• De titel zegt denk ik genoeg ^^

    Ik zie mezelf over twintig jaar als afgestudeerd en wel, mèt baan (hopen dat dit bij de politie is (cop)), twee à drie schatten van kinderen en een lieve man/vriend.
    I know, het is een le standaard, maar toch ;]

    Btw: We weten dat we allemaal over twintig jaar aan de voeten liggen van de meest geweldige vrouwelijke dictator (ik noem geen namen), don't worry (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Over twintig jaar ben ik net zo gestoord als dat ik nu ben. EN heb ik mijn eigen achternaam nog! Ook al heeft mijn man een epische Russische achternaam, I ain't never gonna change my name.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als een succesvol persoon in de Japanse mediawereld (niet als artiest, maar als een manager, producer, een eigen entertainment bedrijf of iets in die richting lol). Hopen dat het zo wordt (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dan heb ik een geweldige vriendin en werk ik bij een uitgever of museum. Misschien woon ik in het buitenland. Ik heb een eigen huisje dat al oud is en waar de nostalgie vanaf straalt, en waar ik dan met mijn vriendin gelukkig ben. Ik wil gelukkig zijn. Ik ben het en ik wil het niet verliezen, maar het kan nog zoveel beter. :]

    Maar ik hoop vooral dat het me gaat verrassen; dat is wel zo leuk. :]


    I can't even think straight.

    Tegen die tijd ben ik hopelijk over mijn grote depressie heen en ben ik hopelijk gelukkig.


    26 - 02 - '16

    Hopelijk woon ik dan in Spanje :3


    Has no one told you she's not breathing?

    Over 20 jaar woon ik in L.A. met een superknappe vriend en speel ik in heel veel films en heb ik contact met heel veel beroemde acteurs/actrises en andere artiesten!


    What by Zeus' beard is going on????

    ouder :Y)

    Liefst als schrijfster en literair agente met een vaste woonplaats in Northampton -die ik stiekem al heb sinds ik toch het huis van Oma krijg als ik daarheen ga-


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Met een zeer gespierde rechterarm (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Holy crap dan ben ik 40.......O.O......Ik hoop dat ik dan mijn eigen tattoo shop heb ..en een bekende tattoo artist ben....In Amerika. Ik hoop dat ik dan eindelijk mijn boek af heb xD


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Sowieso ben ik dan getrouwd en heb ik 2 à 3 kinderen die flink in de pubertijd zitten (ik wil jong kinderen), en ik heb een hond die niet uitgelaten hoeft te worden. Daarnaast hoop ik dat ik een eigen artistieke school heb opgericht of tekenlerares ben. Langs mijn werk wil ik blijven schrijven. Dit alles in La France aangezien ik hier al woon.
    Maar over 20 jaar is het tijd om mijn wereldreis te gaan plannen, want dat zou ik ook geweldig graag willen :Y)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik hoop dat ik over twintig jaar nog steeds net zo gelukkig ben als nu. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik zie mezelf over twintig jaar op de rug van een ubermooie Fries zitten. Ik woon in het midden van Nederland, ben logopedie van beroep, heb een man en één zoontje. c: Oh en een ruim huis met grote tuin.

    Nou ja, valt te hopen dan he..


    Smile and live.

    Wow dan ben ik 36 O_O

    Hopelijk heb ik dan al een tijdje een baan als oogheelkundige, ergens is het nog steeds een droom om ooit een boek uit te brengen. Misschien ben ik daar dan wel mee bezig, of ben ik al klaar.
    In een huisje, niet in een stad. Misschien in het dorp waar ik nu woon, misschien ergens anders.
    Als het even kan met m'n huidige vriend, en kinderen.. we'll see. (cat)


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Over twintig jaar ben ik 36. Ik wil niet trouwen en ik heb niet per se een man in mijn leven nodig, maar als dat gebeurt dan is dat zo. Ik heb 4 jaar aan de hogeschool in Leuven of Antwerpen gestudeerd, de richting vertaler-tolk en later ook nog literatuurwetenschappen aan de universiteit van Leuven. Ik heb een grote huskyhond en ik woon in een gezellig huisje. Mijn job is schrijfster/boekvertaler. :3

    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 9:37 ]

    Over twintig jaar ben ik afgestudeerd van de opleiding Journalistiek en ben ik journaliste/schrijfster, ben ik getrouwd met een hele lieve man die alles voor mij over heeft, ik heb dan drie kinderen: de oudste genaamd Tyler, de middelste genaamd Ruby en de jongste genaamd Brandon. En misschien ben ik ergens wel bekend van ofzo.
    Mijn zussen maken het ook goed en mijn moeder leeft ook nog steeds kerngezond. Ze vindt het dan ook geweldig om op de kids te passen...
    Ik woon in een mooi huis in Zeeland of Arnhem en heb een vakantiehuis in Griekenland.
    Ik heb ook een hond of meer. En een enorm aquarium met supercoole vissen. Oke, dat was het. Nu hopem dat het werkelijkheid wordt.


    Everything Is Impossible