• ik schrijf een verhaal over italiaanse maffia. en heb een kranten artikel nodig. ik ben hier dus helemaal niet! goed in. dus als één van jullie hier goed in is, kan je dit dus doen. ik zou het erg aardig vinden als iemand een leuk krantenbericht kan schrijven met deze informatie:
    titel: Italiaanse maffiabaas Gulio Ambrogio in een vechtpartij.
    plaats: Napels
    datum: 2-mei-2012
    dader: Gulio Ambrogio (deel van zijn maffia)
    slachtoffers: 8 mensen waaronder 2 vrouwen en 6 mannen.
    ik zou het erg op prijs stellen
    x


    believe in your dreams, and follow them, in bad times stay strong. and find the power in yourself.

    Oeee, dat vind ik echt leuk om te doen. Maar heb je misshcien iets meer informatie?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zijn de slachtoffers overleden? ik wil wel wat proberen.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik ging er vanuit dat ze wel overleden zijn! Wil jij het graag doen, want dan gun ik het jou. Heb het best druk, maar zag dat er nog niet gereageerd was, dus dacht dan kan ik het wel doen...
    Als jij er tijd voor hebt, laat ik het liever aan jou over! <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Liamousine schreef:
    Ik ging er vanuit dat ze wel overleden zijn! Wil jij het graag doen, want dan gun ik het jou. Heb het best druk, maar zag dat er nog niet gereageerd was, dus dacht dan kan ik het wel doen...
    Als jij er tijd voor hebt, laat ik het liever aan jou over! <3

    Ik heb op dit moment een "pauze" ^^ maar ik probeer ook maar wat hoor. ;D


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    BIJ NAder inzien! ik kijk nu harry potter ^^ als je morgen nog niks hebt wil ik wel wat proberen ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore