• Vijf meisjes studeren samen aan een prestigieuze school in Londen en wonen samen in een appartement in het centrum. Voordien kenden ze elkaar niet, maar ze konden het meteen goed met elkaar vinden. Wanneer het schooljaar weer begint en ze weer moeten studeren, trekken er vijf jongens in het appartement naast hen. Ze zorgen voor enorme overlast en verzieken de hele sfeer in het gebouw. Maar de meisjes nemen wraak en vechten terug. En nog voordat ze erachter komen wie de jongens nu eigenlijk zijn, ontstaat er een burenoorlog.


    Ik heb nodig:
    ° vier meisjes uit vier verschillende landen
    ° twee vriendinnetjes van de jongens; of die relaties blijven duren weet ik nog niet zeker

    Invullen:
    ° Voornaam
    ° Achtenaam
    ° Volledige naam
    ° Rol
    ° Voorkeur jongen (bij één van de vier meisjes)
    ° Geboortedatum
    ° Karakter
    ° Uiterlijk (plus foto; liever geen bekend persoon)
    ° Familie
    ° Studie + attitude
    ° Extra

    Heel erg bedankt alvast

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 17:01 ]


    The truth may be orange!

    Voornaam:
    Allyson
    Achtenaam:
    Jones
    Volledige naam:
    Allyson Mary Jones
    Rol:
    Vriedinnetje van 1 van de jongens
    Voorkeur jongen (bij één van de vier meisjes):
    Niall of anders Zayn
    Geboortedatum:
    17-06-1994
    Karakter:
    Zachtaardig en rustig, maar ze geeft wel haar mening als het nodig is.
    Ze is iemand die veel om haar familie en vrienden geeft.
    Uiterlijk (plus foto; liever geen bekend persoon):


    Familie:
    Haar moeder zit in de gevangenis wegens moord, haar vader is veel weg voor zijn werk, dus ze woont bij haar tante
    Studie + attitude:
    Ze studeert journalistiek in Londen
    Extra:

    ° Voornaam Jess
    ° Achtenaam Campbell
    ° Volledige naam Jessica Chantalle Campbell
    ° Rol één van de meisjes
    ° Voorkeur jongen Niall
    ° Geboortedatum 24 juni 1994, ze is nu dus zeventien.
    ° Karakter
    ° Uiterlijk


    ° Familie Jessica's moeder is de 48 jarigeAngelique Dubouis-Campbell. Ze komt oorspronkelijk uit Frankrijk (waar Jess ook haar mooie tweede naam vandaan heeft, het is de naam van haar oma) maar is naar Engeland verhuist om met haar man te trouwen, Harold Campbell. Harold is 52 en fulltime advocaat. Jessica's moeder is makelaar. Jess heeft een oudere broer Jake van 21, en een klein zusje Emily van 14
    Idina Menzel, Hugh Jackman, Josh Hutcherson, Ariel Winter
    ° Studie + attitude dierenarts
    ° Extra

    Ik maak 'm vanavond of morgen af! XX

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 18:57 ]


    It's darkest just before the dawn <3

    Even mezelf duidelijker maken, want ik vind dat wat ik daarnet typte nogal verwarrend is.

    Ik zoek dus vier meisjes, die samen met nog een ander meisje (waarvoor ik al een rol heb) in het appartement gaan wonen.
    De twee andere meisjes zijn de vriendinnetjes van twee jongens op het moment dat ze in het appartement komen wonen, maar dat zal veranderen wanneer 1D de vijf meisjes ontmoet.
    Snappie? ;d


    The truth may be orange!

