• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Regels:

~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

~Seksuele teksten zijn toegestaan

~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

~Je mag 3 personages per persoon hebben

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]

El Diablo.

Blanda Cleo Febe Maldini

"Vond ik ook," geeft hij toe en hij drukt een kusje op mijn kruin.
    Zachtjes grinnik ik en ik vlei mezelf tegen hem aan. Jason verdwijnt helemaal uit mijn gedachte. Deze jongen is anders. Het gevoel van geluk blijft nog steeds door mijn lichaam stromen. Zachtjes druk ik een klein kusje op zijn lippen waarna ik mijn hoofd op zijn borstkas leg. Geniet Blanda, Geniet .

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Jason.
    "Hoezo ben ik nu weer ingewikkeld dan?" Ze stopt met kietelen en ik duw haar achterover waardoor ze in het gras valt. Nu valt het me pas op dat ik alleen nog een mijn broek aan heb en dus een bloot bovenlichaam heb. "Eerst was je niet happy en nu wel?" Grinnik ik.

Aaron Evan Ortiz.

Ze grinnikt zachtjes en vleit zich tegen me aan. Een gelukkig gevoel gaat door mijn lichaam, die niet meer zo snel uit mijn lichaam zal verdwijnen. Zachtjes drukt ze een klein kusje op mijn lippen, waarna ze haar hoofd op mijn borstkas neerlegt. "Ik hou van je" Prevel ik zachtjes in haar oor en sluit even mijn ogen, waarna ik met mijn hoofd op de hare steun.

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Blanda Cleo Febe Maldini

"Ik houd van je," hoor ik Aaron prevelen in mijn oor.
    Met een glimlach wrijf ik met mijn hand over zijn been. Zachtjes druk ik nog een kusje op zijn wang.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Aaron Evan Ortiz.

Met een glimlach wrijft ze met haar hand over mijn been en drukt ze nog een kusje op mijn wang. Ik grinnik even en trek haar dan op mijn schoot. Ik hou van deze meid.

Blanda Cleo Febe Maldini

Aaron trek me op schoot. Lachend ga ik met mijn gezicht naar de zijne zitten. Ik pak zijn hand en speel met zijn vingers. Mijn andere hand leg ik op zijn borstkas. Zachtjes plant ik mijn lippen weer op de zijne. Ik bijt eventjes op zijn onderlip en laat hem dan weer los.

Hayley
    Hij duwt me achterover waardoor ik in het gras belandt. 'Eerst was je niet happy en nu wel?' grinnikt hij. 'Okee, dat is inderdaad wel ingewikkeld ja,' geef ik toe terwijl ik mijn blik even over zijn gespierde buik laat dwalen. Als ik besef wat ik doe kijk ik snel weer naar zijn gezicht.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Jason.
    "Okee, dat is inderdaad wel ingewikkeld ja," Geeft ze toe en laat haar blik zakken. Ik weet waar ze naar kijkt en er komt een speelse grijns op mijn gezicht. Snel kijkt ze terug naar mijn gezicht en ik kan het niet laten om er een opmerking over te maken. "Je mag er best naar kijken," Grinnik ik.

Hayley
    'Je mag er best naar kijken,' grinnikt Jason. Ik kijk hem even aan en een kleine glimlach verschijnt op mijn gezicht, 'zeker weten dat Alyson dat niet erg vindt?'

Jason.
    Een kleine glimlach verschijnt op haar gezicht. "Zeker weten dat Alyson dat niet erg vindt?" Ik kijk haar verbaasd aan. "Wat heeft Alyson er mee te maken?" Vraag ik en merk dat ze nog steeds op het gras ligt. Zachtjes por ik in haar buik.

Aaron Evan Ortiz.

Ze pakt mijn hand en begint met mijn vingers te spelen. Haar andere hand legt ze op mijn borstkas en haar lippen plant ze op de mijne, waarna ze even op mijn onderlip bijt en me weer loslaat. Ik kijk haar even met een pruillipje aan, ik wil meer dan alleen gebijt op mijn onderlip.

Blanda Cleo Febe Maldini

Met een pruillipje kijkt hij me aan. Lachend laat ik zijn hand los en leg ik mijn andere hand ook om zijn middel.
    "Neem genoeg met wat je krijgt," fluister ik in zijn oor waarna ik in zijn oorlel bijt. Zachtjes verplaats ik mijn lippen weer naar de zijne. Gewillig open ik mijn mond een stukje.

Hayley
    'Wat heeft Alyson er mee te maken?' vraagt hij waarna hij zachtjes in mijn buik port. Een zachte lach ontsnapt mijn lippen. 'Geen idee eigenlijk. Ik dacht dat alle footballers en cheerleaders altijd maar een beetje naar haar luisterden,'

Jason.
    "Geen idee eigenlijk. Ik dacht dat alle footballers en cheerleaders altijd maar een beetje naar haar luisterden," Ik kijk haar aan. "Ik ga niet naar haar luisteren, helemaal niet nu ik weet waarom ze zo tegen gleeks doet," Vertel ik.

Hayley
    'Ik ga niet naar haar luisteren, helemaal niet nu ik weet waarom ze zo tegen gleeks doet,' zegt Jason. 'Goed om te weten,' zeg ik met een glimlach waarna ik hem weer begin te kietelen.