• [ bericht aangepast op 27 jan 2019 - 8:07 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    TheRedRose schreef:
    Zal ik wel de beste vriendin van het slachtoffer nemen en mag ik dan ook de vriendin van Louis zijn? (A)(A)


    Dat vind ik prima :) Thanks a lot :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Dan wordt het Zayn's beste vriendin. Ik heb al 2 aanmeldingen voor Harry's vriendin sorry.

    hey, geen probleem hoor ^^
    Zayn is ook goed :D
    Xx..


    We're all going to Hell, we may as well go out in style..

    Labrinth schreef:
    Rol: Harry's vriendin.
    Volledige naam: Aïsha Romy Haywood. (De enige persoon die Romy zegt is Harry,)
    Leeftijd: 17.
    Hobby's: Aïsha houd van tekenen, wat ze redelijk goed kan, zingen en dansen. Ook gaat ze vaak skateboarden.
    Karakter: Aïsha is een spontaan meisje, ze houdt ervan om andere mensen aan het lachen te krijgen en is niet het type die graag op de achtergrond speelt. Ze is echter niet zo slim, kan zich niet zo heel goed inleven in anderen maar ondanks dat staat ze toch altijd voor je klaar.
    Uiterlijk: Aïsha is ongeveer 1.70 lang. Ze is niet erg dun, maar ook niet dik. Ze heeft mooie, donkerblonde haren ongeveer tot haar borsten en is verder wel een mooi gezichtje. Haar fel groene ogen vallen goed op en vindt ze zelf ook erg mooi. Ze draagt veel combinatie kleren en houdt erg van sneakers.
    Eventueel foto:


    Extra: Haar ouders zijn gescheiden en ze woont bij haar moeder.


    Dat betekent dus dat jij de rol hebt (A)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Dat vind ik prima :) Thanks a lot :)

    dat is geen probleem :) dus beste vriendin slachtoffer en vriendin louis :)


    The truth is that I love you and I need to know from you if you love me too.

    TheRedRose schreef:
    (...)
    dat is geen probleem :) dus beste vriendin slachtoffer en vriendin louis :)


    Jep :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Dat betekent dus dat jij de rol hebt (A)


    Thanks a lot.


    I never finish anyth

    Wat wil ik weten?
    Rol:Niall's beste vriend(in)
    Volledige naam: Angelina Jamy Stone (Angel)
    Leeftijd:18
    Hobby's: drummen, dansen en zingen
    Karakter:grappig, gek, sociaal en ze is altijd vrolijk en probeert iedereen op te vrolijk als ze down zijn.
    Uiterlijk:ze heeft blond zwart haar, oceaan blauwe ogen en ze is 1.69m lang
    Eventueel foto:


    Extra:Angel kent Niall al haar hele leven hij is als een broer voor haar. Ze gaat nergens heen zonder hem en ze blijft zo dicht mogelijk bij hem in de buurt. Ze woont ook tegenover Naill. En als Naill problemen of advies nodig heeft in de liefde dan kan hij altijd bij haar terecht.

    Kan ik ook ipv Nialls beste VRIEND zijn beste VRIENDIN doen?


    two bananas for a pound, three bananas for a euroo. 05/10/11

    Louis1DXxX schreef:
    Wat wil ik weten?
    Rol:niall's beste vriendin
    Volledige naam: Jelilah Rose Valentine
    Leeftijd:19
    Hobby's: tekenen/schilderen,lezen,rondhagen met vrienden,piano spelen,zingen,dans,lekker gek doen.
    Karakter: jelilah is een heel sociaal meisje maar ze is ook gewoon heel rustig. Ze vind het fijn met heel veel vrienden en mensen om haar heen maar kan ook gewoon het heel fijn hebben als ze alleen is. jelilah houdt van allerlei verschillende dingen ze verschillen zoals en tekenen dat is heel rustig maar ze houdt ook heel veel dansen.ze kan zichzelf helemaal verliezen in piano spelen en/of zingen.Ze is heel begripvol en kan zich goed in iemand anders verplaatsen en je kan altijd bij haar terecht.ze houdt er ook van om af en toe eens lekker gek te doen.heeft dezelfde type humor als niall,ze vind de allerkleinste dingetjes helemaal geweldig net als niall.
    Uiterlijk:haar huid is blank maar zacht blank een beetje lichtbruin en haar wangen zijn een beetje rozig.haar lippen zijn een beetje huidskleur met een beetje rood erdoor,heel lichtrood en best wel vol.haar ogen zijn donkergrijs met paar vleugjes donkerblauw en lichtgrijs erdoor.haar haarkleur is een vreemde megeling van koper en mosgroen.ze is 1.70 lang.ze is slank maar zacht slank geen sportvrouw.

