• Ik ben net terug van de pizzeria waar we met mijn klas hebben gegeten. En man, het was echt zo gezellig! We hadden allemaal pizza besteld (behalve Thomas, die wou een tosti?!) en we kregen bij de pizza sla. Ja, een bakje sla. Nou omdat niemand het lustte of het gewoon konijnenvoer vond, heb ik het bijna allemaal gegeten. Maarja, waarom sla bij pizza? Maar goed, nadat ik we de rekening hadden verdeeld en ik weer met de bus naar huis ging, met bescherming van de twee helden Ruben en Delvin die ook richting Julianadorp moesten, sta ik er nu pas bij stil dat ik een heel erg goede band heb met mijn klas. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, omdat ik vroeger altijd heel erg gepest werd.
    Maar om het topic nog een beetje nuttig te houden, wie heeft er nog meer zo'n geweldige klas? En wie heeft er nog meer meegemaakt dat je een bakje sla bij een pizza kreeg? :')

    xxx


    "Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the fuck is the ceiling?"

    Ik heb eigenlijk elk jaar wel een leuke klas, het is eigenlijk ook maar net wat je er van maakt. Maar wel leuk voor je! (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wat fijn voor je! <3
    Ik en mijn klas mogen elkaar meestal niet zo, maar ik heb wel goede vriendinnen! Daar ben ik al blij zat mee ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Alleen mijn klas op de basisschool vond ik geweldig. Die klas was ook best wel close met elkaar ^^ Voor de rest.. valt het allemaal zwaar tegen haha


    -

    Heel stom, maar vorige week zaten een aantal nogal breeduit op de bank en ging ik op 'n kastje zitten, wat ik helemaal niet erg vond. En toen riep een jongen uit m'n klas dat iedereen op moest schuiven, zodat ik erbij kon. Naawh, da's zo fijn :'D Want ik heb me heel vaak 't buitenbeentje v.d. klas gevoeld x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wordt al sinds groep 5 gepest en ik heb ook dit jaar weer een kut klas.
    Het liefst zou ik gewoon van school veranderen want nog 3 jaar met dit soort mensen overleef ik niet
    Maar ik woon in een gat waar maar twee scholen zijn met vwo en die ene is nog stommer dan die waar ik nu zit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn klas heeft een paar bitches die mijn vriendinnen en mij altijd nerd en lelijk noemen. Yesh


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vond mijn klas eerst echt geweldig, maar toen stopte alle leuke mensen met de opleiding en nu ben ik zelf ook gestopt dus heb ik tijdelijk geen klas lol.


    As travars

    Ja. Hadden we ook eens, in de Pizza Hut, maar dan wel in Canterbury. Dat was zo dat iedereen toen naar de saladebar mocht gaan, een speciaal ding dat alleen die maand was, ofzo.

    Mijn klas... Tsja... Is een bitch...
    Blijkbaar gaan ze morgen naar de bioscoop.
    Hoe heb ik het vernomen? Via een afspraak voor een groepswerk met 5 man.
    Hoe komt het? Het stond op Facebook.
    Wat denk je? Wie kan het niet zien? Moi.
    Besloten gesprek.
    Wie zit er niet tussen, moi!
    Tof, hé?
    En dan verwachten ze dat je écht bij de groep moet horen, maar dat doe ik niet. Hoe zou het toch nou komen? Stelletje sukkels -.-


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Geen klas meer hier. Behalve als je alle 700 personen in een auditorium wil gaan meerekenen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Mijn vorige klas was super, maar ja. We hebben nu richtingen, en de klas gaat op zich wel, maar is zoooo druk. En onze SLB-er denkt dat wij niks snappen, waardoor ze de niveau 4 boekjes niet eens uitlegt, maar weken over de niveau 3 boekjes doet. Het lullige is dat op twee na, de hele SLB-groep niveau 4 doet. Beetje jammer. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb echt een gezellige klas, alleen onze mentor organiseert niks en als wij het zelf doen, kan de helft niet komen. Da's wat minder.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Echt leuk voor jou. Vorig jaar had ik een redelijke klas, dit jaar een hele kutklas. Ik moet toegeven: het is ook een beetje mijn schuld omdat ik niet met de klas meedoe. Aangezien de meéste idioten zijn maar ik ben niet echt een buitenbeentje. Ik heb wel een para hele coole vriendinnen op school.


    -

    Wij weten thuis standaard sla (met suiker en citroensap, of stukjes feta, paprika en een of andere saus bijvoorbeeld) bij de pizza.