• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Regels:

~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

~Seksuele teksten zijn toegestaan

~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

~Je mag 3 personages per persoon hebben

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]

El Diablo.

[Op het filmpje staat Danny zoenend met Hayley. een footballer met een gleek]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

[Oh, Chrissie is verliefd op Danny, maar Danny vind zowel Hayley als Chrissie leuk. Nu heeft Hayley Danny gezoend en heeft Tyler dat gefilmd met zijn mobiel en doorgestuurd naar Chrissie.]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Hayley
    Nadat Jason weg is gegaan wacht ik even en loop uiteindelijk ook richting het veld. Ik doe de oortjes van mijn iPod weer in als ik op de tribune zit en wacht totdat de wedstrijd gaat beginnen.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Valerie

"Hier vangen" zei ik en gooide een zak popcorn naar hem toe
    Iets verder zag ik Damon alleen zitten "Ik ben zo terug" zei ik en liep naar hem toe
    ""Heey is er iets?" vroeg ik

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:30 ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

[Ik moet gaan! Ik heb de hele week vakantie, doei !]

[Aah okey.]

Ich liebe dich 27.12.23

Alyson

'Psst, Chris, jij zou die gleek Hayley toch wat aandoen?' zei ik nieuwschierig.

El Diablo.

Aaron Evan Ortiz.

"Hier vangen" Zei ze en gooide de zak popcorn naar me toe. "Thanks!" Roep ik nog, voordat ze naar Damon toeloopt. Ik maak de zak open en prop een handje in mijn mond, waarna ik er ook een paar tegen Tylor zijn hoofd gooi.

Blanda

"Ik heb ruzie gehad met Dave," zegt ze zachtjes. "En, nouja, je hebt vast dat filmpje wel gezien."
    Ik trek één wenkbrauw op.
    "Filmpje?" vraag ik niet begrijpend. "Welk filmpje?"
    Ondertussen zit Alyson te stoken.
    "Al, shut up!" zeg ik kwaad. "Ze heeft het moeilijk. Niet alles is op te lossen met geweld."

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:34 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Tyler

Ik ik voelde wat popcorn tegen mijn hoofd. Ik draaide me om, en ving er een paar met mijn mond.

El Diablo.

Jasmine Lana Price.

"Psst, Chris, jij zou die gleek Hayley toch wat aandoen?" Zei Alyson nieuwsgierig tegen Chrissie. "Ow, interessant" Voeg ik me er ook aan toe, terwijl ik weer een lik van mijn lolly neem. "Al, shut up!" zegt Blanda kwaad "Ze heeft het moeilijk. Niet alles is op te lossen met geweld."

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:36 ]

Riker

Ik sta op en besluit van plek te verwisselen, ik ga iets dichter bij de Footballers bank zitten. Want ja, binnenkort zit ik op die bank.
    Denk ik bij mezelf en kijk naar de jongens.

Ich liebe dich 27.12.23

Chrissie

"Filmpje? Welk filmpje?"
    Mooi, ze wist er niet van en je hebt het haar zelf verteld. Goed bezig Christina!
    "Psst, Chris, jij zou die gleek Hayley toch wat aandoen?" hoor ik Alyson zeggen. Ik wil mijn mond open doen om te antwoorden, maar Blanda is me voor.
    "Al, shut up! Ze heeft het moeilijk. Niet alles is op te lossen met geweld."
    Ik knik zachtjes.
    "Het is verleidelijk," geef ik toe. "Maar het lost inderdaad niks op, en ik ga mezelf niet in een slecht daglicht zetten voor haar of voor Danny."
    Ondertussen haal ik mijn mobiel uit mijn tasje en geef hem aan Blanda zodat ze het filmpje kan zien. Vroeg of laat komt ze er toch achter.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[ Kan iemand even zo'n footballer van de andere school spelen :P ]

Alyson

'Wat, ik zeg alleen wat ik hoorde' zeg ik tegen Blanda.

El Diablo.

Blanda

Ik krijg Chrissie's mobieltje in mijn hand waarop het filmpje zich afspeeld. Vol verbazing bekijk ik het filmpje. Normaal zou ik genoten hebben. Het heerlijk hebben gevonden om dit te zien en te bedenken hoe ik ze alle twee kon vernederen maar nu, op dit moment doet dit pijn. Ik druk het filmpje weg en treg Chrissie tegen me aan.
    "Meisje," zeg ik zachtjes. "Hij weet niet wat hij doet."
    Met één hand wrijf ik over haar rug. Ik negeer Alyson verder. Het enige wat dit meisje van me krijgt is een dodelijke blik. Meer is ze op dit moment niet waard.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:45 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."