• Hee Quizletters,
    ik ben dus bijna jarig (Lees: aankomende donderdag, 1 maart), en ik krijg dus van mijn oom een monroe. Yeuy! Ik ben er echt blij om. Eindelijk krijg ik 'm. C:
    Maar mijn vraag is dus of iemand een monroe heeft of weet iemand er wat van af? Ik heb namelijk al wel wat gegoogled, maar wil er wat meer van weten i.v.m wat ik wel/niet mag doen, etc. Niet dat als ik 'm heb 't de volgende dag al ontstoken is. Snap je?

    Dankjewel alvast!


    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fayan schreef:
    (...)

    Als het echt moet kun je er een onzichtbaar staafje in doen, dan groeit ie niet dicht en is je baas ook tevreden -ervaring-.

    Bij mij gaat dat denk ik niet zo goed..
    Ik heb een wenkbrauwpiercing dus..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fayan schreef:
    (...)

    Als het echt moet kun je er een onzichtbaar staafje in doen, dan groeit ie niet dicht en is je baas ook tevreden -ervaring-.

    Dat weet ik wel, maar ik weet niet waar ik dit kan kopen. Kan dat alleen in een tattooshop of?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Dat weet ik wel, maar ik weet niet waar ik dit kan kopen. Kan dat alleen in een tattooshop of?


    Tada

    @HoranNiall

    Daar staan ze ook bij voor de wenkbrauw (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Fayan schreef:
    (...)

    Tada

    @HoranNiall
    Daar staan ze ook bij voor de wenkbrauw (:

    Ah, thank-you for ur help! ^_^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fayan schreef:
    (...)

    Tada

    @HoranNiall

    Daar staan ze ook bij voor de wenkbrauw (:

    Oh ja, maar ik wil dat niet want als ik die elke dag in en uit moet doen komt dat misschien niet goed. Begin ik niet aan.. Ze moeten me maar nemen hoe ik ben.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Trouwens, die bioplast labretjes, als je die indoet, die beschadigen je tanden toch niet? Tenminste, dat heb ik ergens gelezen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik dacht dat dit topic over Marilyn Monroe zou gaan. ;D


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Vroeger wou ik ook graag zo ene, in mijn puberteit dan, maar ben ik even blij dat ik dat niet gedaan heb.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right