• Ik keek afgelopen dinsdag naar Glee en toen was ook dit liedje in de aflevering. Mijn moeder is een beetje Spanje en Gipsy King fan (die het origineel van Bamboleo zingen) dus die vond dat ze het liedje geen eer aan deden, om het even netjes te zeggen maar ik vond het wel leuk. Vooral omdat ze het ookmixen met Hero.

    Dus wat vinden jullie, is het nou echt zo verschrikkelijk alsmijn moeder zegt of overdrijft?


    Physics is awesome

    Die hele aflevering was kut. 'Nough said.

    Ik vond geen van de liedjes echt goed.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hahaha, een vriendin en ik hebben echt een Hero verslaving. We zingen het al dagen lang en het zit al dagen in mijn hoofd. Vreselijk fout maar wel lekker (:


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Escritura schreef:
    Die hele aflevering was kut. 'Nough said.

    Ik vond geen van de liedjes echt goed.


    En je kijkt vaker naar Glee?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    En je kijkt vaker naar Glee?


    Ik zit om 2 uur 's nachts achter de computer als het live in america word uitgezonden. Ja ik kijk wel vaker. :W Die hele aflevering was gewoon kut. De afleveringen daarna, (Heart en On My Way) waren tenminste beter.

    Trouwens ik ben niet de enige die eht kut vond, het commentaar op deze aflevering was neit geweldig.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Persoonlijk vind ik geen enkel liedje van hen echt goed.


    comfort in c h a o s

    Ik vond het wel leuk, maar idd, niet mijn favo aflevering :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.