• Goed, ik zit nu echt in een hele vreemde situatie..
    Mijn ex heeft het inmiddels al bijna 10 maanden geleden of zo uitgemaakt en hij was toen echt de liefde van mijn leven.
    Nu ben ik al een paar weken smoor op een jongen die in die weken mijn beste vriend is geworden, we zijn echt super close, eigenlijk closer dan vrienden, maar 1 ding staat in de weg: zijn vriendin.. Verder lijkt het alsof hij me super leuk vindt.
    Nu zoekt mijn ex weer contact met mij en wil weer leuke dingen doen en het lijkt of hij me leuk vindt, maar ik ben bang dat als ik weer s wat met hem ga doen, gwn als vrienden, ik te ver ga en er spijt van krijg, dus probeer ik m een beetje te ontlopen.
    Ik mis alleen mijn ex nog wel s, ook al zeg ik van niet en nu zit ik dus echt in een dilemma tussen twee hele lieve jongens, waarvan de ene ooit de liefde van mn leven was en de ander op dit moment heel dicht bij me staat...
    what to do?

    hebben jullie dit soort dingen ook meegemaakt??


    you make everything seem so possible <3

    Gewoon afwachten. Je ex heeft het al eens uitgemaakt en het is fout om met iemand te gaan die een vriendin heeft. Als je echt wat voor hem voelt, praat er met hem over en vraag hoe het met zijn vriendin zit. Wacht tot hij het heeft uitgemaakt, anders is het helemaal niet eerlijk voor haar.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Gewoon afwachten. Je ex heeft het al eens uitgemaakt en het is fout om met iemand te gaan die een vriendin heeft. Als je echt wat voor hem voelt, praat er met hem over en vraag hoe het met zijn vriendin zit. Wacht tot hij het heeft uitgemaakt, anders is het helemaal niet eerlijk voor haar.


    ja, ik was sws al van plan om te wachten tot het uit ging met haar, voor ik iets zou doen... ik weet alleen niet of ik wel de moed heb om tegen m te zeggen dat ik m leuk vind,,,
    hij weet wel dat ik iemand leuk vind, maar niet dat ik hem leuk vind... denk ik...


    you make everything seem so possible <3

    RebelLover schreef:
    (...)

    ja, ik was sws al van plan om te wachten tot het uit ging met haar, voor ik iets zou doen... ik weet alleen niet of ik wel de moed heb om tegen m te zeggen dat ik m leuk vind,,,
    hij weet wel dat ik iemand leuk vind, maar niet dat ik hem leuk vind... denk ik...


    Dan moet je het nodig zeggen denk ik. Als hij jou alleen leuk vind als beste vriendin, weet je dat ook weer. Dan hoef je ook geen tijd te verspillen aan verliefd zijn op iemand die jou niet leuk vind terwijl er genoeg leuke jongens single rondlopen.


    Your make-up is terrible

    Time will tell.
    Gewoon afwachten dus (:
    Als het uitgaat met dat meisje kan juist jij degene zijn die hem troost en steunt en misschien kan daar iets moois uit opbloeien.
    I'll cross my fingers for you (:


    26 - 02 - '16

    Merryweather schreef:
    Time will tell.
    Gewoon afwachten dus (:
    Als het uitgaat met dat meisje kan juist jij degene zijn die hem troost en steunt en misschien kan daar iets moois uit opbloeien.
    I'll cross my fingers for you (:


    thnxxx


    you make everything seem so possible <3

    Het is niet voor niets uit met je ex ;)

    Kijk gewoon wat je nieuwe crush van je vind :) Gewoon afwachten en misschien bloeit er wel wat moois op ofzo. Follow your heart :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    RebelLover schreef:
    (...)

    thnxxx


    You're welcome en als je nog steun nodig hebt; pb'en mag (:


    26 - 02 - '16

    nerveus schreef:
    Het is niet voor niets uit met je ex ;)

    Kijk gewoon wat je nieuwe crush van je vind :) Gewoon afwachten en misschien bloeit er wel wat moois op ofzo. Follow your heart :P


    reden waarom t uitging met mn ex had eigenlijk niks met ons te maken, maar met mijn leeftijd...
    hij was toen 18 en ik 14... en mijn moeder kwam steeds dichter bij m aanklagen, en hij wilde graag een goede toekomst en zo...
    naja, ik denk ook niet dat ik bij m terugga maar toch..


    you make everything seem so possible <3

    Ik zou gewoon geduld hebben met je crush. geniet ondertussen van de goede vriendschap.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?