• [ bericht aangepast op 27 jan 2019 - 8:07 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik heb ook twee pesters zie ik..
    Wil 1 iemand anders een meeloper zijn?
    Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik wil wel meeloper zijn (A)


    I just need somebody to love ♥

    xBooBearx schreef:
    Kan ik ook ipv Nialls beste VRIEND zijn beste VRIENDIN doen?


    Sorry die rol is al bezet :(


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    CleoCorves schreef:
    Ik wil wel meeloper zijn (A)


    Ok mooi. Dat is dan opgelost. Thanks :)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Graag gedaan hoor (;


    I just need somebody to love ♥

    Rol: meeloper.
    Volledige naam: Luca 'Lu' Felcia Robberts.
    Leeftijd: 16.
    Hobby's: Shoppen, zingen, dansen en ze is model.
    Karakter: Luca is heel tuttig, ze houd echt niet van vies worden. Ze is ook een pestkop en vind het leuk om mensen te treiteren.
    Uiterlijk: Ze heeft bruin lang, styl haar. Met grijs/groene ogen. Ze is 1.75 en best wel bleek.
    Eventueel foto:


    Extra: Luca is in haar verleden heel erg gepest, door zelf een pestkop te zijn vergeet ze alles. Ze wil er liever niet aan herinnerd worden.


    Smile like you never cried <3

    Ik heb nog een slachtoffer nodig.. Dat is eigenlijk de belangrijkste rol.. :(


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik wil ook wel pester en slachtoffer zijn. Of alleen slacht offer. Het maakt mij niet uit, ik wil graag schrijven (A)


    I just need somebody to love &#9829;

    CleoCorves schreef:
    Ik wil ook wel pester en slachtoffer zijn. Of alleen slacht offer. Het maakt mij niet uit, ik wil graag schrijven (A)


    Haha je bent geweldig! Ik wacht nog even en anders mag je die rol ook doen als je wilt ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Yeah! Haha Thnx. Ik hou gewoon van schrijven (;


    I just need somebody to love &#9829;

    Als ik nou een slachtoffer had dan konden we vast beginnen..
    Want inschrijven kan ook nog als story al bezig is wat de overgebleven rollen betreft..
    Ik wacht nog tot vanavond en anders krijgt CleoCorves de rol ^^

    Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Yeah, ikke! xD


    I just need somebody to love &#9829;

    Klopt het nu dat alle rollen die doorgestreept zijn gewoon mee schrijven?
    Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Wat wil ik weten?
    Rol:ik wil gepest worden
    Volledige naam:angel brandy tray
    Leeftijd:17
    Hobby's:dansen ze uit haar gevoel er mee.
    Karakter: lief behulpzaam
    Uiterlijk:je mag zelf een foto kiezen
    Eventueel foto:xd boven staat het antwooord
    Extra:haar vader is 2 jaar geleden gestorven

    srry ik ben ook 14 jaar ik zag nii hoe oud de hoofdpersoon was