• RPG Teenage House.

16 Tieners zijn uitgekozen om 1 jaar lang met elkaar samen te leven. Niemand kent elkaar, niemand weet jullie zijn, niemand kan naar binnen en niemand kan naar buiten. Houden jullie het een jaar vol, of barst de hel voor jullie los ? Dat is helemaal aan jullie. Good Luck.

Praktische dingen.

Het enige wat jullie moeten dus is: Koken, het huis proper houden, jullie kleren wassen, drogen, strijken en de vrede in het huis houden. Jullie moeten niet zorgen voor eten en drinken, dat doen andere mensen voor jullie. Er is geen enkel apparaat in huis te vinden dat jullie contact met de buitenwereld kan geven. Jullie blijven gedurende 1 jaar lang in hetzelfde terrein met dezelfde mensen. Er hangen camera's in de keuken, bij het zwembad, bij het sportveld, in de rest van de tuin, in de eetkamer, in de woonkamer, in alle gangen van het huis én bij de ingang van het terrein. De tuin is gelegen aan een bos. In dat bos is er een klein dorpje zodat je toch nog wat kan winkelen en met andere mensen praten. Dit zijn ook de enige mensen. Om de week is er een markt, je kan vragen of je op die markt mag helpen om wat geld te verdienen. Dit moet niet want de prijzen zijn heel laag.

Regels in het huis.

-Ontsnappen is onmogelijk.
    -Jullie weten niet over het bestaan van de camera's en dit blijft zo.
    -Er is altijd eten en drinken in de villa.
    -Jullie en anderen weten niet waar jullie zijn.
    -Iedereen heeft zijn eigen kamer met eigen badkamer. Het enige wat je van huis meehebt zijn je kleren en schoenen.
    -Verdeel het werk in huis.

Regels in het spel.

-Relaties mogen, 16+ ook, maar hou het deftig.
    -Laat iedereen meespelen.
    -Melden bij naamveranderingen. (Aan mij).
    -Melden bij afwezigheid langer dan 1 week. (Aan mij).
    -Langer dan 1 week niet antwoorden is verwijdering van rol.
    -Max 2 rollen per persoon. Jongen en meisje dan wel.
    -Zijn de rollen Vol, dan zijn ze Vol.
    -Werk met haakjes als je OCC praat.
    -Zelf geen topic aanmaken, sorry maar je gaat geduld moeten hebben als ik er niet ben.

Het huis.

-Het zwembad.
    -De woonkamer. -Niet letten op het uitzicht-
    -De keuken.
    -De eetkamer. -Meer stoelen & langere tafel-
    -Het huis.

Rollen.

In totaal komen er 8 meisjes en 8 jongens. Dit kunnen eventueel 10 meisjes en 10 jongens worden.

Meisjes.
    1. Lacrima - Nikita Amery Carrey - 18 jaar.
    2. Nenuphar -
    3. LovingStyles - Erin Hazel Carter - 17 jaar.
    4. Nadal - Elmira Sanaz Maradian - 17 jaar.
    5. liefsamyx - Brooke Michelle Jones - 17 jaar.
    6. xMinaj - Alexis Ruby Lopez - 17 jaar.
    7.
    8. jdbfan - Judy-Ann Natasha Purple - 17 jaar.
    9. DracoWeasley - Madelaine Valerie Love - 17 jaar.
    10. Midna - Mia Alana Adams - 17 jaar.

Jongens.
    1. Crane - Sammy VallTown - 19 jaar.
    2. Lacrima - Zac Taylor Murry - 19 jaar.
    3. Diapal - Iral - 17 jaar.
    4. Nadal - Azan Yasher Muradian - 17 jaar.
    5. LovingStyles - Nathaniel Taylor Rose - 18 jaar.
    6. jdbfan - Trisjan Diallo Grey - 18 jaar.
    7.
    8. DracoWeasley - Brandon Tristan Love - 19 jaar.
    9. lendy - Aiden James Lockwood - 18 jaar.
    10. Spyclon - Ivar Chesule - 17 jaar.

[ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 23:45 ]

Nikita

"Leg er anders ijs op, dan trekt de zwelling toch al weg, niet dat het zo erg is hoor" zei ik. "Eer ligt vast nog wat in de diepvries, moet ik het gaan halen ?".

