• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Regels:

~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

~Seksuele teksten zijn toegestaan

~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

~Je mag 3 personages per persoon hebben

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]

El Diablo.

Damon

"Heey is er iets?"
    Ik draai mijn hoofd en zie Valerie zitten.
    "N-n-nerveus," zeg ik met een verontschuldigend glimlachje. "S-st-stom gestot-totter."
    Ik klem mijn kaken kwaad op elkaar.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aaron Evan Ortiz.

Ik stop nog wat popcorn in mijn mond en draai mijn hoofd. Ik hoest even, wanneer ik Chrissie's gezicht zie en ik bijna in een popcorn stik. "Blan, what's up?" Vraag ik nogal zacht.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Chrissie

"Meisje. Hij weet niet wat hij doet."
    Ik haal mijn schouders op, niet wetend wat ik moet zeggen. Ik zucht even. Waarom vertellen ze me alleen wat ik wil dat waar is en niet de waarheid zelf?
    "Dussss," besluit ik het dan over een andere boord te gooien. "Jij en broertje lief?" Ik knik een keer naar Aaron die net naar ons toe komt.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:49 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Valerie

"Ah dat kan iedereen overkomen" zei ik
    "Misschien vrolijkt dit je een beetje op" grijnsde ik en haalde een grote lolly uit mijn tas

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Alyson

Ik zag een van de breedste footballers nog steeds naar me keek. En ik raakte er echt geërgerd aan.

El Diablo.

Damon

"Ah dat kan iedereen overkomen. Misschien vrolijkt dit je een beetje op," zegt Valerie terwijl ze een lolly uit haar tas haalt. Ik kijk haar even aan en barst in lachen uit.
    "Ik ben Tyler niet!" roep ik lachend.
    Verbaasd kijk ik Valerie aan. Ik stotterde niet.
    Had ze me nu zo afgeleid dat ik niet stotterde?

[Ik ga zo,]

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Valerie

"Zie je dat het werkt "lachte ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Donna

"Dusss, jij en broertje lief?" vraagt ze als Aaron aankomt.
    Ik voel mezelf roze kleuren terwijl ik zachtjes knik.
    "Blan, what's up?" vraagt hij.
    "Danny," is het enig wat ik zeg.
    Ik richt mijn aandacht waar op Chrissie.
    "We gaan dit over een totaal andere boeg gooien. We laten Danny zien wat voor een leuke meid je bent," lach ik. "Jij, Christina, jij bent binnen een weer mevrouw Dial."

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Chrissie

"We gaan dit over een totaal andere boeg gooien. We laten Danny zien wat voor een leuke meid je bent. Jij, Christina, jij bent binnen een weer mevrouw Dial."
    Ik jammer even en sla een hand voor mijn ogen.
    "Blanda. Ik ga mezelf niet voor gek zetten door als een verliefd pubermeisje achter hem aan te hollen, als hij liever met Hayley zoent dan met mij dan is dat zijn keuze. Al ontken ik niet dat ik het geen fijne keuze vind."

Alyson

Ik hoorde een zoemer, wat betekende dat de wedstrijd over 5 minuten begon. Ik gaf Tyler snel een knuffel, 'succes' fluisterde ik.

El Diablo.

Damon

"Zie je dat het werkt," lacht Valerie.
    Ik geef haar lachend een por.
    "Vvvals!" zeg ik dan. Ik merk dat mijn zenuwen weer beginnen opspelen. Als afleiding de sleutel is, dan moet Valerie me maar even helpen. "Doe het n-nog een keer!"

[Ga douchen, back in 15 á 20 minuten ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Blanda

"Blanda. Ik ga mezelf niet voor gek zetten door als een verliefd pubermeisje achter hem aan te hollen, als hij liever met Hayley zoent dan met mij dan is dat zijn keuze. Al ontken ik niet dat ik het geen fijne keuze vind."
    Ik knik.
    "Dat niet," zeg ik rustig terwijl ik mijn rokje glad wrijf. Ik laat Chrissie los en speel wat mijn vlecht terwijl ik mijn ogen over het speelveld laat glijden. Even zucht ik en laat mijn hoofd op mijn handen rusten.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Alyson had toch met Tristan? + Hoe zit het tussen Hayley en Jason want die waren ook weer aan het flirten.]

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 22:00 ]