• De titel zegt denk ik genoeg ^^

    Ik zie mezelf over twintig jaar als afgestudeerd en wel, mèt baan (hopen dat dit bij de politie is (cop)), twee à drie schatten van kinderen en een lieve man/vriend.
    I know, het is een le standaard, maar toch ;]

    Btw: We weten dat we allemaal over twintig jaar aan de voeten liggen van de meest geweldige vrouwelijke dictator (ik noem geen namen), don't worry (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik zie mezelf als geestelijk raadsvrouw in de gevangenis óf als psychotherapeute met een eigen praktijk aan huis. Natuurlijk een hele lieve (rijke, ghehe) man en zeker twee kinderen, misschien drie, of de derde is nog onderweg.


    everything, in time

    Roosevelt schreef:
    Hopelijk al vrij ver op mijn carriereladder,
    hopelijk getrouwd
    (hopelijk)eventueel kinderen
    en hopelijk zo gelukkig als maar zijn kan (:
    &hopelijk in Amerika :3

    (: dit, met de aanpassingen erbij.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Over 20 jaar heb ik mijn diploma's binnen en ben ik officier van Justitie. Ik sluit dan allemaal grote misdadigers op door de rechter te overtuigen van mijn gelijk. Daarnaast heb ik een hele lieve man die heel veel van mij houdt en wonen we in een heel mooi huis. We hebben een lief hondje genaamd Diva en een konijn genaamd Prupsel.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Over twintig jaar ben ik zesendertig. Ik hoop dat ik dan een journaliste ben, die in haar vrije tijd nog steeds foto's maakt. Stiekem hoop ik erop dat ik in Engeland of Amerika zal wonen, anders wil ik graag terug naar mijn geboorte regio. Getrouwd, één à twee kinderen en twee honden. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aife schreef:
    ]

    Btw: We weten dat we allemaal over twintig jaar aan de voeten liggen van de meest geweldige vrouwelijke dictator (ik noem geen namen), don't worry (cat)

    O, wie zou dát nou zijn? Géén idee hoor. (cat)
    Ahum. Jullie zullen van mij houden en mij adoreren. Precies zoals ik dat wil, mhihi.
    Op welke manier dat zal zijn, moet ik nog even bedenken. Hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hopelijk nog samen met mijn vriend en 2 kinderen. (cat) En een baan zou ook wel leuk zijn.


    -

    Discord schreef:
    Ik zie mezelf over 20 jaar de wereld rond reizen om een vrouwelijke wannabe-dictator in haar voorhoofd te prikken en te irriteren :Y)

    Met mijn leger hamsters en ponies natuurlijk!

    Wat zou jij nou beginnen tegenover mijn leger feministen? (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hopelijk ben ik dan arts, heb ik een man, en drie kinderen. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Achilles schreef:
    (...)
    Wat zou jij nou beginnen tegenover mijn leger feministen? (cat)


    Meh, condooms zijn goedkoop. Ik kan dat legertje feministen er wel van overtuigen dat ik coolere dingen voor ze kan doen dan dat jij kan :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dan hoop ik getrouwd te zijn met mijn huidige vriend, met hem samen te wonen en een baan te hebben in de hulpverlening (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Hetzelfde als jij eigenlijk :P! (maar dan met een baan in de politiek)

    [ bericht aangepast door een moderator op 27 feb 2012 - 20:29 ]


    Life is hard and then we die

    Narwhals schreef:
    Als 34.
    ;p Nee ik heb wel een idee, maar ik zie wel hoe mijn leven loopt.

    wauw ik kan dan oma zijn :O

    Dan ben ik 37! Hmm, daar wil ik eigenlijk nog niet aan denken, mja.
    Ik hoop dan in Amerika te wonen en een goeie carrière te hebben gestart.


    Dead but delicious

    Discord schreef:
    (...)

    Meh, condooms zijn goedkoop. Ik kan dat legertje feministen er wel van overtuigen dat ik coolere dingen voor ze kan doen dan dat jij kan :Y)

    Ik heb ook een harem voor mijn leger.
    Duuh.


    "Well, well. Look who we've got here!"