• K sta te douchen en k bedacht me dat k ook best een gek kind ben. Ik gebruik altijd totaal verschillende merken douchgel, shampoo en crèmespoeling en k neem ook altijd als een fles leeg is iets anders. Op het moment heb ik palmolive als douchgel, wella en guhl als shampoo's en kruitvat crèmespoeling. Maar in de kast voor als een fles leeg is staat FA, schwarzkopf, pantène etc. :9~
    Gebruik je altijd een vast merk??
    Of heb je hetzelfde als ik??:Y)


    EDIT: Kweenie of het opgevallen is, maar er staat een spelfout in de titel, tis douchegel.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 20:33 ]


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik neem van shampoo en conditioner wel hetzelfde merk, ik gebruik - zoals altijd - Andrelon glans. En voor douchegel neem ik vaak een bepaald merk waarvan ik een fles koop als ik op vakantie in Oostenrijk ben, maar ik weet zo gauw niet hoe dat heet, alleen nu heb ik een ander omdat die op is, het is een soort roze douchegel alleen ik zou de naam zo gauw niet weten, 't ruikt wel lekker :3


    “Love is a contradiction.”

    Ik heb van shampoo wel hetzelfde merk meestal, af en toe wissel ik eens af om iets nieuws uit te proberen. Maar bij douchegel maakt het mij totaal niet uit eigenlijk


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik gebruik een merk van shampoo , maar wel alle verschillende soorten daarvan

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:44 ]

    Van shampoo en crémespoeling gewoon het merk dat m'n moeder koopt, maar zepen zoek ik wel zelf uit en dan blijf ik wel bij dezelfde merken hangen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Shampoo en conditioner altijd heel lang hetzelfde en dan uiteindelijk iets nieuws, omdat ik hoop dat dat beter werkt. Het is slecht om te vaak te wisselen van shampoo en conditioner.

    Douchespul heb ik wel vaak iets anders van.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik gebruik Blend en Keune, twee kappersmerken, dit zijn de enige merken die mijn haar kunnen temmen. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik gebruik Andrélon ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Yoda schreef:
    Shampoo en conditioner altijd heel lang hetzelfde en dan uiteindelijk iets nieuws, omdat ik hoop dat dat beter werkt. Het is slecht om te vaak te wisselen van shampoo en conditioner.

    Douchespul heb ik wel vaak iets anders van.

    I know, maar hea, ik douch 1 keer in de vijf dagen ofzo, dus dan maak het weer niet zo veel uit^^


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Negligible schreef:
    Ik heb van shampoo wel hetzelfde merk meestal, af en toe wissel ik eens af om iets nieuws uit te proberen. Maar bij douchegel maakt het mij totaal niet uit eigenlijk


    comfort in c h a o s

    dance4ever schreef:
    (...)
    I know, maar hea, ik douch 1 keer in de vijf dagen ofzo, dus dan maak het weer niet zo veel uit^^

    Dat is best onhygiënisch. ;s

    [ bericht aangepast op 28 jan 2012 - 21:53 ]


    comfort in c h a o s

    Shampoo en crèmespoeling heb ik meestal wel hetzelfde, soms wissel ik.
    Douchegel heb ik eigenlijk altijd anders en die kies ik gewoon op geur uit :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Austen schreef:
    (...)
    Dat is best onhygiënisch. ;s

    Te vaak douchen is helemaal niet goed. Fact :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Austen schreef:
    (...)
    Dat is best onhygiënisch. ;s

    Nee hoor, het gezonds voor je huid is om maar 1 keer per week te douchen:Y)
    Btw k heb warmte allergie waardoor ik onder de douche in een grote rode jeukende vlek verander. Neem maar van mij aan, ik vind het iig genoeg om eens in de 5 dagen te douchen.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik gebruik L'Oreal shampoo en creme spoeling, Palmolive als doushgel

    dance4ever schreef:
    (...)
    Nee hoor, het gezonds voor je huid is om maar 1 keer per week te douchen:Y)
    Btw k heb warmte allergie waardoor ik onder de douche in een grote rode jeukende vlek verander. Neem maar van mij aan, ik vind het iig genoeg om eens in de 5 dagen te douchen.

    Nou jammer dan voor m'n huid, no way in hell dat ik 1 keer per week ga douchen :'D. Gezien de twee dagen per week dat ik fitness, onder andere.

    ON: Shampoo: Guhl. Conditioner: Masker van Frieda. Douchegel: Dove. Shampoo en conditioner wisselen altijd, douchegel is nagenoeg een jaar hetzelfde gebleven.


    No growth of the heart is ever a waste