    Eventueel foto:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=232776 .
    Extra:ze is opgevoed door haar moeder omdat haar vader jong is gestorven,hij stierf toen ze 5 jaar oud was.
    ________________________________________________________________________
    kan niall's beste vriend een vriendin worden?

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 3:17 ]


    eat always your icecream,but do not eat it with a spoon just eat it with a carrot;)niall,liam and louis rules.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 3:16 ]


    eat always your icecream,but do not eat it with a spoon just eat it with a carrot;)niall,liam and louis rules.

    Rol: Pester
    Volledige naam: Jazzlyn Brittany Micky
    Leeftijd: 16jaar ze is net jarig geweest
    Hobby's: Zingen Dansen Gek doen en kinderen pesten
    Karakter: ze is eigelijk best aardige maar omdat ze zo ontzeker is pest ze andere. Voor haar vriendinnen is ze heel aardige maar soms ook niet
    Uiterlijk: Blond haar best knap
    Eventueel foto:


    Extra: als het uit is met haar vriendje heeft ze meteen een nieuwe


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Rol: Beste vriend Niall
    Volledige naam: Kayne Avon Johnson
    Leeftijd: 16
    Hobby's: tekenen, roken en koffie drinken
    Karakter: Kayne is een vrolijke feestvierder die verslaafd is aan koffie en sigaretten. Hij heeft een vriendin; Anna, met wie hij altijd een knipperlicht-relatie heeft. Hij is best aardig als je 'm leert kennen maar van buiten lijkt hij oppervlakkig.
    Uiterlijk: donkerblonde kuif, blauwe ogen, slotjesbeugel, draagt meestal een trui en een spijkerbroek. Oorbel in rechteroor.
    Eventueel foto:


    Extra: Kayne is ook graffiti kunstenaar.


    xxx


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Rol: Pester
    Volledige naam: Cleopatra Corves, Ze word vaak Cleo genoemd.
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Cleo danst elke dinsdag en zaterdag avond. Verder doet ze aan cheerleaden. Ze is aanvoerdster.
    Karakter: Tegen haar vriendinnen is Cleo meestal aardig maar soms kan ze een enorme bitch zijn. Ze heel erg jaloers en als er ook maar éen meisje tegen haar vriendje praat.....
    Uiterlijk: Cleo heeft blond haar met zwart high-lights er door heen. Haar ogen zijn grijs-blauw en ze heeft een mooi lichaam met lange benen.
    Eventueel foto: http://weheartit.com/entry/23628511
    Extra: Cleo heeft geen moeder meer. Die is 1 jaar geleden gestorven aan een auto ongeluk. Cleo is er nog steeds niet overheen maar dat laat ze niet merken.


    I just need somebody to love &#9829;

    TheRedRose schreef:
    (...)
    dat is geen probleem :) dus beste vriendin slachtoffer en vriendin louis :)


    Vind je het erg als je personage pas iets later in het verhaal Louis' vriendin wordt? Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ok ik heb nu een beste vriend en twee beste vriendinnen voor Niall :8
    Hmm.. Ok ik behoud de beste vriend en 1 beste vriendin.
    Dus wie wilt Niall's beste vriendin zijn?
    Dan mag de ander wel de beste vriendin van Liam of zo zijn ;)

    Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.