Zo heb het eerste hoofdstuk online gezet. Ik zal telkens in het topic zetten wie er verder mag schrijven.
Hoofdstuk 2: TheRedRose --> Roselinde
Hoofdstuk 3: laquisha7 --> Angel
You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.
Zo ver ik weet is Louis1DXxX maar tijdelijk gestopt met Q
TheRedRose mag gewoon verder schrijven aan het hoofdstuk als ze wilt. Als ze het mij dan even laat weten als het hoofdstuk af is, zal ik het aan haar doorgeven dan zal ze het hoofdstuk activeren. Dat moest ik even mededelen van Louis1DXxX. Nog vragen? Stel maar in dit topic dan zal ik het persoonlijk aan haar vragen. Xx.
Het staat duidelijk in het topic vermeldt daarbij heeft ze een berichtje in haar gastenboek geplaatst Maar ik zal het even aan haar vragen. Momentje. Xx.
Love4Cookies schreef:
Het staat duidelijk in het topic vermeldt daarbij heeft ze een berichtje in haar gastenboek geplaatst Maar ik zal het even aan haar vragen. Momentje. Xx.
oke.
Baby, when I know you're only sorry when you got caught,
Aah ok dan is het goed. Ik heb het nagevraagd, en ze zei dat het goed was als iemand anders verder schrijft. Dat betekent dat LovexYou1 het volgende hoofdstuk mag doen lijkt me
Love4Cookies schreef:
Aah ok dan is het goed. Ik heb het nagevraagd, en ze zei dat het goed was als iemand anders verder schrijft. Dat betekent dat LovexYou1 het volgende hoofdstuk mag doen lijkt me
aan wie heb je het nagevraagd.
Baby, when I know you're only sorry when you got caught,