    ° Voornaam Alexandra
    ° Achtenaam Graham
    ° Volledige naam Alexandra Jade Graham
    ° Rol 1 van de 4 meisjes
    ° Voorkeur jongen (bij één van de vier meisjes) Louis
    ° Geboortedatum 18 september 1992
    ° Karakter Alexandra is een intelligent meisje. Ze is ambitieus en toegewijd. Ze vind leren leuk en stopt veel tijd in haar studie. Dit betekent echter niet dat ze geen sociaal leven heeft. Want als er iemand sociaal is dan is het Alexandra wel. Dankzij haar vlotte babbel en aanstekelijke lach maakt ze snel nieuwe vrienden. Ze gaat graag uit en doet leuke dingen met haar vriendinnen, maar ze zorgt er wel voor dat haar studie hier niet onder komt te lijden.
    Iets waar haar huisgenoten niet heel blij mee zijn is dat Alexandra nogal een sloddervos is. Ze laat werkelijk alles slingeren en is ook erg lui in het doen van huishoudelijke klusjes. Wanneer haar huisgenoten hier wat van zeggen zal ze wel opruimen, maar uit zich zelf zal ze dat niet zo snel doen.
    Waar haar huisgenoten wel erg blij mee zijn, zijn haar kook kunsten. Alexandra heeft sinds ze klein is al een passie voor koken en weet een heleboel creaties op tafel te zetten.
    Alexandra heeft er geen problemen mee om vroeg op te staan. Ze is nooit chagrijnig in de ochtend, zelfs niet als ze de avond er voor laat haar bed in is gegaan. Dat betekent echter niet dat ze altijd vrolijk is. Soms heeft ze momenten waarom ze echt chagrijnig, boos of zelfs kwaad kan zijn. Mensen kunnen haar dan maar beter laten want als ze kwaad is zal ze hoe dan ook net zo lang blijven ruzien tot dat zij gelijk krijgt. Ze is nogal koppig en wijkt niet snel van haar standpunten en ideeen af.
    Wanneer ze aandacht en complimenten krijgt van iemand die ze leuk vindt, wordt ze verlegen en gaat ze blozen. Alexandra is een namelijk een meisje dat prima met jongens om kan gaan, tot dat ze hen leuk vindt. Dan krijgt ze last van blozen en stotteren.
    ° Uiterlijk (plus foto; liever geen bekend persoon)


    Alexandra is maar een klein meisje. Ze is rond de 1,57m en draagt eigenlijk altijd wel hakken om groter te lijken.
    Haar haren zijn lang, stijl en donker bruin. Hierdoor lijkt haar blanke huid nog lichter dan dat deze al is.
    Haar ogen hebben een groen/bruine kleur en zijn altijd opgemaakt met mascara, oogpotlood en oogschaduw.
    Wat kleding betreft is Alexandra echt een meisje. Ze draagt bij voorkeur jurken en rokken maar dat betekent niet dat ze nooit een broek aan heeft. Ze heeft ook meestal sieranden om en draagt altijd parfum.
    ° Familie Alexandra komt uit een redelijk groot gezin. Haar ouders (William en Lynn) hebben in totaal 6 kinderen waarvan Alexandra de jongste is. Ze is tevens ook het enigste meisje. Ze kan het goed met haar broers (Richard, Nick, Daniel, Jesse en Kole) vinden maar af en toe kan ze zich ook heel erg aan hen ergeren. Vooral wanneer ze zich te veel met haar bemoeien.
    ° Studie + attitude Rechten. Ze heeft een goede instelling voor een student. Ze studeert hard.
    ° Extra Ze komt uit noord ierland en heeft een sterk accent.
    Omdat ze broers heeft weet ze maar wat goed wat jongens vervelend vinden.
    Ze heeft een hekel aan vogels en is er zelfs een beetje bang voor.
    Ze houdt niet van horrorfilms.
    Ze is als de dood voor onweer.


    Wil je laten weten als je er wat mee doet?

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:19 ]

    Voornaam Meryam
    ° Achtenaam Zhang
    ° Volledige naam Meryam Anne Zhang
    ° Rol 1 van de 4 meisjes
    ° Voorkeur jongen (bij één van de vier meisjes) Zayn, maar als dat niet uitkomt mag een ander ook. :]
    ° Geboortedatum Meryam is geboren op 12 december 1993.
    ° Karakter Meryam is een hele, hele lieve meid. Ze heeft een hart van goud. Ze is puur. Het is heel verfrissend, tussen al de bitches van tegenwoordig. Wel heeft Meryam een olifantenhuid. Ze heeft al zoveel meegemaakt, dat ze niet meer pijn gedaan kan worden. Niets doet meer pijn bij Meryam.
    Ze is heel erg ambitieus. Dit komt goed uit bij haar studie. Meryam zal namelijk nog heel wat jaren moeten leren, maar dit doet ze met plezier. Ze weet namelijk waar ze het voor doet. Ze wilt haar familie redden. Die zijn namelijk ontzettend arm. Meryam wil ze helpen, wanneer ze meer geld heeft.
    Ook is Meryam erg verantwoordelijk. Ze weet haar verantwoordingen en werkt er ook aan.
    ° Uiterlijk (plus foto; liever geen bekend persoon)


    Meryam heeft een Aziatisch uiterlijk. Ze heeft lange bruine haren. Die zijn volledig echt, er komt geen extension aan te pas. Daar is Meryam heel erg trots op. Ze spaart er namelijk al haar hele leven voor. Meryam heeft mooie, dikke lippen.
    Meryam is heel kort. Ze meet maar net 156 cm en weegt daarbij zo'n 42 kilo. Het is een heel klein meisje dus.
    ° Familie Meryam heeft haar vader nooit gekend. Haar moeder was vroeger slachtoffer in de mensenhandel. Dat komt veel voor in Azië. Daaruit werd Meryam geboren. Haar vader was waarschijnlijk gewoon een Europese of Amerikaanse toerist. Vandaar dat Meryam er ook niet compleet Aziatisch uitziet, maar ook Westerse trekjes heeft. De moeder van Meryam is de nu 37-jarige Perin. Tegenwoordig werkt Perin achter de kassa bij de groenteboer. Ze verdient er niet veel geld mee en Meryam hoopt ook haar moeder te kunnen helpen, als ze eenmaal gaat werken. Meryam heeft een klein broertje van 5, Yoshi. Yoshi wilde helemaal niet dat Meryam wegging en heeft dan ook uren gehuild. Nu heeft hij er weer wat meer vrede mee, omdat hij nu naar school gaat en zijn eigen vrienden heeft.
    ° Studie + attitude Meryam studeert geneeskunde. Ze wil uitgroeien tot een goede chirurge.
    ° Extra Meryam heeft Filipijns bloed. Ze hoopt ooit genoeg geld te hebben, om haar familie in de Filipijnen te bezoeken en ze te helpen.

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 19:22 ]


    Tell me about it, stud.

    ° Voornaam ; Jenna
    ° Achtenaam ; Davids
    ° Volledige naam ; Jenna Amy Davids
    ° Rol ; Een van de meisjes.
    ° Voorkeur jongen (bij één van de vier meisjes); Zayn of Liam
    ° Geboortedatum ; 05-09-1994
    ° Karakter ; Jenna is zo'n meisje die alle jongens voor zich wint. Ze gaat graag uit en is spontaan. Niet verlegen om een praatje te maken met vreemden. Ze flirt graag maar als ze eenmaal een vriend heeft blijft ze ook echt wel trouw aan hem. Ze kan soms wat arrogant overkomen doordat ze soms bot reageert op dingen die haar niet zo goed bevallen. Ook is ze snel jaloers, niet persee op andere meisjes maar vooral als een ander meisje flirt met haar vriendje ofzo. Ze is een intelligent meisje maar doet zich vaak dommer voor dan dat ze is. Ze staat positief in het leven. Haar favoriete bezigheden zijn uitgaan met haar vriendinnen, shoppen en fotografie. Hier is ze ook erg goed in. Ook krijgt ze vaak te horen dat ze een mooie stem heeft en dat ze daar echt iets mee moet gaan doen maar hier is ze echter toch iets te verlegen voor.
    ° Uiterlijk (plus foto; liever geen bekend persoon)


    Jenna is een prachtig meisje met een lichtgetinte huid. Ze heeft donkerblonde haren en grote groen/blauwe ogen. Ze heeft een mooie egale huid waar menig ander meisje jaloers op is. Ze is rond de 1.68 en heeft mooie lange benen en een slank lijntje. Ze draagt vaak meisjesachtige kleren maar kan zich ook prima thuis voelen in een simpel setje. Ze is niet een van de kleinste maar draagt toch graag hakken. Haar lange donkerblonde lokken heeft ze meestal los of losjes opgestoken.
    ° Familie ; Jenna is de dochter van de succesvolle 42jarige zakenman James Davids en de 41jarige schrijfster Jennifer Davids. Ze is het zusje van de 20jarige Mitch Davids.
    ° Studie + attitude ; Jenna doet een studie voor visagiste. Ze leert makkelijk dus veel hoeft ze er niet voor te doen. Toch zorgt ze wel altijd dat ze goed haar best doet zodat ze het zeker haalt en een succesvolle toekomst kan behalen.
    ° Extra ; Jenna had eerst veel ruzie met haar ouders en andere familie en hierdoor is ze op haar 13e begonnen met roken. Ook heeft ze op haar pols een kleine tattoo staan met de tekst 'Faith', dit herinnert haar eraan dat ze altijd hoop moet hebben op iets beters.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Kun je me waarschuwen als het verhaal begint? Ik hoef geen rol hoor!

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 20:10 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Maverick schreef:
    Kun je me waarschuwen als het verhaal begint? Ik hoef geen rol hoor!


    Doe ik! (flower)


    The truth may be orange!

    Ach weet je wat. Ik verveel me.
    Ik vul wel even eentje in..

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 21:43 ]


    -

    ° Voornaam Kaylan
    ° Achtenaam Wood
    ° Volledige naam Kaylan Wood
    ° Rol 1 van de 4 meiden
    ° Voorkeur jongen (bij één van de vier meisjes) Harry
    ° Geboortedatum 5 maart 1994
    ° Karakter Kaylan is een vrolijk meisje, die het leven vooral niet te serieus neemt. Ze heeft een flinke dosis humor en houdt er van om gek te doen. Schaamte kent ze eigenlijk niet en ze is dan ook verbaast als mensen zich soms om haar schamen. Kaylan is brutaal en een beidehandje. Ze zegt gewoon wat ze vindt en denkt.
    Verder is ze optimistisch en ziet ze overal wel wat goeds in. Als er iets is waar Kaylan niet tegen kan is ruzies. Als ze boos wordt moet ze namelijk huilen en dat wil ze niet. Ze ziet dat als een teken van zwakte. Hierom gaat ze ruzies dan ook zo veel mogelijk uit de weg, tenzij het echt niet anders kan.
    ° Uiterlijk (plus foto; liever geen bekend persoon)


    Kaylan heeft een lengte van 1,69m. Ze heeft lang donker blond bijna bruin haar dat ze geblondeerd heeft. Haar ogen zijn blauw.
    Ze draagt wat ze lekker vindt zitten en is niet zo moeilijk met kleding.
    ° Familie Kaylan is opgegroeid met haar moeder (Eve) en haar zus (Daninea), vlak buiten Londen. Haar vader heeft ze sinds de scheiding van haar ouders niet echt meer gesproken.
    ° Studie + attitude Frans. Ze neemt haar studie niet te serieus en stopt er ook niet alle tijd in die ze er in moet stoppen om goede cijfers te halen. Dat ze regelmatig onvoldoendes haalt is niet gek.
    ° Extra Ze doet aan voetbal. Ze heeft een hekel aan schelden, je zal haar dus ook nooit horen vloeken.


    -

    Wanneer ga je de rollen kiezen?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    ik ben druk bezig, want ik vertrek morgen op vakantie; ik zou dus graag nog vanavond of morgen willen laten weten wie welke rol heeft (:


    The truth may be orange!

    Aah oke! Veelplezier op vakantie dan! Hoop dat het daar beter weer is dan hier! Xxx


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tadaaaa... de rollen!

    ° Calypso ~ meisje uit Londen; Alexandra Jade Graham
    ° Bradshaw ~ meisje uit Korea; Meryam Anne Zhang
    ° Vindaloo ~ meisje uit Barcelona; Amore Angelica El Copà
    ° SchoenVeter ~ meisje uit New York; Allyson Mary Jones
    ° xIbiMalik ~ vriendinnetje van Liam; Jenna Amy Davids
    ° xsavannahh ~ vriendinnetje van Harry; Kaylan Wood
    ° HungryNiall ~ vriendinnetje van Niall; Jessica Chantalle Campbell


    Ik hoop dat jullie allemaal blij zijn (:

    Hebben jullie trouwens ideetjes voor een titel? Ik ben helemaal inspiratieloos --'
    (flower)


    The truth may be orange!

    - Nevermind haha.

    Bedankt voor mijn rol!

    [ bericht aangepast op 9 april 2012 - 22:51 ]


    Tell me about it, stud.