• Enkele eeuwen geleden rees er een dorp uit een verlaten bos.
    Mensen noemden het Verona, iets dat in de oudste gesprekken werd vertaald met territorium. Het was volgens hen het territorium van grote, gevaarlijke wolven.
    De mensen beweerden dat ze mannen zagen veranderen naar de enorme beesten, steeds wanneer mensen dichterbij kwamen. Het dorp was vervloekt, volgens menig gelovigen. Dus brandden ze het dorp plat.
    De hele stam ging op in rook, op één jongen na. Ryhmn.
    Hij had het gen geërfd van zijn vader, en wist dat hij het door moest geven. De oude legenden vertelden dat er één manier was om het gen door te geven. Hij moest zich inprenten.
    Pas toen hij een meisje zo puur en mooi zag, wist hij wat de woorden werkelijk betekenden. Hij gaf zijn leven voor haar op, was alles wat ze nodig had en deed alles om haar te laten lachen. Samen kregen zij een zoon, die het wolvengen erfde van de jongen, en zo ging het door tot een geheel nieuwe stam oprees.

    Personages
    Clemence Jane' Hole | Mens -> Leave
    Jade Sky Bright | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Jake Rush | Shape-shifter -> HurtedHeart
    Maya McKay | Mens -> thePineapple
    Ivar Chasule | Shape-shifter Beta -> Spyclon
    Sorrow Cadance Grascole | Shape-shifter -> SorrowS
    Jayden Jackson 'JJ' Jones | Shape-shifter -> LovingStyles
    Hayley Celine Grey | Mens -> LovingStyles
    Liam Drew Pryst | Shape-shifter -> Proprius
    Eliza Josey Willows | Shape-shifter -> JaiRy
    Teske Velez | Mens -> Midna
    Jenna Grace Myrone | Shape-shifter -> Squib
    Levi "Patch" Remus Greengrass | Mens -> Squib
    Titan Tigho Pethinason | Mens -> Crane
    Irial Smelting | Shape-shifter -> Gancanagh
    Quinn Amery More | Shape-shifter -> Lacrima
    Faye Noelle Purdey | Mens -> LovingStyles
    Tibbe Moors | Mens -> Squib
    Yvo Leroux | Mens -> Midna

    Inprenten
    Liam Drew Pryst & Clemence Jane' Hole
    Eliza Josey Willows & Yvo Leroux
    Teske Velez & Irial Smelting
    Jake Rush & Hayley Celine Grey
    Ivar Chasule & Faye Noelle Purdey


    Belongs to Leave


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    Irial kantelde, waardoor ik naast hem lag. Hij stond op en hielp mij om ook omhoog te komen. Zonder mijn hand los te laten sleurde hij me mee naar binnen. 'Zeg maar waar het voor jou makkelijkst is,' zeg hij glimlachend. Ik lachte eventjes. 'Zo, jij hebt er zin in,' zei ik. 'En maak niet uit hoe, zeg maar,' zei ik met een glimlach.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Zo, jij hebt er zin in. En maak niet uit hoe, zeg maar," glimlacht Teske.
    Ik trek haar tegen me aan en kijk haar in de ogen.
    "Misschien wil ik gewoon zorg voor je dragen," zeg ik met een kleine glimlach. Zachtjes laat ik één vinger op en neer over haar ruggengraat glijden. Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    Ik had nooit durven dromen dat het zo snel zo goed zou gaan.

    [Ik moet gaan dansen. Rond een uur of negen ten laatste ben ik terug.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Veel plezier ;D]

    Teske Velez

    Irial trok me tegen zich aan en hij keek in mijn ogen. Ik keek terug en glimlachte. 'Misschien wil ik gewoon zorg voor je dragen,' zei hij met een kleine glimlach. Zachtjes voelde ik hoe een vinger over me ruggengraat ging, heen en weer. Hij drukte een kusje op me voorhoofd. Zachtjes lachte ik naar hem. 'Hmm, als dat echt zo was. Dan wist je wel dat mijn rug zo onderhand opgedroogd is en al dat gesleur en getrek aan me arm doorgaat tot me rug en dat, dat niet zo fijn aanvoelt,' zei ik met een lachje en drukte een klein kusje op zijn mond.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Hmm, als dat echt zo was. Dan wist je wel dat mijn rug zo onderhand opgedroogd is en al dat gesleur en getrek aan me arm doorgaat tot me rug en dat, dat niet zo fijn aanvoelt," zegt ze met een lachje voor ze me een kusje geeft.
    "Reden te meer om er snel aan te beginnen," zeg ik zacht. Rekening houdend met wat ze net zei leg ik mijn hand op haar onderrug, onder de tattoo, en duw haar zachtjes de trap op. Eens we in haar kamer zijn wacht ik geduldig tot ze op haar bed zit terwijl ik het potje zalf al open draai.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Reden te meer om er snel aan te beginnen,' zei hij zachtjes. Hij legde zijn hand op mijn onderrug en duwde me zachtjes de trap op. Ik lachte zachtjes. In mijn kamer aangekomen deed Irial al het potje zalf open. Ik trok mijn shirtje uit en ging op bed zitten, met mijn rug naar Irial. Me shirtje had ik over mijn stoel gelegd. 'Ik blijf gewoon zitten. Ik denk dat, dat wel zo netjes is met een rokje aan,' zei ik met een lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    Ze gaat met haar rug naar me toe zitten.
    "Ik blijf gewoon zitten. Ik denk dat, dat wel zo netjes is met een rokje aan," lacht ze even. Ik herinner me hoe ze net zei dat ze suf wordt van mijn warmte.
    "Ga maar liggen als je dat makkelijker vindt, ik leg het deken dan wel over je onderlichaam," zeg ik zachtjes. Ondertussen neem ik haar haren samen en leg ze over een van haar schouders. Ik wil haar bh open doen maar bedenk me en leg mijn handen nog even op mijn schoot.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Teske Velez

