• Ik weet niet of hier al eerder een klacht is over geplaatst, maar ik schrijf samen met fantastical een story. Zij is op dit moment een weekend je weg en heeft gevraagd of ik als ik mijn deel klaar had het online wilde zetten. Maar dat gaat niet, omdat ik co-auteur ben.
    Is dat bij iedereen zo of is het een fout, want ik vind het best vervelend dat alleen zij nu delen online kan zetten. En kan er wat aan gedaan worden? :3


    I like boys who drive cars too slow.

    Dat is bij elke Co-auteur zo.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Vindt het ook vervelend.. Maar het is inderdaad bij iedereen zo


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Tja, daarom ben je co-auteur, en niet auteur. Ik vind het soms ook vervelend maar ik snap het wel.


    You've cat to be kitten me right meow.

    Ik heb even wat aangepast en als het goed is zou je nu als co-auteur wel hoofdstukken moeten kunnen activeren (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ik vind het ook echt belachelijk dat wij het deeltje niet kunnen lezen voor het geactiveerd is en dat we ook het aantal woorden niet kunnen zien.
    Ik ben al blij dat het bestaat, maar er zijn toch vervelende kantjes aan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rutger schreef:
    Ik heb even wat aangepast en als het goed is zou je nu als co-auteur wel hoofdstukken moeten kunnen activeren (Y)


    Awesome!
    Go Rutger. *O*


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Awesome!
    Go Rutger. *O*


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.