• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?

Regels:

~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

~Seksuele teksten zijn toegestaan

~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

~Je mag 3 personages per persoon hebben

Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright

[ bericht aangepast op 26 feb 2012 - 19:27 ]

El Diablo.

[Lol, ieder is offline.]

Ich liebe dich 27.12.23

Aaron Evan Ortiz.

"Je vergeet je gelukskusje," zegt Chrissie lachend, waarna ze me een kus op mijn voorhoofd geeft. "Win voor me, broertje," Zegt ze dan. "Zal ik doen" Zeg ik nog, voordat ik achter Tyler aan het veld op kom. Ik kijk even naar Danny, maar kijk meteen weer weg. Wat denkt die gast wel niet?

'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

Blanda

Ik voel dat iemand mijn pols vastpakt. Uit een felle reacte zou ik hem snel wegtrekken maar ik houd me in.
    "Dank je, voor net," Hoor ik naast me. "Maar je slaapt nog steeds bij mij in bed en niet bij Aaron vannacht."
    Ik draai mijn hoofd opzij en zie Chrissie dankbaar kijken. Ik schenk haar een klein lachje maar draai mijn hoofd dan weer voor me uit. Mijn ogen kijken strak voor zich uit. Ik maak mijn pols los uit Chrissie's greep en begin te strechen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Alyson

Ik zie dat de coach het veld op komt, het teken dat het bijna begint. Maar Damn, die gasten van de andere school zijn net reuzen.

El Diablo.

Valerie

Ik zag de coach het veld opkomen en zag Aly naar de andere school kijken
    "Waar denk je aan?" vroeg ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Blanda

Onder het strechen kijk ik naar Valerie en Alyson die de tegen partij bestuderen. De jongens zijn groot maar we zullen ze wel aan kunnen. Ik laat mijn ogen verder over het veld glijden. Mijn ogen blijven steken bij Aaron. Hij ziet er schattig uit, niet echt als een bedreiging. Zachtjes grinnik ik in mezelf terwijl ik soepel omhoog kom.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Chrissie

"Sorry," mompel ik nog tegen Blanda.
    Dan besluit ik ook maar eens te gaan stretchen. Ik zie de cheerleaders van het andere team ons afkeurend bekijken en maak een 'loser' teken met mijn wijsvinger en duim. Ik ben echter niet meer zo zeker van mijn stuk als ik het andere team met dat van ons vergelijk. Het zijn net reuzen. Plots zie ik er eentje over zijn eigen voeten struikelen. Sterk maar dom.
    Ik ren naar Tristan op het veld en ga op mijn tenen staan om in zijn oor te kunnen fluisteren.
    "Gebruik jullie meest ingewikkelde tactiek. Volgens mij zijn ze niet al te snugger."
    Ik knipoog naar de rest van de jongens en keer dan terug naar de Cheers.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Tristan

Ik luister naar Chrissie die wat fluisterde en kijk naar het andere team
    "Je hebt gelijk" grijnsde ik
    "Ik zal het tegen de rest zeggen. Dankje" vervolgde ik mijn verhaal

Blanda

Ik zie Chrissie informatie doorspelen aan Tristan. Met een lachje draai ik mijn hoofd weg. Ik houd niet van deze spelletjes. De jongens moeten zelf doorkrijgen wat ze wel en niet moeten doen. Daar moeten wij, als Cheers, niet te veel mee bemoeien. Soepeltjes loop ik het veld op en zwaai met mijn lange vlecht. Van alles wat ik nu nog heb ben ik hier het trotste op. Om mijn pols rinkelt het gouden armbandje. Afwezig friemel ik aan de gouden bedeltjes.

Alyson

Ik zie de andere cheerleaderteam het loser teken maken. Ik grinnik. 'Dat kunnen wij beter' zeg ik tegen Valerie terwijl ik naar ze knik.

El Diablo.

Valerie

Zelf keek ik nu ook naar het andere cheerleaderteam
    "Dat kunnen wij beter" zei ze tegen me
    "Dat is een ding wat zeker is" grijnsde ik
    "Maar daar komen ze straks nog wel achter" vervolgde ik mijn verhaal

Alyson

'Niet nu? Ik had iets leuks bedacht' zeg ik.

El Diablo.

Valerie

"Of allebei de keren. Maar vertel wat je had bedacht" grijnsde ik

Alyson

'Oke, we zeggen om de beurt een letter, die samen loser vormen en daarna zeggen losers, losers, thats what you guys are' grijns ik.

El Diablo.

Valerie

Ik schoot in de lach
    "Dat doen we, die is goed bedacht" lachte ik en gooide snel mijn tas op de tribune
    'Dit gaat leuk worden'

[ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 12:59 ]