• De titel zegt denk ik genoeg ^^

    Ik zie mezelf over twintig jaar als afgestudeerd en wel, mèt baan (hopen dat dit bij de politie is (cop)), twee à drie schatten van kinderen en een lieve man/vriend.
    I know, het is een le standaard, maar toch ;]

    Btw: We weten dat we allemaal over twintig jaar aan de voeten liggen van de meest geweldige vrouwelijke dictator (ik noem geen namen), don't worry (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Waarschijnlijk een hoop boeken geschreven, en ben ik plannen aan het maken om zelfmoord te plegen omdat ik alleen maar een konijn heb. Dat denk ik want ik heb waarschijnlijk mijn familie af gestoten. Ofcourse een best seller.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    In Engeland, met mijn verloofde (dan vrouw0 met een leuke baan in de kinderopvang en hopelijk twee (of drie) schatten van kinderen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Dan heb ik een leuke baan en gezin (: En dan heb ik veel van de wereld gezien :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Over 20 jaar woon ik hopelijk in Frankrijk met mijn man en kinderen en ben ik schrijfster en vertaler in Frans.


    Take risks and conquer your fears.

    Over 20 jaar ben ik 36. Misschien heb ik dan onderhand een leuke man en als ik twee jongens krijg noem ik ze Chandler en Joey. Maar ik ben er nog niet zo zeker van dat ik kinderen wil, dus dat is niet zeker. Ik hoop dat redactrice of misschien journaliste te zijn. Verder zie ik het wel (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Over twintig jaar hoop ik dat ik een -succesvol- advocate ben (rechter daarentegen is ook toegestaan), met als 'hobby' driften (waar ik het liefst ook redelijk ver/hoog mee kom)


    Bad decisions make good stories.

    Hmmm. Goeie vraag.
    Ik hoop dat ik dan veel van de wereld heb kunnen zien en daar misschien boeken over heb geschreven; verder wil ik ook een gelukkig liefdesleven en wie weet kinderen. Ook wil ik dat mijn ouders & zus er nog zijn en dat ik nog steeds de goede band heb zoals nu.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    GELUKKIG


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Over 20 jaar ben ik 37, bijna 38. Dus ik hoop dat ik een mooie baan heb in een hotel, ergens in Engeland. Getrouwd ben, en kinderen heb. Hihi, maar wie weet.


    Alleen maar tranen van geluk

    Vervroegd pensioen en in een veel te goedkope villa in Griekenland.
    De leven.

    Ik hoop dat ik dan een job doe die ik graag doe, en hopelijk weet wat ik wil..
    Ik hoop gewoon dat ik binnen 20 jaar gelukkig kan zijn met de mensen die ik liefheb ..


    Stop wishing, Start doing..

    Hopelijk al vrij ver op mijn carriereladder,
    hopelijk getrouwd
    hopelijk kinderen
    en hopelijk zo gelukkig als maar zijn kan (:
    &hopelijk in Amerika :3

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 18:55 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou een leuke man hebben (uiteraard) en tegen dan waarschijnlijk ook kinderen (maximaal 2), ik zou een super job hebben waar ik hard voor moet werken maar die ik ook echt graag doe, een mooi huis met een heel erg goed beveiligingssysteem. En ik zou heel vaak naar mijn mama en papa gaan om bij hun te blijven eten en omgekeerd, en ik zal meter zijn van een van de kindjes wan mijn broer en zijn vriendin ;p


    effort never betrays you

    Eerlijk?

    Overleden.

    Ik hoop over 20 jaar dierenarts te zijn.. Dat is al m'n droom vanaf de kleuterklas. En natuurlijk gelukkig, met een gezin ; lieve, grappige, knappe man, 2-3 kinderen (: && Een gezellig huis met een mooie, grote tuin :Y)


    Life is like a roller coaster. It has its ups and downs. But it's your choice to scream or enjoy the ride.