• De titel zegt denk ik genoeg ^^

    Ik zie mezelf over twintig jaar als afgestudeerd en wel, mèt baan (hopen dat dit bij de politie is (cop)), twee à drie schatten van kinderen en een lieve man/vriend.
    I know, het is een le standaard, maar toch ;]

    Btw: We weten dat we allemaal over twintig jaar aan de voeten liggen van de meest geweldige vrouwelijke dictator (ik noem geen namen), don't worry (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Het enige dat ik hoop is dat ik dan geen huisje-boompje-beestje leven heb.
    Echt, ik wil variatie en heeeel veel reizen.
    En niet standaard : Studeren, baantje, mannetje, kindje.
    Bah haha. Dat is echt mijn grootste nachtmerrie.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2012 - 23:03 ]


    Tell me about it, stud.

    Ik hoop dan gewoon gelukkig te zijn. Dat is het enige. Qua baan of Docente Nederlands/Engels of kinderart bij artsen zonder grenzen of architecte. Ik hoop dan in het buitenland gestudeerd te hebben en behoorlijk wat van de wereld gezien te hebben. Het gaat me dan ook niet persé om het geld dat ik verdien. Met een inkomen van 2500 zou ik tevreden zijn. Ik wil gewoon lol hebben, klaar :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik zie mezelf ergens in Amerika in een villa op een schommelbankje op het terras naast Taylor Lautner ;') . Maar als ik zou moeten kiezen zou ik veel willen reizen het lijkt me leuk om iets te doen met toerisme zoals gids zijn dan ga je met de bus overal naar toen en zie je mooie plekken :)

    [ bericht aangepast op 5 maart 2012 - 0:14 ]


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    getrouwd, kindje en een kalm baantje en een kleine maar lieve vriendenkring


    Words can change the world when the world takes the efford to listen

    In een appartementje met 10 katten en 7 honden? :W
    Nee, ik hoop mijzelf over twintig jaar in Engeland te zien in een gezellig huisje op het platteland met mijn man en twee kindjes. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik zie mezelf over 20 jaar als gids of tolk, een van de twee, wonend in Engeland met mijn man/vriend en misschien één of twee kinderen (:


    Destroy what destroys you.

    Ik hoop dat ik dan een goede afgestudeerde scenarioschrijfster ben.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik dénk eerlijk gezegt dood.
    Als dat niet het geval gaat zijn, ben ik getrouwd met mijn vriend, wonen we in een mooi huis, ingericht naar onze smaak met twee kinderen en a bunch of cats. Ik heb waarschijnlijk geen baan omdat ze me arbeidsongeschikt verklaren en doe het huishouden en let op de kinderen, terwijl ik wacht tot mijn geweldige man thuis komt.


    Your make-up is terrible

    Dan ben ik 37! ;o
    Hopelijk happily married met mijn vriend, 2 of 3 kerngezonde, gelukkige kinderen, mooi huis, afgestudeerd (archeologie/engels) leuke baan, een (aantal) boek(en) af, gezonder dan nu, nog steeds gelukkig, misschien een paar huisdieren, mijn familie gezond, mijn vrienden gezond, en hopelijk wat van de wereld gezien.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2012 - 11:23 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Thankful schreef:
    Het enige dat ik hoop is dat ik dan geen huisje-boompje-beestje leven heb.
    Echt, ik wil variatie en heeeel veel reizen.
    En niet standaard : Studeren, baantje, mannetje, kindje.
    Bah haha. Dat is echt mijn grootste nachtmerrie.

    This.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    BROADWAY.

    *sigh* never going to happen. Echt veel heb ik nog niet over m'n toekomst nagedacht, hou me er niet zo graag mee bezig, het lijkt me zo deprimerend haha xx

    [ bericht aangepast op 10 maart 2012 - 2:03 ]

    over 20 jaar dan ben ik 35. heb ik al mijn diploma's gehaald. Woon ik in groot-brittannië. werk ik bij de BBC of op sets bij films. heb ik een lieve vent die snapt hie ik in elkaar zit en heb ik een hele bos met kinderen om me heel lopen!
    WOOh!! ik kijk er nou al naar uit!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb in Nederland een bestseller geschreven, ben met het geld naar Engeland verhuisd en woon daar in een penthouse met mijn echtgenoot, dochtertje en kat. Hurray! ;D


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    een baan met dieren en een vriend & veel hondenxD


    You can't not look cool with a crossbow.

    Even denken dan ben ik 43. Hahah dan wil ik toch wel een vriend hebben (cat)
    En verder leef ik bij de dag....


    A red sun rises, blood has been spilled this night.