was. Waarschijnlijk door het uitzicht.


    I only miss you when I'm breathing

    Mia

    'Nou, dat ik niet bij mijn familie ben is ook een goede reden. Ook dat ik hier wat mense leer kennen,' zei hij na een tijdje. Ik vond die stilte niet erg. Het was stil, maar ook weer niet. Ik keek hem vragend aan. 'Hoezo wil jij niet bij je familie zijn?' vroeg ik voorzichtigjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you