• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Regels:

~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

~Seksuele teksten zijn toegestaan

~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

~Je mag 3 personages per persoon hebben

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]

El Diablo.

Damon

Net wanneer Aaron de kleedkamers verlaat, komt Dave binnen. Hij ziet er net als Danny, bagger uit. Ik trek een wenkbrauw op en kijk hem aan. Verward haal ik een hand door mijn haar.
    "S-slechte d-d-dag?" vraag ik zowel aan Danny als Dave.
    Ik word gek van die verdomde zenuwen en kan niet wachten tot de wedstrijd gedaan is.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Alyson

Ondertussen is het andere fooballteam ook gekomen, en ze staan ons verlekkerd aan te kijken. Daarna zien ze Tyler, en kijken ze hem dodelijk aan. Oh nee. 'Blijf zo kijken en ik sla die taanden uit jullie bek!' roep ik naar ze, en ze kijken gelijk
    weg.

El Diablo.

Jason.
    "Dat moet dan maar, he," Glimlacht ze. Ik loop naar de plek waar mijn broek ligt en haal mijn telefoon uit mijn broekzak. "Shit! De wedstrijd begint zo.." Zeg ik en schud me droog. Snel trek ik mijn shirt en broek aan. "Ik ga," Meldt ik aan Hayley en sprint weg. Op naar de wedstrijd. Snel loop ik nog even naar mijn kluisje en haal daar mijn spullen uit. Ik loop naar de kleedkamers en begin me om te kleden. "Wie heeft er zin?" Roep ik door de kleedkamer in de hoop de rest te motiveren.

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 21:15 ]

Danny Dial.

"S-slechte d-d-dag?" Vraagt Damon aan ons allebei. Serieus, ik weet dat hij niets aan zijn gestotter kan doen, maar ik word helemaal gek! "Wie heeft er zin?" Roept Jason door de kleedkamers, als hij binnen is gekomen.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Dave.
    "S-slechte d-d-dag?" Vraagt Damon zenuwachtig. Ik haal mijn schouders op. "Mwh, niks.." Lieg ik rustig en kleed me om.

Blanda

Ik volg Chrissie met mijn ogen. Als ik een snik hoor ga ik naast haar zitten. Voorzichtig leg ik mijn hand op haar rug.
    "Hé, meisje," zeg ik zachtjes. "Wat is er?"
    Ik trek Chrissie wat dichter tegen me aan en wrijf over haar rug.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Aaron Evan Ortiz.

Als ik Chrissie zie en Blanda zie verschijnt er spontaan een glimlach op mijn gezicht. Snel sprint ik de trappen op en passeer ik een paar mensen in het gangpad, waarna ik naast Tyler neerplof. "Gast, waar heb je die zuurstok vandaan?" Vraag ik jaloers aan hem.

Tyler

'Val' mompel ik smakkend.

El Diablo.

Aaron Evan Ortiz.

"Val," Mompelt hij smakkend. "Valerie?" Zeg ik en kijk haar met een pruillipje aan.

[MAg ik misschien even een samenvattig over de belangrijkste dingen die ik moet weten????]

Ich liebe dich 27.12.23

Valerie

"Sorry ik heb geen zuurstokken meer alleen een suikerspin die Tyler is vergeten, een zak popcorn en een paar lolly's" zei ik
    "Dus zeg maar wat je dan wilt"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Damon

Ik wapper even met mijn hand en loop dan de kleedkamer uit. Zoek het dan zelf maar uit. Op het veld ga ik even op de bank zitten, wachtend tot de wedstrijd begint. Ik ben te nerveus om met mensen te praten zonder zelf gek te worden van mijn gestotter. Er moet toch iets tegen te doen zijn?

Chrissie

"Hé, meisje. Wat is er?" zegt Blanda terwijl ze tegen me aan komt zitten en over mijn rug wrijft. Hoe vaak ik haar ook de nek kan omwringen, als ik haar nodig heb is ze er wel altijd.
    "Ik heb ruzie gehad met Dave," zeg ik zachtjes. "En, nouja, je hebt vast dat filmpje wel gezien."
    Ik richt mijn blik op de grond.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Ze zijn zich aan het klaarmaken voor de football wedstrijd, dus ze zitten op de tribune of in de kleedkamer.

El Diablo.

Ich liebe dich 27.12.23

Aaron Evan Ortiz.

"Sorry ik heb geen zuurstokken meer alleen een suikerspin die Tyler is vergeten, een zak popcorn en een paar lolly's" Zegt ze,
    "Dus zeg maar wat je dan wilt". "Doe mij maar een zak popcorn" Zeg ik en kijk haar met een lief gezichtje aan.