Iral

'Gaat het wel?' vraagt Mia, die dichterbij komt.
    Ik begin overtuigend te knikken, want ik wil niet als een huilbaby of zo overkomen. Als een zwak type.
    Ik probeer mijn blauwe oog te bedekken, en hoop dat Mia het niet ziet.

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Erin
    Ik zucht even en draai me om als hij zegt als het een grapje is. 'Weet je zeker dat het een grapje is?' vraag ik bits, 'want ik mag dan wel een meisje zijn maar dat betekent niet dat ik niet hard kan slaan,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ivar

Ik grijns weer even als ik zie dat het oog blauw aanloopt, 'Eigen schuld, je moet niet te veel naar de meiden hier staren.' grinnik ik.

I only miss you when I'm breathing

Sammy - 19
    'Ja, echt.' loog ik. 'Ik sla echt nooit iemand, dan ben je echt ziek. Net als mijn pa. Toen was de enige keer, met April.' zei ik stuntelend. Ik krabde zenuwachtig op mijn hoofd.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Mia

'Leg er anders ijs op, dan trekt de zwelling toch al weg, niet dat het zo erg is hoor. Er ligt vast nog wat in de diepvries, moet ik het gaan halen ?' zei Nikita. Ik keek nog steeds naar Iral. Hij knikte een beetje overtuigend, maar hij verborg zijn ook. Ik kwam dichterbij. 'Laat eens zien?' vroeg ik aan hem. 'Eigen schuld, je moet niet te veel naar de meiden hier staren,' hoorde ik Ivar zeggen. Wacht kijken? Ik negeerde het maar en keek Ivar eventjes aan. 'Wil jij dat ijs gaan halen? Jij heb tenslotte dit veroorzaakt,' zei ik met een klein glimlachje.

[ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 23:32 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Iral

'Eigen schuld, je moet niet te veel naar de meiden hier staren,' zegt Ivar grinnikend. Ik werp hem een vernietigende blik toe en kijk dan Mia aan, die nog dichterbij komt en mijn oog probeert te bestuderen.
    'Laat eens zien?' Aan Ivar vraagt ze of hij het ijs wilt gaan halen. Met tegenzin haal ik mijn hand weg en laat ik mijn blauwe oog aan haar zien.

Nikita

Ik grijnsde en schudde mijn hoofd. "Ik ga het wel gaan halen" zei ik lachend. Ik stapte het bad uit en liep naar beneden na me afgedroogd te hebben. Met een ijszak liep ik terug en gaf het aan Iral.

Erin
    Ik kijk hem een beetje wantrouwig aan. 'Het zal wel,' mompel ik waarna ik voor de zekerheid aan het andere uiteinde van de bank ga zitten.

Ivar

Ik moet weer lachen, dit keer om ziijn vernietigende blik. 'Oké, de weldoener Ivar zal wel wat ijs halen.' zeg ik met dezelfde lach, Ik sta op en loop met mijn flesje weer naar beneden om het ijs op te halen.

I only miss you when I'm breathing

Sammy - 19
    'Niet zo wantrouwig lieverd.' zei ik en schoof haar richting op. 'Ik heb zin in een drankje, jij ook wat?' vroeg ik.
    [ik ga zo slapen, bye.']

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Mia

Met tegenzin haalde hij zijn hand weg. 'Ik ga het wel gaan halen,' zei Nikita lachend. Ik snapte niet wat hier om te lachen was. Zachtjes raakt ik zijn oog aan. Het was blauw en wat paars. Toen Nikita er aan kwam met het ijszak gaf ze hem aan Iral. 'Gaat het echt wel?' vroeg ik nog aan hem.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Nikita

"Weldoener Ivar is telaat," zei ik toen ik hem tegenhield.

Erin
    Ik kijk hem even aan en knik langzaam, 'ja graag, doe maar gewoon iets,' zeg ik nog steeds een beetje wantrouwend.
    [okee, slaap lekker alvast (:]

Iral

Ivar moet nog harder lachen. Ik heb dan wel besloten vrienden te maken, maar weet nu zeker dat dat niet met hem gaat gebeuren.
    Mia raakt voorzichtig mijn oog aan. Ik krimp in elkaar, maar probeer me groot te houden en herstel me snel weer. 'Gaat het echt wel?'
    Mijn mond is inmiddels vertrokken tot een grimas. 'Jawel.'