• Hee allemaal,

    Mijn beste vriendin wordt zestien en ik kan ECHT NIET bedenken wat ik voor haar verjaardag moet halen. Ik wil graag iets origineels kopen of doen, dus geen geld geven. Ze heeft geen speciale intresses of hobbies en het budget is 50 euro.

    Weten jullie iets??

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Toen mijn beste vriendin 16 werd gaf ik haar een concert als cadeau. ^^ Was maar 18 euro, dus als je een beetje dezelfde muzieksmaak hebt, en leuke artiesten kent die in beetje kleine locaties optreden (Paard van Troje, Paradiso, Melkweg, Tivol, 013...) dan kan je daar iets leuks mee doen!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Een leuke foto collage van haar en jullie samen door d ejarean heen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Inderdaad een leuk concert ofzo!
    En anders een leuke foto van jullie samen op een groot canvas doek laten zetten? Of regel een fotoshoot voor haar? Volgens mij kan je die best wel goedkoop krijgen, op vakantieveiling ofzo (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Een cursus koken :Y)

    Oh, en natuurlijk eeen cursus schoonmaken!

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 17:35 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Misschien een bongo bon?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ja, echt leuke ideeën, alleen is een concert best duur, uitgaande van 2 tickets, een foto shoot kan ik niet goedkoop vinden en houd ze niet van
    koken... O ja, en die collage is heel leuk alleen mis ik foto's... Aaaah wat zijn verjaardagen toch lastig!! :S

    Echt niet nog meer ideeën?? Ben wanhopig (baby)

    Ehm. een leuke taart bakken. Iets maken of een bon maken dat je later nog iets leuks gaat doen of samen een dagje weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik weet niet wanneer je het moet hebben? Want anders kan je misschien nog wel leuke foto's met haar maken? (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Een cadeaubon?


    Your make-up is terrible

    Ik maak meestal een heel pakket vol met verschillende kadootjes. Of laat een ketting graveren met jullie namen erin, dat hadden ik en drie vriendinnen ook voor elkaars verjaardag gedaan.


    Alleen maar tranen van geluk

    Je kan ook een badpakket en iets speciaals erin doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Je kan ook zelf een verwen namiddag organiseren, dan haal je bij Kruidvat van die maskertjes, lak je haar nagels, maak je een cocktail en kunnen jullie samen cupcakes bakken ofzo. Dan heb je nog budget over voor een klein cadeau.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Je kan ook zelf een verwen namiddag organiseren, dan haal je bij Kruidvat van die maskertjes, lak je haar nagels, maak je een cocktail en kunnen jullie samen cupcakes bakken ofzo. Dan heb je nog budget over voor een klein cadeau.
    Dit is een leuke. en dan in een mand ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Thanks voor de reacties!! Ik ga voor een combinatie : een gegraveerd kettinkje als kado, en een verwen dag (yeah)