• Hee Quizletters,
    ik ben dus bijna jarig (Lees: aankomende donderdag, 1 maart), en ik krijg dus van mijn oom een monroe. Yeuy! Ik ben er echt blij om. Eindelijk krijg ik 'm. C:
    Maar mijn vraag is dus of iemand een monroe heeft of weet iemand er wat van af? Ik heb namelijk al wel wat gegoogled, maar wil er wat meer van weten i.v.m wat ik wel/niet mag doen, etc. Niet dat als ik 'm heb 't de volgende dag al ontstoken is. Snap je?

    Dankjewel alvast!


    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zit op mijn mobiel, maar ik moet heel veel moeite doen om dit te kunnen opzoeken. Daarbij ben ik héél nieuwsgierig. Zou iemand zo lief willen zijn om het eventjes uit te leggen? :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    Ik zit op mijn mobiel, maar ik moet heel veel moeite doen om dit te kunnen opzoeken. Daarbij ben ik héél nieuwsgierig. Zou iemand zo lief willen zijn om het eventjes uit te leggen? :Y)

    Haha, wat moet er uitgelegd worden dan? Wat een monroe is of..?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Haha, wat moet er uitgelegd worden dan? Wat een monroe is of..?

    Jes, please! :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat the * is een monroe?


    The universal language of art.

    Een Monroe is een piercing in je bovenlip aan de rechter / linker zijkant ;D

    Ghehe ik kan je niet echt helpen, ik heb er 1 in me onderlip ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aife schreef:
    (...)
    Jes, please! :Y)

    Haha, dat is een piercing in je bovenlip. Wacht, ik doe er wel even een foto bij voor de mensen die het niet weten. Denk dat dát makkelijker is, (;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nenuphar schreef:
    (...)
    Haha, dat is een piercing in je bovenlip. Wacht, ik doe er wel even een foto bij voor de mensen die het niet weten. Denk dat dát makkelijker is, (;

    Aha, now I know what you are talking about.
    Unfortunately, I cannot help you :[


    Deep inside, I've never felt alive

    Aife schreef:
    (...)
    Aha, now I know what you are talking about.
    Unfortunately, I cannot help you :[

    Haha, mooi. Hmm, oke. Nja, bummer. ):


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat je wel een niet mag doen en zo zou de piercer normaalgezien wel moeten uitleggen. Anders stel je zelf maar al de vragen die je wil weten.
    En je kan niet vragen of het pijn doet, want ieders pijngrens is anders. Iemand kan zeggen dat het totààl geen pijn deed terwijl het voor jou juist wel pijnlijk is en omgekeerd. Dus, gewoon doen! Je leeft maar één keer.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    HoranNiall schreef:
    Wat je wel een niet mag doen en zo zou de piercer normaalgezien wel moeten uitleggen. Anders stel je zelf maar al de vragen die je wil weten.
    En je kan niet vragen of het pijn doet, want ieders pijngrens is anders. Iemand kan zeggen dat het totààl geen pijn deed terwijl het voor jou juist wel pijnlijk is en omgekeerd. Dus, gewoon doen! Je leeft maar één keer.

    Maar houdt er wel rekening mee dat die piercing eventuele baankansen kan beïnvloeden.


    I am an idiot, I move.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 23:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Robbeknol schreef:
    (...)
    Maar houdt er wel rekening mee dat die piercing eventuele baankansen kan beïnvloeden.

    Ja ook wel.
    Daar ben ik persoonlijk meestal bang voor. :/
    Ik ben nog werkzoekende en vraag me dan soms af, ik hoop dat ik 'm mag inhouden want no way dat ik 'm uitdoe! Dat heeft wel wat gekost en wou het zo lang dus...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Hmm, ja dat weet ik wel. Maar daar heb ik allemaal al over nagedacht, hihi C: Tsja, en de pijn dat merk ik dan vanzelf wel. Ik hou me alleen niet tegen, want wil 't echt al vanaf me 15e en nu krijg ik 'm! =D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    HoranNiall schreef:
    (...)
    Ja ook wel.
    Daar ben ik persoonlijk meestal bang voor. :/
    Ik ben nog werkzoekende en vraag me dan soms af, ik hoop dat ik 'm mag inhouden want no way dat ik 'm uitdoe! Dat heeft wel wat gekost en wou het zo lang dus...


    Als het echt moet kun je er een onzichtbaar staafje in doen, dan groeit ie niet dicht en is je baas ook tevreden -ervaring-.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    HoranNiall schreef:
    Wat je wel een niet mag doen en zo zou de piercer normaalgezien wel moeten uitleggen. Anders stel je zelf maar al de vragen die je wil weten.
    En je kan niet vragen of het pijn doet, want ieders pijngrens is anders. Iemand kan zeggen dat het totààl geen pijn deed terwijl het voor jou juist wel pijnlijk is en omgekeerd. Dus, gewoon doen! Je leeft maar één keer.