• De titel zegt denk ik genoeg ^^

    Ik zie mezelf over twintig jaar als afgestudeerd en wel, mèt baan (hopen dat dit bij de politie is (cop)), twee à drie schatten van kinderen en een lieve man/vriend.
    I know, het is een le standaard, maar toch ;]

    Btw: We weten dat we allemaal over twintig jaar aan de voeten liggen van de meest geweldige vrouwelijke dictator (ik noem geen namen), don't worry (cat)


    Deep inside, I've never felt alive

    Achilles schreef:
    (...)
    Ik heb ook een harem voor mijn leger.
    Duuh.


    En je wilt daarmee zeggen dat dat absoluut niet Alwin is? :Y)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 20:51 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dan ben ik 35.
    Dan heb ik een goede job als psychologe/sociaal werkster, iets in die richting denk ik. (En anders word ik rechercheur. :p) Misschien ook nog iets kleins met politiek. Als ik kinderen heb, heb ik er 3, en anders geen. Mijn oudste kind is tegen dan 8 jaar ofzo, en de andere twee zijn een tweeling van 5/6 jaar.
    Ik woon dan ook in een openstaande bebouwing, op een rustige plek, maar toch nog redelijk dicht bij de stad, met mijn gezinnetje. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Over 20 jaar...
    Dan heb ik een eigen bedrijf , dat goed gaat en twee schatten van kinderen. En natuurlijk een liefhebbende man.:$


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Achilles schreef:
    (...)
    Ik heb ook een harem voor mijn leger.
    Duuh.


    Huur mij in. Ik ben goedkoper dan een heel legertje mannen om je vrouwenlegertje te bevredigen, en waarschijnlijk nog beter ook :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hopelijk getrouwd of iets in die richting met een lieve man en misschien al een kind of twee? Ben dan bijna 37, dus dat kan wel :p
    En... als baan weet ik nog niet precies wat. Hopelijk in ieder geval geslaagd voor de studie die ik wil volgen: English with Creative Writing! En misschien ook nog wel geslaagd voor een master (:

    Misschien dat ik bij een uitgeverij wil, of zo'n literary agency dinges, en stiekem lijkt acteren me ook wel te gek als baan (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Over 20 jaar ben ik bijna 35. Ik hoop dat ik dan een lieve vriend/man heb. Misschien een kind als dat mij is gegeven maar vooral een vrij leven met veel reizen, gelukkig en lieve vrienden en familie.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Huur mij in. Ik ben goedkoper dan een heel legertje mannen om je vrouwenlegertje te bevredigen, en waarschijnlijk nog beter ook :Y)


    Some words for a virgin, eh?

    [ bericht aangepast op 28 feb 2012 - 20:11 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik hoop dat ik dan getrouwd ben met mijn vriend, twee of drie kinderen en ik wil een baan als activiteitenbegeleidster voor ouderen met dementie of verslavingszorg. (:
    En dan ben ik 37. Dus best oud, lol.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Over 20 jaar heb ik een lieve man (met krulletjes) en zo niet dan heb ik een man die Hugh Jackman heet, ghehe
    Ben ik grafisch ontwerper of als het kan dierenarts. Misschien een kind.
    En de rest zullen we dan wel zien zeker?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Rivendell schreef:
    (...)

    Some words for a virgin, eh?

    Inderdaad! XD
    Ik dacht precies hetzelfde, lol. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Getrouwd en dan zou ik een geweldig gezin hebben dat bestaat uit mij, een man en twee lieve kindjes. We zouden een tof huis hebben met een redelijk grote tuin en twee honden. En ik werk ergens als manager in één of ander bedrijf


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Over twintig jaar zie ik mezelf, met een leuke baan die ik zelf heel erg fijn vind, getrouwd en met een kind. Misschien twee.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hm dan ben ik 38. Ik weet niet waar ik dan ben met mijn leven. Ik zie wel


    Here & Now

    Succesvolle tolk in het Russisch en Spaans, moeder van 2 kinderen en gelukkig met mijn man in een appartementje.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Zayniak schreef:
    over 20 jaar hoop ik dat ik ben afgestudeerd als kinderarts, dan heb ik een leuke baan en misschien zelfs wel een vriend en ben in Afrika geweest voor artsen zonder grenzen en woon ik nu in Zwisterland waar ik in mijn vrije tijd boeken schrijf

    Lijkt op mijn idee;
    Over twintig jaar ben ik chirurg en heb ik gewerkt/ werk ik voor artsen zonder grenzen. Daarnaast woon ik in Nederland/België/Italië met mijn huidige vriendje als man ((A) Hoezo idealistisch beeld?) plus een kind (of twee als het een tweeling is) en besteed ik mijn vrije tijd aan het maken van manga's ^^

    [ bericht aangepast op 29 feb 2012 - 12:04 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder