• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Regels:

~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

~Seksuele teksten zijn toegestaan

~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

~Je mag 3 personages per persoon hebben

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]

El Diablo.

Danny Dial.

Vanuit mijn ooghoeken zie ik Tyler even wantrouwend naar me kijken, maar negeer het. "W-wat isss er m-met jou?" Vraagt Damon dan stotterend aan me. "Niets?" Zeg ik en schud even mijn hoofd. Dat kan ik beter aan hun vragen. Heb ik iets van ze aan ofzo?

Jasmine Lana Price.

"Jasie!" Roept ze. "Gaat super, met jouw?" Antwoord ze. "Super, even lekker Tyler pesten, is altijd leuk" Zeg ik en geef haar een plagende stomp. Ik vergeet soms gewoon even dat ze broer en zus zijn.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Ivy
    Ik trek snel mijn cheerleader outfit aan waarna ik naar het veld toeloop. Als ik Val, Aly en Jas op de tribune zie zitten lopen ik snel naar ze toe,'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Blanda Cleo Febe Maldini

Zo snel als ik kan ren ik naar de Cheerleaders toe.
    "Hi meiden," grijns ik.
    Al snel richt ik me tot Alyson.
    "Heb jij voor mij nog zo'n pakje die van mij-"
    Ik stop mijn zin heel even en kijk om me heen.
    "Je weet wel wat er met die van mij is gebeurd."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Damon

"Niets?" zegt Danny hoofdschuddend.
    Ik steek defensief mijn handen in de lucht en kijk hem verontschuldigend aan.
    "S-sorry, kerel. Ik v-vroeg het ge-gewoon."
    Hij ziet er me namelijk alles behalve blij uit.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Dave.
    Diepe angst staat in haar ogen wanneer ze me aankijkt. "H-het spijt me, i-ik-," Piep ze en spring van mijn schoot. De tranen lopen over haar gezicht. Ze stapt uit bed en rent de trap af. De dekens liggen verwilderd op haar bed en ik zit op het randje. Ik zet mijn handen op mijn knieën en laat mijn hoofd er tussen hangen. Dave, je hebt het verpest. Nú oprotten en nooit meer wegkomen. Mompel ik in m'n hoofd. Woest geef ik mezelf een klap en sta op. In de spiegel is een rode vlek op mijn wang te zien. Jammer dan, eigen schuld.Ik laat me opnieuw op het bed zakken en Chrissie komt naar boven. Ze raapt haar telefoon op en kijk me niet aan. Ik wil haar ook niet aan kijken en hou mijn blik op de grond. Ik hoor haar wat rommelen in haar kamer. "We moeten gaan," Meld ze bijna onhoorbaar. Ik reageer niet en hoor Chrissie weglopen. "We?" Vraag ik zachtjes, ook al is ze de deur al uit.

Alyson

'Tuurlijk, wacht maar' zeg ik tegen Blan. Ik haal een perfect opgevouwen pakje uit mijn tas, 'asje' zeg ik en geef hem.

El Diablo.

Chrissie

"We?" hoor ik Dave nog vragen.
    Ik blijf stil staan en draai mijn hoofd een beetje, niet genoeg om hem aan te kijken want er lopen alweer tranen over mijn wangen. Make-up, make-up, make-up! Ik dep ze een beetje weg en antwoord,
    "Ja, we. Jij hebt wedstrijd, ik moet cheeren. We moeten gaan."
    Het is amper luider dan een zucht. Ik weet helemaal niet meer wat ik wel en niet kan zeggen en hoe hij zal reageren. Hij is mijn beste vriend, waarom werd hij zo boos? Ik deed het niet met opzet zo hard.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Tristan

"Ik zie jullie straks wel" zei ik en liep het veld op
    "Oke" fluisterde ik tegen Alyson

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Danny Dial.

"S-sorry, kerel. Ik v-vroeg het ge-gewoon." Zegt hij, nadat hij zijn handen defensief in de lucht hield en me verontschuldigend aankeek. "Geeft niet," Zeg ik en kan een klein glimlachje niet onderdrukken.

Jasmine Lana Price.

"Tuurlijk, wacht maar" Zegt Alyson tegen Blanda. "Alsje," Zegt ze, als ze een perfect opgevouwen pakje uit haar tas haar en hem aan Blanda geeft. Ik snap niet dat mensen denken dat Alyson zo'n bitch is. Tja, tegen mij is ze meestal aardig. "Val," zeg ik, wanneer ik nog een lolly uit mijn zak haal, "Wat zal Tyler hier van vinden?" Zeg ik dan grijnzend.

Valerie

"Ik denk dat je hem dan weer kwijt bent" grijnsde ik
    "Mijn snoep heb ik ook nog hier" en haalde mijn rugzak van mijn rug

Blanda Cleo Febe Maldini

Snel trek ik het pakje aan en werp ik een blik in een spiegel. Mijn bruine haren reikte tot mijn heupen. Handig maakte ik er eerst een staart in waarna ik het op hoog tempo begin te vlechten. Ingevlochten lijkt het wel touw, zo hard. Je zou er iemand een flinke mep mee kunnen verkopen. Trots leg ik de vlecht over mijn schouder en kijk ik de Cheers aan.
    "Hebben we er zin in?" vraag ik lachend. Ondanks dat mijn dag zo slecht begon eindigt hij beter dan ooit.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Tyler

Opeens zie ik weer een lolly in Jasmine's hand. Ik ren het veld over en spring dan over het hek. Als ik naast haar sta, pak ik de lolly weer af en ren terug naar de kleedkamer.

El Diablo.

Valerie

Ik stond met mijn broer te praten toen ik Tyler zag
    "Zei het toch " lachte ik en was ergens ook opgelucht dat die mijn rugzak niet had gezien

--

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 20:47 ]

Jasmine Lana Price.

"Ik denk dat je hem dan weer kwijt bent" Grijnsde ze, "Mijn snoep heb ik ook nog hier" en ze haalde haar rugzak van haar rug af. Taylor staat opeens naast me en grijpt mijn lolly vast, waarna hij weer terug rent. Ik schud mijn hoofd. Die lolly laat ik niet zo makkelijk gaan Denk ik en sta op. "Zei het toch" Lachte Valerie. Ik passeerde Tristan en rende het trappetje af, waarna ik achter Tyler aan rende naar de kleedkamer. "Tyler!" Roep ik en ren de kleedkamer in, waar ik de rest van de jongens ook tref. "Eh, hoi" Zeg ik ietwat ongemakkelijk, maar grinnik dan even en zoek met mijn ogen naar Tyler.