• [ bericht aangepast op 27 jan 2019 - 8:07 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    laquisha7 schreef:
    Wat wil ik weten?
    Rol:ik wil gepest worden
    Volledige naam:angel brandy tray
    Leeftijd:17
    Hobby's:dansen ze uit haar gevoel er mee.
    Karakter: lief behulpzaam
    Uiterlijk:je mag zelf een foto kiezen
    Eventueel foto:xd boven staat het antwooord
    Extra:haar vader is 2 jaar geleden gestorven


    Ok :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Nee! Mijn rol :(


    I just need somebody to love ♥

    Heb je nog iemand nodig?

    quin98 schreef:
    Heb je nog iemand nodig?


    Ja ik heb nog schrijvers nodig voor de homo, Niall's vriendin, Harry's vriendin en alle vijf de boys. En ik heb alleen nog een rol nodig voor de homo ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    CleoCorves schreef:
    Nee! Mijn rol :(


    Haha misschien kun je nog een andere rol krijgen if you would like to :P


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.


    Rol: Niall´s of Harry´s vriendin.
    Volledige naam: Samira Rose Valentine
    Leeftijd: 18 jaren jong, op 6 mei 1993 geboren.
    Hobby's: Samira is een heel creatief persoon, die zich niet tot amper verveeld. Ze houd van tekenen en schilderen en ook gaat ze vaak op stap om foto´s of schetsen te maken voor nieuwe projecten.
    Karakter: Zoals ik al eerder zei is Samira zeer creatief, maar ook is ze zeer vrolijk en aardig voor iedereen. Ze kan soms wel wat gestrest raken en overhaaste beslissingen maken, maar dat doet ze uit haar 2de persoon.
    Uiterlijk: Samira is net als haar karakter al zegt altijd met een stralende glimlach te vinden. Haar kledingstijl is wel echt uniek met heel veel kleuren en accesories.
    Eventueel foto:


    Extra: Samira heeft niet zo´n goed verleden en praat daar liever niet over. Ze heeft haar leven weer opnieuw opgestart, door haar nieuwe beste vrienden.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2012 - 13:17 ]


    Firm believer of all that is magic

    Zialled schreef:

    Rol: Niall´s of Harry´s vriendin.
    Volledige naam: Samira Rose Valentine
    Leeftijd: 18 jaren jong, op 6 mei 1993 geboren.
    Hobby's: Samira is een heel creatief persoon, die zich niet tot amper verveeld. Ze houd van tekenen en schilderen en ook gaat ze vaak op stap om foto´s of schetsen te maken voor nieuwe projecten.
    Karakter: Zoals ik al eerder zei is Samira zeer creatief, maar ook is ze zeer vrolijk en aardig voor iedereen. Ze kan soms wel wat gestrest raken en overhaaste beslissingen maken, maar dat doet ze uit haar 2de persoon.
    Uiterlijk: Samira is net als haar karakter al zegt altijd met een stralende glimlach te vinden. Haar kledingstijl is wel echt uniek met heel veel kleuren en accesories.
    Eventueel foto:


    Extra: Samira heeft niet zo´n goed verleden en praat daar liever niet over. Ze heeft haar leven weer opnieuw opgestart, door haar nieuwe beste vrienden.


    Hmm eigenlijk had ik de rollen hier al van..
    Maar zou je ook voor deze rol kunnen schrijven in het verhaal? Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik wil wel de schrijfster van de vriendin van Niall doen (A)


    The artist is the kid that survived.

    Shipniamx schreef:
    Ik wil wel de schrijfster van de vriendin van Niall doen (A)


    Is goed ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    oe oe oe oe oe! mag ik de homo doen?x


    The artist is the kid that survived.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Is goed ;)



    YES! bam!:$


    The artist is the kid that survived.

    Louis1DXxX schreef:
    (...)

    Hmm eigenlijk had ik de rollen hier al van..
    Maar zou je ook voor deze rol kunnen schrijven in het verhaal? Xx.


    Ja tuurlijk, graag zelfs.


    Firm believer of all that is magic

    Shipniamx schreef:
    oe oe oe oe oe! mag ik de homo doen?x


    Dat mag ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Zialled schreef:
    (...)

    Ja tuurlijk, graag zelfs.


    Ok dan, dan voeg ik je toe als co-auteur. Vriendin van Harry, goed?


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Shipniamx schreef:
    (...)


    YES! bam!:$


    Bedoelde je eigenlijk schrijven of personage creëren? Of beide? :P


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.