• L

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:24 ]

    Ik had een ahw moment toen...
    Ik weet geen recente...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Toen ik een lief (valentijns)kaartje las van een goede vriendin.
    Dat was mijn laatste, denk ik.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dat heb ik eigenlijk niet. Ik word tegenwoordig van alles beschuldigd en voel me kut. Duss. x]


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    ik had een ahw moment toen mijn vriendje iets liefs zei :'D


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Midna schreef:
    Ik had een ahw moment toen...
    Ik weet geen recente...


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Haha, das wel lief (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Awh, wat lief! (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Toen iemand me vertelde dat ik mooi was.


    Firm believer of all that is magic

    Dat was vandaag.
    De laatste tijd voel ik me gewoon dik en mijn vriendin zij: "je bent niet dik je bent slank en als nog je bent zoals je bent" dat vondt ik echt lief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zialled schreef:
    Toen iemand me vertelde dat ik mooi was.


    Tell me about it, stud.

    Ik had een awh moment toen een van mijn vriendinnen waar ik al heel lang contact mee had en aan de andere kant van Nederland woont, naar Amsterdam wil komen voor mijn concert dat ik ga geven <3

    Mijn 'Awh' moment was toen ik vrijdag naar de fitness ging en er een klein jongetje langsliep. Hij pakt mijn hand en wensde mij een fijn weekend. Daarna drukt hij een klein kusje op mijn hand.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gister nog :3


    26 - 02 - '16

    ik had een aw momentje toen me dochter zei ''mama ik hou heel veel van jou slaap lekker''

    Moet zeggen was niet alles ahw ! me hart smolt weg

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 10:21 ]

    Mijn laatste Awh-moment was.. gisteren, toen mijn vriendin naar hier was gekomen om pannenkoeken te eten en we heel de tijd zaten te gieberen. Na die avond stuurde ze me een heel lief smsje, dat ze er zo van genoten had ^^ ja, toen ging het wel in mijn hoofd van; aaaaaaaawwwh !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien