• [ bericht aangepast op 27 jan 2019 - 8:07 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Zo heb het eerste hoofdstuk online gezet. Ik zal telkens in het topic zetten wie er verder mag schrijven.
    Hoofdstuk 2: TheRedRose --> Roselinde
    Hoofdstuk 3: laquisha7 --> Angel


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    oke

    hallo wanner gaat the red rose dan verder

    OMG ROBIN GAAT MIJN ROL SCHRIJVEN! YAAAAY. *fangirling* hihihi. Robin is een schatje én een goede schrijfster, so i'm happy.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Wanneer gaat het verhaal veder?

    Zo ver ik weet is Louis1DXxX maar tijdelijk gestopt met Q ;)
    TheRedRose mag gewoon verder schrijven aan het hoofdstuk als ze wilt. Als ze het mij dan even laat weten als het hoofdstuk af is, zal ik het aan haar doorgeven dan zal ze het hoofdstuk activeren. Dat moest ik even mededelen van Louis1DXxX. Nog vragen? Stel maar in dit topic dan zal ik het persoonlijk aan haar vragen. Xx. (H)


    Gewoon omdat het kan! (:

    volgens mij weet TheRedRose niet dat ze veder moet schrijven misschien kan beter iemand anders veder gaan??

    ja want louis zij dat ik verder moest schrijven naar red rose maar red rose heeft nooit geschreven. dus hoe kan ik dan schrijfen


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Het staat duidelijk in het topic vermeldt daarbij heeft ze een berichtje in haar gastenboek geplaatst ;) Maar ik zal het even aan haar vragen. Momentje. Xx.


    Gewoon omdat het kan! (:

    Love4Cookies schreef:
    Het staat duidelijk in het topic vermeldt daarbij heeft ze een berichtje in haar gastenboek geplaatst ;) Maar ik zal het even aan haar vragen. Momentje. Xx.
    oke.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    jdbfann schreef:
    ja want louis zij dat ik verder moest schrijven naar red rose maar red rose heeft nooit geschreven. dus hoe kan ik dan schrijfen


    Volgens mij moet LovexYou daarna verder schrijven is het niet? Wacht ik check het ff na.. ;)


    Gewoon omdat het kan! (:

    @jdbfann
    Je staat echter niet bij de lijst van co-auteurs.. Voor welke rol zou jij dan volgens jou mogen schrijven?


    Gewoon omdat het kan! (:

    Love4Cookies schreef:
    @jdbfann
    Je staat echter niet bij de lijst van co-auteurs.. Voor welke rol zou jij dan volgens jou mogen schrijven?
    ik ben op mijn zus acount. ik heet LOVExYOU1


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Aah ok dan is het goed. Ik heb het nagevraagd, en ze zei dat het goed was als iemand anders verder schrijft. Dat betekent dat LovexYou1 het volgende hoofdstuk mag doen lijkt me ;)


    Gewoon omdat het kan! (:

    Love4Cookies schreef:
    Aah ok dan is het goed. Ik heb het nagevraagd, en ze zei dat het goed was als iemand anders verder schrijft. Dat betekent dat LovexYou1 het volgende hoofdstuk mag doen lijkt me ;)
    aan wie heb je het nagevraagd.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,