• Haha, oma heeft facebook. En ze is nog verder gevorderd dan mijn moeder, die ook facebook heeft.
    Dit is gewoon te geniaal voor woorden. Ik vond dit zelfs zo geniaal dat ik haar vriendschapsverzoek heb geaccepteerd, wat ik niet bij mam heb gedaan. (En waarschijnlijk ook niet zal doen, de komende tijd dan.)

    Jullie nog zo'n hippe familie? (krul)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Mijn opa en ik wordfeuden altijd. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    mijn oma heeft ook facebook :'D Alleen ik moet haar altijd helpen als ze dingen niet snapt :'D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    De enige in mijn familie bij mij in de buurt met computer skills zijn mijn vader, ik en mijn zusje. Mijn moeder kan nog niet eens omgaan met een oeroud mobieltje. -.-


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Mijn opa en oma hebben ook Facebook en een laptop en een mobieltje.
    Maar dat is vooral mijn Opa die dat soort dingen doet
    En mijn opa is 3 jaar geleden met mijn ouders meegeweest naar China om mijn zus op te zoeken, dat vind ik ook stoer


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Niemand. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Niemand. :Y)


    Aahw.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    mijn oma doet compu cursus en atoen we een mail kregen schrokken we echt. toen kwam ze helemaal trots. Ja en ik speel heel vaak patience. EN mijn broer en ik keken elkaar lachend aan. MIjn oma wat is er?? IK "wat is dat?" dus toen mijn oma lachen. In maart ga ik daar een week logeren door stage en ga ik haar op google maps doenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn oma heeft al lang facebook en ook msn en skype.

    Maar nu ik er zo over nadenk...iedereen heeft facebook bij mij...behalve dan de oma van mijn moeders kant...ze is wat te oud.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    M'n hele familie zit op facebook, en ik word er chagrijnig van want ik heb een allergie voor facebook :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mijn oma heeft facebook, hyves en msn en mijn opa heeft hyves, twitter en msn ( hij had ook facebook, maar dat vond hij niet leuk, haha)
    En mijn opa download alles wat we willen ;'')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Voiceless schreef:
    Mijn opa en ik wordfeuden altijd. (krul)


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Mijn oma's hebben niet eens een computer.


    -

    Mijn oma heeft niet eens een computer/mobieltje ofzoiets haha. Volgensmij is het enige digitale wat ze in huis heeft een tv. Maar ze is dan ook meestal bezig met schilderen (:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Flemish schreef:
    Niemand. :Y)


    Take risks and conquer your fears.

    Mijn mama is al blij dat ze de pc aan en uit kan zetten. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.