    'Ga maar liggen als je dat makkelijker vindt, ik leg het deken dan wel over je onderlichaam,' zei hij zachtjes. Ik voelde hoe hij met zijn handen mijn haren over me schouder legde. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en deed mijn bh af. Ik legde die naast me neer en trok me knieën op. Eventjes dacht ik na. Ik pakte de kussen en legde die op me boven benen. Ik gaf Irial nog gauw een kusje. Ik legde mijn armen op mijn knieën en legde mijn hoofd daar weer op. 'Ik wil niet in slaap vallen,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Of je kan hem zoeken, of je leent een shirt van me?' stelde hij voor. 'Ik kan me haast niet voor stellen dat dat ding vanzelf is weggelopen,' lach ik zacht.'Hij zal denk ik wel ergens langs of onder je bank liggen, dus we zoeken hem zo wel en anders leen ik alsnog een shirt van je,' voeg ik er met een glimlach aan toe en geef hem nog een vlugge zoen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    Ik blijf geduldig zitten terwijl ze het zichzelf comfortabel maakt. Ze doet haar bh uit en legt een kussen tussen haar bovenlichaam en knieën die ze opgetrokken heeft. Ik krijg nog een vluchtig kusje.
    "Ik wil niet in slaap vallen," zegt ze zachtjes.
    "Als jij je er maar goed bij voelt," stel ik haar gerust.
    Ik haal twee vingers door de zalf en zet ze vervolgens op haar rug. Ik maak zachte rondjes van boven naar onder. Ondertussen bewonder ik haar tattoo. Hij lijkt steeds mooier te worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Yvo Leroux

    'Ik kan me haast niet voor stellen dat dat ding vanzelf is weggelopen,' lachte ze zachtjes. Zachtjes lachte ik met haar mee. 'Hij zal denk ik wel ergens langs of onder je bank liggen, dus we zoeken hem zo wel en anders leen ik alsnog een shirt van je,' zei ze en ik knikte. Ze gaf me een vlugge zoen. Ik stond op en griste een shirt uit de klerenkast. 'Ik denk niet dat ik een goeie indruk geef als ik zonder shirt kom,' zei ik lachend.


    Teske Velez

    'Als jij je er maar goed bij voelt,' stelde hij mij gerust. Ik glimlachte en sloot mijn ogen. Ik voelde hoe hij zachtjes rondjes maakte op mijn rug. Ze gingen van boven naar onder. Ik glimlachte en genoot weer van zijn aanraking. 'Zo heerlijk,' zei ik zachtjes.

    [Serieus ik heb hyves radio aan want ik ben te lui om zelf muziek te zoeken. En ik heb vandaag al duizend keer het liedje; Alone Again gehoord =.=]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Irial

    "Zo heerlijk," zegt Teske.
    Ik lach zachtjes en wrijf gewoon verder.
    "Ben jij even blij dat je mij bent tegen gekomen," grinnik ik.
    De hele tijd voel ik de neiging om mijn lippen op haar huid te zetten, maar ik weet mezelf tegen te houden. Niet te snel.
    Ik haal nog wat zalf uit het potje en smeer het zachtjes over haar rug uit.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eliza

    Ik keek toe hoe hij op stond en uit zijn kledingkast een shirt graaide. 'Ik denk niet dat ik een goeie indruk geef als ik zonder shirt kom,'lachte hij waarop zachtjes mee lachte. 'Op mij wel hoor,' reageerde ik daarna en stond vervolgens zelf ook op om richting de deuropening te lopen. 'Eens kijken waar mijn verdwaalde shirt is,' grapte ik.

    [ Jij gaat vanavond naar bed en hoort dat liedje in je slaap nog >< ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Teske Velez

    'Ben jij even blij dat je mij bent tegen gekomen,' grinnikte hij. Ik glimlachte weer. 'Zeg dat wel,' zei ik zachtjes. Ik begon me weer helemaal suf en moe te voelen. Ik deed mijn ogen open, maar ze gingen vrijwel gelijk weer dicht. Mijn ademhaling ging wat trager. Nog even en ik viel alsnog in slaap.

    Yvo Leroux

    'Op mij wel hoor. Eens kijken waar mijn verdwaalde shirt is,' zei ze en ik lachte. Ik trok me shirt aan en liep met haar mee. 'Maar jij bent niet je moeder,' fluisterde ik nog bij haar oor.

    [Ja zoiets denk ik XD]

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 21:57 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eliza

    'Maar jij bent niet je moeder,'fluisterde hij zacht bij mijn oor, iets wat me lichte kippevel bezorgde. 'Nee dat is waar,' reageerde ik terwijl we samen naar zijn woonkamer liepen. 'Je zal vast een goeie indruk op der maken,' glimlachte ik daarna en ging bij de bank opzoek naar mijn shirt.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Irial

    "Zeg dat wel," antwoordt Teske zacht.
    Ik blijf zachtjes verder wrijven tot ik merk dat ze trager begint adem te halen. Wanneer ik over haar heen leun merk ik dat ze haar ogen gesloten heeft. Ik haal mijn handen van haar rug en fluister in haar oor,
    "Ik dacht dat je niet wilde slapen?"


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.