• Stel nu dat je 'vijf jaar jongere ik', je 'ik van vandaag' zou ontmoeten? Zou je jongere ik blij zijn met waar je staat? Is iets anders dan dat je toen verwacht zou hebben?

    Sorry voor de slechte verwoording. Een voorbeeldje:
    Ik ben nu bijna 16. Vijf jaar geleden was ik dus 11.
    Mijn 11-jarige ik zou best wel tevreden zijn met waar ik nu (bij 16 jaar) sta. Ik heb goede punten, doe de richting die ik wilde doen en heb een aantal goede vrienden.
    Ik zou wel niet geloven dat ik een echte boekenwurm ben geworden en hier, op Quizlet, een zeer goede vriendin heb ontmoet en ik vaak naar meetings zal gaan -en dat ik ze organiseer-.

    Snap je wat ik bedoel?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    nee, mijn vijf jaar jongere ik was braaf op piano les gebleven dan had ze nu in de schouwburg gestaan, ipv dat te doen ben ik van piano afgestapt om een normaal leven te kunnen lijden... beetje dom. toen ging ik drinken en roken, naja daar ben ik nu van af.. maar mijn 5 jaar jongere ik had dat echt noooit durfen doen! nu ben ik weer aan het piano spelen en pak ik zoveel mogelijk mijn brave leventje weer op... Op quizlet had ik nooit verwacht, ik zat bijna nooit op de computer. en nu bijna elke dag. mijn 11 jarige ik zou echt heel ontevreden zijn denk ik.. want ik ben een niveau naar beneden gegaan. tja. en dat is niet echt zo slim..

    x


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Holy shit, je hebt vrienden! Hoe is dat je gelukt!

    Except I wouldnt say that. Ik was naief en veel te aardig. Blegh.


    quidquid excusatio prandium pro

    No, i don't think so. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die zou echt kijken van: wtf happened to you?!
    En dan zou ze zichzelf huilend in een hoekje stoppen en gaan janken om het feit dat zij zo gaat worden. Zucht. x]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Ze zou me stoer en volwassen vinden. Zou willen dat ik dat ook zo kon zien :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb als 11-jarige ooit in mijn dagboek geschreven dat als ik niet zus en zo zou zijn/worden, ik mijn 'toekomstige ik echt haat!' Conclusie: mijn verleden haat mij.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Nope ik denk het niet ik ben veel veranderd en best wel veel negatief


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Biologist schreef:
    No, i don't think so. Haha.

    Je bent 16.
    Stel je voor dat je als 11-jarig meisje jezelf kon zien als 16-jarige.
    Zou je verwacht hebben dat je hier zou staan enzo...

    RainbowDash schreef:
    Holy shit, je hebt vrienden! Hoe is dat je gelukt!

    Except I wouldnt say that. Ik was naief en veel te aardig. Blegh.

    Geweldig, niet? Vrienden hebben... Na twee weken dolen op m'n school had ik er enkele gevonden.
    Het is echt cool! Je zou eens moeten weten!
    Maar ja, dat kan je niet zeker? Achter die stek vroeg je :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik denk dat ze heel erg trots op mij zou zijn.
    Oke, nee ze zou zo iets hebben van 'te veel make-up, te veel geroddel bij de vriendinnen, te veel uitgaan,...' maar stiekem zou ze het toch best cool vinden ;p En waarschijnlijk zou ze helemaal gelukkig worden bij het idee dat ze mij ging worden ;D (nu klink ik extreem ego waarschijnlijk, maar eigenlijk bedoel ik gewoon dat ik vroeger niet speciaal gelukkig was of blij of iets, en nu wel.)


    effort never betrays you

    De 14-jarige Sam zou waarschijnlijk tegen de 19-jarige versie opkijken, niet kunnen begrijpen dat de zorgen die ze ooit had, helemaal niet meer van belang zijn voor de 19-jarige versie. Typische puberzorgen zeg maar.
    De 14-jarige versie zou waarschijnlijk ook gehoopt hebben dat mijn 19-jarige zelf niet was aangekomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Flemish schreef:
    (...)
    Geweldig, niet? Vrienden hebben... Na twee weken dolen op m'n school had ik er enkele gevonden.
    Het is echt cool! Je zou eens moeten weten!
    Maar ja, dat kan je niet zeker? Achter die stek vroeg je :Y)


    Lol, Koste mij 4 jaar op de middelbare school en dat was het eerste stel in mijn hele leven. En nu zit ik weer alleen in de collegebanken, al twee jaar :Y) Iets eindelijk hebben en dan weer kwijtraken maakt je behoorlijk cynisch, vandaar dat mijn ik van 5 jaar geleden me nauwelijks zou terug herkennen xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk dat mijn 14-jarige ik wel trots op me zou zijn. Gewoon vanwege de dingen die er gebeurd zijn en hoe ik daar mee om ben gegaan.


    -

    Toen was ik dus 15... Ik denk dat de vijf jaar jongere ik trots zou zijn.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    11 jarige ik zou gewoon blij zijn zoals ik ben.


    SLOAN.

    Geesje van 12 zou trots op me zijn, denk ik. Behalve op het feit dat ik de Havo niet gehaald heb, want ik was er toen zo trots op dat ik Havo mocht doen, haha. Maar door dingen die gebeurd zijn de laatste tijd, ben ik heel erg veranderd en dat zou mijn twaalfjarige ik wel trots maken. Denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'